1409 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Ik had het juist andersom, man is om 16.30u klaar met werken (maar begint o ...
Nee als het regent stel ik het ook zo lang mogelijk uit. Ik weet ook niet wie het erger vindt, de hond of ik. Ze kijkt me dan aan alsof ze denkt: wat vind je nu zelf van dit idee?
4 maanden geleden
Reactie op BijDeMolen
Man is al de hele week later thuis van werk. Ik geef woensdag aan dat ik he ...
Ohhh nee maar das herkenbaar hoor... Nu het geluk dat mijn mans kantoor gaat verhuizen en ze de komende 2 weken verplicht thuiswerken 🥳🥳🥳
Maar ben exact zo hoor, al is t een half uurtje. Dat kan dan net even te veel zijn...
4 maanden geleden
37 weken zwanger en morgen een vrijgezellenfeest van mijn bestie. Ik ben ceremoniemeester en twee andere meiden organiseren het vrijgezellenfeest. Locatie 100 km verderop. Het moet allemaal leuk en gezellig en over de top. Inclusief glamour dresscode. Zoooooo geen zin in. Ik wil in mijn babybubbel.
Maar goed ik ga braaf en als ik het niet meer trek ga ik wel naar huis. En f*ck de dresscode, ik ga in het enige jurkje wat nog lekker zit.
Ik wil gewoon lekker thuis nestje bouwen…
4 maanden geleden
Ik loop af en aan naar de wc om te plassen, het was al erg maar nu de baby is afgedaald is het nog tien keer erger. Ik ben ‘nog maar’ 35w3d en ik wordt er helemaal gestoord van 😭 ik kwam al amper nog buiten maar nu lukt zelfs een blokje om niet meer relaxed zonder dat ik halverwege met haast terug naar huis hobbel omdat ik bijna in m’n broek plas pfffff
4 maanden geleden
Gisteravond gezellig voetbal wezen kijken, na 15 min toch maar naar huis want.. moe… Manlief komt later zachtjes binnen, moet om 02:00 naar t toilet en neemt op de terugweg de korte weg, over mij heen… Schrik me kapot dus klaarwakker. Vervolgens elk uur naar boven want de peuter had dorst, de kleuter moest naar t toilet en de peuter was daarna z’n tut kwijt. En manlief? Die slaapt..
snapt niemand dan dat ik moe bennnnnn😩
4 maanden geleden
Reactie op Piepus
Gisteravond gezellig voetbal wezen kijken, na 15 min toch maar naar huis wa ...
Hem een dikke por geven en zeggen dat ie naar zijn kinderen moet. Sorry hoor, maar als hij niet begrijpt dat jij nu even rust nodig hebt dan is hij echt niet goed bezig. Leuk dat hij in deze periode nog op stap wil tot 02.00 uur en daardoor “moe” is, maar dat mag niet ten koste van jou gaan!!
4 maanden geleden
Reactie op Frumpie89
Hem een dikke por geven en zeggen dat ie naar zijn kinderen moet. Sorry hoo ...
Ja ik heb dan vaak dat ik dan toch al wakker ben en sneller bij de kinderen ben dan hij 😂 ben er alweer overheen, maar was vannacht echt boos 😂
Heb m er wel uitgestuurd vanmorgen hoor, ik lig nog lekker
4 maanden geleden
Me vriend die echt serieus alles achter zijn kont laat slingeren en rustig tot 11uur in bed blijft liggen...... meneer heeft amper geslapen vannacht en is moe..... ik slaap al weken slecht, maar dat is bijzaak.
Net dus even heerlijk tekeer gegaan tegen hem😁
4 maanden geleden
Van die mensen die allemaal geïnteresseerd contact houden om te vragen hoe het gaat en zelf wil ik lekker in mijn cocoon en de wereld negeren wanneer ik daar zin in heb.
4 maanden geleden
Vandaag een opleving in energie (37+5), ineens niet meer moe waar ik de afgelopen weken echt dood en doodmoe was. Leuke dag gehad met schoonouders vandaag. Maar vervolgens vanaf 19 uur ZO misselijk en veel moeten braken+veel harde buiken/krampen. 2 uur later en de misselijkheid is volledig weg, zo vreemd (wel heel fijn uiteraard).
4 maanden geleden
Hier al veel te lang verkouden en bij elke hoest kan ik weer nieuw ondergoed aantrekken hatsekideeeee
4 maanden geleden
Reactie op Kersepitje2022
Hier al veel te lang verkouden en bij elke hoest kan ik weer nieuw ondergoe ...
Dik maandverband of incontinentieverband gebruiken, ik heb helaas hetzelfde door een virale infectie en ik heb tenalady nacht inleggers die zijn achteren wat breder
4 maanden geleden
Nou, kom maar een keer op met die bevalling. Niet weten of het binnen 4 uur, 4 dagen of 4 weken begint, begint me steeds meer te irriteren 😅
4 maanden geleden
Reactie op BijDeMolen
Nou, kom maar een keer op met die bevalling. Niet weten of het binnen 4 uur ...
Haha mag ik je de hand schudden 🤣
Ik zit nu in de fase waarvan ik denk oh ik voel iets (vooral in de nacht) en dan weer niet meer er aan denk.
Maar waar ik nu gek van wordt is mijn ondergoed wat continue nat blijft door afscheiding. Nee niet door urine maar door afscheiding.
Maar vind het geen reden om te bellen omdat ik mevrouw goed voel, geen bloedverlies heb, geen slijm verlies van bijvoorbeeld de plug oid.
Dus vandaag maar weer afwachten en dan bellen we als t rustig blijft morgen wel.
Vind dit een beetje t zelfde als met de huisarts haha ga de hap niet bellen als ik denk hier kan ik prima tot maandag mee wachten.
Plus vanaf vrijdag ochtend tot vanmorgen is mijn buik n 3 cm gegroeid haha dus ik acht zelf de kans heel klein dat t vruchtwater is hahaha
Nu lekker met dochterlief op bed knuffelen voor we echt gaan opstarten. Manlief is werken (zn laatste weekend dienst 🥳🥳🥳)
Rond n uurtje of 10 naar schoonouders koffie drinken en dan heb ik ook ff minder omkijken naar Maud 🫣 en kan ik lekker ff relaxen en mocht er wel meer gaan rommelen dan is ze daar al haha (is echt maar 3 min met de auto maar toch haha)