1409 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Zo fijn dat de peuter ons ook nog even nachtrust gunt voor we er iedere 2 u ...
Is dit in positieve zin of was de peuter weer fijn aan t spoken net als hier tot kwart over 12 haha Ze heeft dan wel weer tot kwart voor 8 uitgeslapen dus deze mama is toch nog een beetje blij haha. Nu alleen zusje nog ff wakker worden 🤷🏻‍♀️ die heb ik nog niet gevoeld vanaf kwart voor 8 (is nu bijna half 9)

4 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Zo fijn dat de peuter ons ook nog even nachtrust gunt voor we er iedere 2 u ...
Zelfde verhaal hier 🥱

4 maanden geleden

Grrrr ontploft dus net een deofles in de badkamer.... en door die knal vliegt een flesje parfum (gelukkig bijna leeg) en een shampoo fles op de grond..... had net de badkamer schoon en nu dus met dikke buik die rotzooi van de grond zien te krijgen

4 maanden geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Is dit in positieve zin of was de peuter weer fijn aan t spoken net als hie ...
Haha hier was het spoken vanaf half 5 😵‍💫 En zelf had ik van half 3 tot half 4 wakker gelegen. Gelukkig is ze nu een dagje bij oma, kan ik even bijtanken.

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ik heb zooooooo verlangd naar de zon! Nou schijnt 'ie onderhand en ik heb M ...
Tip: draag steunkousen. Ja tis warm, maar met een katoenen broek erover gaat het wel en heb je geen dikke enkels in de avond.

4 maanden geleden

Mentaal: ik ga lades uitruimen, kasten uitruimen en kleding die niet past wegleggen. Ik kan de voortuin nog doen Fysiek: een broodje maken en achter de met zindelijkheid oefenende peuter dient gevolgd te worden door een dutje

4 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Tip: draag steunkousen. Ja tis warm, maar met een katoenen broek erover gaa ...
Ik zweer met dit weer bij de compressie sokken van Stox 🥹 Ik hou altijd in de zomer vocht vast dus heb zelfs panties van hun 🥰 Ze hadden eerst een zwangerschaps lijn maar dat is nu blijkbaar dagelijks geworden! Ff een kleine investering maar zo veel aangenamer dan zware benen en dikke voeten die nergens meer in passen haha

4 maanden geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Ik zweer met dit weer bij de compressie sokken van Stox 🥹 Ik hou altijd i ...
So die zijn wel serieus prijzig inderdaad 🫠 Hoe dan ook bedankt voor de tip, ik hou ze alsnog wel in m'n achterhoofd, mochten m enkels echt erger worden

4 maanden geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Ik zweer met dit weer bij de compressie sokken van Stox 🥹 Ik hou altijd i ...
Heb je die van Merino?

4 maanden geleden

Van het weekend 2 dagen met een dreigende uitdroging van ons dochtertje bij de SEH gezeten (continu overgeven en diarree) en nu heb ik het zelf te pakken…. Hele dag nog niks kunnen doen, gelukkig komen de oma’s helpen. Huis is nog een puinhoop, er moet nog zoveel gebeuren maar dat lukt dus niet. Ben nu 35+3, vorige x braken de vliezen met 36 weken dus ben ik ook nog bang voor om ziek de bevalling in te gaan…

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

So die zijn wel serieus prijzig inderdaad 🫠 Hoe dan ook bedankt voor de ti ...
Ik heb steunkousen van temu. Deze werken voor mij ook. Weet dat de Hema ook kousen moet hebben, maar heb ze zelf niet daar gekocht.

4 maanden geleden

Reactie op Roos__

Van het weekend 2 dagen met een dreigende uitdroging van ons dochtertje bij ...
Dikke knuffel voor jou! Wat een rot situatie. Beterschap 🫂

4 maanden geleden

Reactie op Roos__

Hopelijk voel je je snel beter en ben je toch wat hersteld voor de bevalling. Beterschap !!

4 maanden geleden

Reactie op Roos__

Beterschap! 🍀💗

4 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Tip: draag steunkousen. Ja tis warm, maar met een katoenen broek erover gaa ...
Ik heb er ook zoo veel last van had dit bij m'n 1e niet. Thnx voor de tip was vergeten dat ik die sokken ook heb van stox !!!

4 maanden geleden

Keelontsteking 😩 jaren niet gehad

4 maanden geleden

Het. Kind. Moet. Eruit. Ik wil niet meer zwanger zijn. Ben er klaaaaaaaar mee....

4 maanden geleden

Reactie op Linnie2024

De pijn in m’n gewrichten van m’n handen zijn ook niet te doen😫
Ik heb dit ook! Zooo gek! Maar het is dus een zwangerschapskwaal?

4 maanden geleden

Reactie op Piepus

Keelontsteking 😩 jaren niet gehad
Verse gember thee met verse honing (imker) drinken dat is ontstekingsremmend. Beterschap! 🍀

4 maanden geleden

Reactie op cecilialalala

Ik heb dit ook! Zooo gek! Maar het is dus een zwangerschapskwaal?
Ik heb toevallig vandaag begrepen dat als je handen opzwellen met het warme weer dat je daar last van kunt hebben, ik heb best wat last van mijn rechter voet door het vocht