1409 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Kersepitje2022

Hier al veel te lang verkouden en bij elke hoest kan ik weer nieuw ondergoe ...
Ik heb hiervoor speciaal menstruatie ondergoed gekocht🙈 voor de nachten vooral, moet zeggen dat dat echt prettig werkt 😂

4 maanden geleden

Ik verveel me heeeeeelemaal kapot. Ik heb echt eindeloos veel hobby’s maar die ik stuk voor stuk niet kan uitvoeren in alle rust omdat ik hier een peuter van 2 heb rondlopen. Ik wil graag wat doen of de deur uit maar ben echt niet mobiel nu en heb mega veel druk daar beneden als ik ook even door de winkel wandel of naar de stad ga ofzo. Ik wil m’n peuter maar al te graag vermaken maar ik kan echt vrij weinig voor haar betekenen nu. Ik zit hier nu weer, tv aangezet voor haar want ik ben moe en weet gewoon echt niet waar ik deze dagen vermaak moet vinden wat ook leuk/gezellig is voor m’n peuter. Dan denk je: ja je kan haar toch een activiteit geven en dan zelf je hobby’s doen? Nee. Ze moet en zou natuurlijk alles doen wat ik doe. Maar dat gaat niet als ik rustig wil haken. Of naaien, tekenen, schilderen, noem maar op💩 Voel me zo schuldig als ik haar maar continu achter een scherm zet en ikzelf dan ook doe🥲

4 maanden geleden

Reactie op coco1109

Ik verveel me heeeeeelemaal kapot. Ik heb echt eindeloos veel hobby’s maar ...
Buiten t vervelen (want gamen gaat prima als Maud op der tablet zit haha) herken ik dit wel Vanaf t ontbijt wat buikpijn her en der. Maud wil alleen maar dingen samen doen. Plus ze is sinds gister zooooo knuffelig en gefocust op mij waarvan ik denk waar komt dit vandaan? Collega zei van dat dit opzicht goed is aangezien je dan t knuffelhormoon gaat aanmaken haha dat moeten we hebben haha Maargoed voel me ondanks dat we nu lekker samen op de bank zitten me poeppie schuldig omdat ik gewoon niet meer de puf, mobiliteit en humeur heb om er op uit te gaan. Fietsen kan maar dan max 5 min, dus ff naar opa en oma is te doen, supermarkt is ook te doen maar dan houd t wel een beetje op hier. Speeltuin moet ik weer met haar mee ravotten en dat is gewoon geen optie Dus ben blij als manlief vanmiddag thuis is en we er misschien nog ff uit kunnen naar t terras of ijssalon. Ik hoop serieus dat t niet lang meer gaat duren want dit schuldgevoel wordt voor mij echt niet leuk🥲

4 maanden geleden

Mijn brein wil eropuit. Naar het bos. Naar het strand. Lekker fietsen. Wandelen. Maar dit lijf wil rust. En dat is zooo vervelend. Wordt er naar van in mn hoofd. Normaal 4/5x in de werk sporten, ben maandag voor de eerste en laatste keer deze week geweest. 38+4, het hoort er vast bij. Maar vind er niks aan.

4 maanden geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Buiten t vervelen (want gamen gaat prima als Maud op der tablet zit haha) h ...
Je klinkt als een geweldige mama! Niks om je schuldig over te voelen. Je groeit een hele baby in je buik, je mag juist trots zijn en Maud ook 💕. En deze fase gaat ook weer voorbij, waarbij je extra aandacht en energie hebt voor je gezinnetje.

4 maanden geleden

Vandaag weer flink last van mijn onderrug en krampen hebben. Hopelijk trekt dit straks weg, want gaan nog op kraambezoek en even langs schoonvader in de middag

4 maanden geleden

Ons onderbuurvrouw blijft maar binnen roken, terwijl haar meertalig is verteld dat dit ten strikte verboden is. Gistermiddag zijn ze vanuit haar zorginstellingen (het appartement onder ons is een zorgwoning) weer langs geweest om dit nogmaals duidelijk te maken maar dan geeft ze aan uitsluitend buiten te roken MAAR: ons hele huis ruikt naar sigarettenrook. In de woonkamer is het gelukkig het minste maar ons trappenhuis/washok/badkamer/slaapkamers ruiken allemaal naar vieze rook. Tot nu toe helpt het luchten amper. In de woonkamer hebben wij een luchtzuiverend apparaat staan en die springt de hele ochtend al aan om de lucht te reinigen. Ik word er zo gek en verdrietig van. Over 3-5 weken is onze dochter er en het lijkt er op dat ze dus haar eerste meters zal maken in een verrookt huis. De situatie is inmiddels een welles-nietes discussie waarbij de zorginstelling beweerd dat ze niet rookt omdat ze tijdens controle geen asbak zien staan... 😭

4 maanden geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Buiten t vervelen (want gamen gaat prima als Maud op der tablet zit haha) h ...
Ik voel dit heel erg! Gamen lukt inderdaad wel zo. Heb nu m’n losse monitor geplant op m’n tafel en de switch aangesloten en dan geef ik haar de controller van papa’s Xbox😂 zo kan ze ook “meespelen”. Dus dit is voor nu de set up van vandaag. Herken helemaal wat je voelt met alles doen. Maar het scheelt: samen gamen met mama of even samen dingetjes doen is toch iets meegenomen want het is toch samen denk ik dan🥰 Vind de ijssalon ook een heel goed plan nu je dat zegt! Denk dat wij eind van de middag ook eventjes gaan na haar tukje. Terras is met onze draak geen optie want dat is rennen😂 Hoop dat onze kleine baby’s snel komen!! Weet jij al wat je krijgt?

4 maanden geleden

Reactie op yippiedepippie

Ons onderbuurvrouw blijft maar binnen roken, terwijl haar meertalig is vert ...
Lijkt mij dat het huis van mevr dan ook naar rook ruikt ondanks dat er geen asbak staat, dat zegt natuurlijk helemaal niets, ze kunnen ook de prullenbak controleren, aan haar kleding ruiken etc, ik zou gewoon echt blijven klagen en aangeven dat jullie een baby verwachten en het niet zo kan zijn dat zij niet rookt maar jullie appartement dan wel nog steeds naar rook ruikt

4 maanden geleden

Reactie op coco1109

Ik voel dit heel erg! Gamen lukt inderdaad wel zo. Heb nu m’n losse monitor ...
Oh t terras vind Maud helemaal geweldig! Aangezien t een mega sociaal dier is en tegen bijna iedereen hoi zegt haha zet haar maar neer en iedereen wordt door haar gecharmeerd 🤣 Heel blij mee dat ze t leuk vind want ik ben al vaak lekker met haar ff naar t terras geweest of daar binnen gaan zitten om mijn welverdiende koffietje s weg te werken haha Wij hebben een Fisher Price controler! Of een oude ps3 controller voor haar als ze dan roept mee te willen gamen. Maar nu is t alleen maar knuffelen haha Ja we krijgen een meisje dus er wordt hier ook veel alvast in hoekjes gelegd met de mededeling voor zusje als zij er klaar mee is haha. In september wordt Maud 3 dus ze beseft nu wel dat er iets aan komt en waardoor ik niet altijd met haar de leuke dingen kan doen. Maar ze gaf vandaag ook aan t spannend te vinden 🥹 en dat zusje moet opschieten hahahahahaha Ja meid dat wil mama ook en papa stiekem ook want die wordt gek van al dat gerommel en dat t niet door zet haha

4 maanden geleden

Reactie op KimJermaine

Lijkt mij dat het huis van mevr dan ook naar rook ruikt ondanks dat er geen ...
Absoluut, ben er laatst zelf langs geweest en de rookgeur was zeer duidelijk. We blijven ook zeker klagen, mede omdat we beiden merken dat het ons op de longen slaat. Laat staan als ons dochtertje er is. Het is echt mega vervelend en stressvol :(

4 maanden geleden

Al dagen last van obstipatie waardoor ik inmiddels ook niet meer weet waar m'n buikpijn vandaan komt 😭 Zijn het m'n darmen, toch (voor)weeën of m'n darmen die m'n baarmoeder irriteren. Zo vervelend :(

4 maanden geleden

De pijn in m’n gewrichten van m’n handen zijn ook niet te doen😫

4 maanden geleden

Ik heb zooooooo verlangd naar de zon! Nou schijnt 'ie onderhand en ik heb METEEN dikke olifantenenkels. Dat bedoelde ik niet! Ik wilde gewoon lekker weer zonder regen! Is dat nou echt teveel gevraagd 😭

4 maanden geleden

De druk!! Fysieke druk, down there dan, hij is al ff ingedaald maar sinds gisteren zó’n vreselijke druk🥲 kan niet zitten of staan zonder het gevoel te hebben dat k op z’n hoofd zit ofzo of dat er wat uit me gaat vallen🥴 En het doet ook zeer, t is de hele dag druk en met vlagen echt pijnlijke steken icm indalings/voor weeën die ik echt ff moet weg puffen, zit nog geen regelmaat in dus zou wel goed zijn… Morgen 37w dus kleine vriend… kom maar op🫣

4 maanden geleden

Reactie op itisme01

De druk!! Fysieke druk, down there dan, hij is al ff ingedaald maar sinds g ...
Mijn god hier ook!! Heb het idee alsof ik ookal helemaal gezwollen ben down there?! Sinds gisteren ook. Ik ben bijna 39 weken haha.

4 maanden geleden

Fijn hoor die zon.. maar niet voor het vocht in mijn lijf! Ik hou nu al zo veel vocht vast! Kan amper mijn Birckenstocks nog aan en dan wordt het nog warmer de komende dagen.. ben net een kameel met al dat water ☹️

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ik heb zooooooo verlangd naar de zon! Nou schijnt 'ie onderhand en ik heb M ...
Precies dit 😮‍💨

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ik heb zooooooo verlangd naar de zon! Nou schijnt 'ie onderhand en ik heb M ...
Precies hetzelfde hier, echt olifantenpootjes 😂 dacht elke keer al hmmm, maar nu kon ik er echt niet meer omheen 🫣🥴

4 maanden geleden

Zo fijn dat de peuter ons ook nog even nachtrust gunt voor we er iedere 2 uur uit kunnen....