1409 Reacties
4 maanden geleden
Ik ben tot tien voor 3 wakker geweest...
Zusje is heel druk geweest vanaf dat ik in bed stapte terwijl de rest van de dag zo rustig was dat t ook wel opviel haha.
Dus ben geen cent waard 😵💫
Net Maud naar de opvang gebracht het is modder week! Zo leuk maar die wel op tegen vanmiddag met het ophalen haha manlief moet werken (vandaag en morgen en dan is ie tot 1 augustus vrij 🥳) ik kan Maud niet meer alleen in bad doen of onder de douche 😅 dus straks maar ff vragen wie kan helpen haha
4 maanden geleden
De renovaties in de wijk zijn gewoon nog steeeeedddsss niet klaar. Begonnen in maart en nu zijn ze vanochtend in alle woningen aan het boren om ze vervolgens te kunnen isoleren. Uiteindelijk gaat het erop vooruit natuurlijk maar ik wil zo graag lekker rustig (buiten) zitten, of überhaupt eens een keer tot na 7.30 uur uitslapen en niet uit bed getrild worden door al het geboor en gebonk 😩
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
De renovaties in de wijk zijn gewoon nog steeeeedddsss niet klaar. Begonnen ...
Half 8 is nog best een schappelijke tijd 🫣 hier begonnen ze om kwart voor 7 al met de snoei en maak werkzaamheden haha
In onze gemeente mogen ze dus vanaf half 7 al beginnen met geluidswerken. De meeste gemeentes pas vanaf 7 uur haha.
Voor ons maakt dit niet veel uit want Maud is toch tussen 6 en 7 al wakker haha (uitzonderingen zoals zondag en gister daar gelaten)
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Ik zou überhaupt blij zijn als ik zolang kon slapen. Meestal rond 4uur klaar wakker en slaap ook maar 2 a 3uurtjes per nacht. Zeker met die hitte
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Oh hou op schei uit! Sinds ik zwanger was van mijn eerste baby zijn ze hier al bezig. En zo ROT dat ze ook op zaterdag mogen klussen.
Inmiddels zwanger en bijna uitgerekend van nr2 en ze zijn nog steeds bezig.
Ze zijn zo vaak voor 07.00 uur begonnen, geklaagd. Dan doen ze de radio met speakers zo hard aan, dat je gewoon denkt dat je op een festival bent. Ook weer geklaagd.
Kan niet wachten tot ze na bijna 2 jaar (!) eindelijk eens klaar zijn hier 😭😭
Oh en het leukste, ze parkeren op het fietspad, bij onze tuin om 06.00 uur. Elkaar uitbundig begroeten, auto aanlaten, radio aan. Doe eens even niet zo aso 😭
4 maanden geleden
Reactie op MitsuEvoIIX
Waarom hebben ze nergens meer vierkante enveloppen????
Boekenvoordeel of wibra vaak wel
4 maanden geleden
Reactie op BabyToet
Heb ook maar besteld via bol.com..
Ja pfff wij hebben kaartjes straks 15x15 nergens enveloppen van 16x16 te vinden.
Ik wil ze alvast gaan schrijven zodat ze lekker optijd mee kunnen haha en als ik mobiel ben ook een klein rondje kan gaan wandelen om er een paar weg te brengen.
Ben de hema, Primera, Jumbo, action, Wibra en zeeman (ja je verbaasd je soms dat ze die daar ook hebben haha) geweest en overal niks of van die standaard maten (en DUUR!!!)
wel gelijk de postzegels ingeslagen aangezien die per 1-7 weer omhoog gaan. Nu hebben wij er gelukkig maar 10 nodig maar yeez wat een prijs joh!
Normaal doe ik die zegel codes maar dit wordt dan net wat goedkoper haha
Dus tip van Flip als je t topic die in de groep staat nog niet gezien had!
4 maanden geleden
Reactie op MitsuEvoIIX
Ja pfff wij hebben kaartjes straks 15x15 nergens enveloppen van 16x16 te vi ...
https://enveloppengigant.nl/vierkante-enveloppen/vierkante-enveloppen-16x16/
https://www.bol.com/nl/nl/p/envelop-16-x-16-wit-25-stuks/9200000089509511/?Referrer=ADVNLGOO002069-S--9200000089509511&gad_source=1&gclid=CjwKCAjw1emzBhB8EiwAHwZZxZCYXMVOjaFR6YZtlC0fyK43Oa-Ta9BEsdjToadrJ1CMzzkXtsgrShoCe4gQAvD_BwE
Geen idee of je die linkjes nou geopend krijgt haha. Maar op die eerste site hebben ze verschillende kleuren ook. Die via bol is van enveloppen winkel en die heeft alleen witte.
Ik snap je, heb de afgelopen twee dagen alle enveloppen al voorzien van een adres. De postzegels besteld online, leuk dat die geboortezegels even duur zijn als gewone! Zag het topic erna, zo fijn dat dat gedeeld werd.
Succes met de enveloppen zoektocht!
4 maanden geleden
Reactie op MitsuEvoIIX
Ja pfff wij hebben kaartjes straks 15x15 nergens enveloppen van 16x16 te vi ...
Online kun je super veel mooie enveloppen vinden in verschillende kleuren en maten+heel goed te betalen!
4 maanden geleden
Dikke handen en voeten, pijnlijke gewrichten, niet vooruit te branden, maagzuur (hele dag door), 4/5 keer per dag 💩🚽, eindelijk een nacht wat beter geslapen maar dan verkreukeld wakker worden, geen eetlust meer. Wat een gezeiiiiiik die laatste weken 🤣🤣🤣🤣🤣
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Gelukkig voor jullie zal de luchtvochtigheid voorlopig niet (te) hoog zijn ...
Och meid🩷 ondanks dat ik ff moest lachen om hoe je t schrijft is t gewoon kut....
Eind van de week wordt t weer wat koeler maar daar heb je nu niks aan.
Ik begin nu ook weer wat meer aan te trekken aan vocht dus vannacht zal ik wel weer een k nacht hebben met vaak plassen.
Maakte net de grap opmerking tegen een vriendin die huisarts is van geef mij maar een catheter voor de nachten misschien slaap ik dan wel ff goed met de airco aan 🤣 waarop zij zei jij bent echt gestoord dat je dat zou willen hahahaha
Tja tja tja
4 maanden geleden
Hmpff ik weet het echt niet meer. Vandaag de verloskundige gemaild of er iets is om de bevalling in gang te zetten. Ik kan niet meer zwanger zijn, trek het mentaal echt niet meer. Het kind moet eruit. Iedere dag dat hij langer zit, voel ik minder verbinding, en meer boosheid. Ik vind ook niks meer leuk. Was een babydeken aan het haken, maar het garen doet kut dus doei enige hobby. Ding in de hoek gesmeten, ga er nog wel de hens in steken. Vliegen die vinden dat ze in mn oor moeten zoeken terwijl ze de hele wereld hebben om te vliegen.
Ik ben gewoon mentaal zo op. Ik kan echt niet meer. Het liefst gooi ik het hele servies en alle glazen stuk uit frustratie.
4 maanden geleden
Reactie op BijDeMolen
Hmpff ik weet het echt niet meer. Vandaag de verloskundige gemaild of er ie ...
Ohhh wat heftig allemaal 😭 Echt kut dat je je zo kut voelt 🫤 Was er maar iets wat we tegen elkaar konden zeggen / wat we voor elkaar konden doen zodat vandaag beter wordt.
Dan is er morgen weer een dag en dan proberen we het gewoon opnieuw..