1409 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op kinderwens1995
Ik ben nu 38+2 en waar ik de afgelopen dagen nog vrij geduldig was en van m ...
Ik herken de onrust, afgelopen nacht weer op gezeten en vandaag ben ik zo ontzettend rusteloos, ontzettend moe door slaapgebrek, moeite met ademen, ontzettend dikke voeten en benen, ik weet van gekkigheid niet wat ik moet... 😵💫😵🥴
4 maanden geleden
Reactie op BijDeMolen
Herkenbaar. Morgen 38 weken en ga dan de verloskundige smeken of ze wil str ...
Oh nee wat verdrietig om te lezen :(. Bij mij willen ze pas strippen vanaf 40 weken omdat het niks schijnt uit te maken voor die 40 weken, als het al iets doet na 40 weken… begin ook zo gefrustreerd te raken door die verloskundigepraktijk, want ze horen mijn klachten aan maar kunnen me niet helpen (ik snap het uiteraard wel maar dat maakt het niet minder frustrerend…).
4 maanden geleden
Ik ga echt janken hè.
Ik heb door het vocht vasthouden in m’n voeten een paar weken terug ineens blaasjeseczeem gekregen op m’n voetzolen. Dit was echt ellendig. Na 2 weken trok het eindelijk weg. Hop nu dat het 1 dag weer warmer was meteen vocht in m’n voeten en de dag erna weer mega blaren ervoor terug. Oke ja shit. Nu jeukt het ZO ERG. Ik word echt gek en hebber perongeluk opengekrabd en brand het ook. Ik lag vanaf 9:30 te slapen en nu klaar wakker vanwege mijn voeten. Te bedenken dat ik nu helemaal geen schoenen aan kan doen en ik een wondje heb plus ik niks kan doen aan het eczeem maakt me echt ellendig😭
Het jeukt ZO ERG. Enige wat hielp vorige keer was Sudocreme enigzins maar nu ook niet en het blijft jeuken. Ik wil gewoon slapen😫
Oh en daarnaast besluiten mijn hormonen m’n seborroisch eczeem (ook ontstaan vorige zwangerschap) ineens HEEL heftig op te spelen terwijl zon het juist beter maakt normaal. Ik zie eruit echt niet te doen.
4 maanden geleden
Ben je in slaap gevallen, komt je man zo zacht mogelijk naar boven omdat ie thuis is van werk. Wordt ik wakker ineens knallende maagzuur...
Daar gaat mijn slaap 🥹
Zusje was eindelijk deze avond rustig en daardoor goed kunnen inslapen... Maar met deze maagzuur lukt dat dus weer voor geen ene kut....
4 maanden geleden
Wat. Een. Nacht. En hij is nog niet eens voorbij (4:00 nu). 😫 Al uren aan het woelen, zweten, maagzuur, ventilator uit en weer aan en weer uit en weer aan, m’n voeten en vingers houden steeds meer vocht vast. Van de ene kant wil ik zo graag dat ie komt en van de andere kant hoop ik zoooooo dat ie nog even wacht tot het weer afgekoeld is.
4 maanden geleden
Vannacht door ergernis maar op de bank gaan liggen met de ventilator op standje turbo..... toch 4 uurtjes geslapen!
Het enige nadeel is nu olifantenbenen😟 zo maar het gevecht met mijn steunkousen aangaan en hopen dat ik die aankrijg. Je hoort het gewoon bijna klotsen😅
Iemand die ook de regendans wel wil doen?
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Hoe erg m'n vocht ook is, ik heb nog steeds 10x liever dit weer dan regen. ...
Nee ik wil die regen liever dan dit. Als je door de hitte geen oog dicht doet, extreem vocht vasthoud en gewoon kletsnat bent als van netflix kijken...😟
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Hoe erg m'n vocht ook is, ik heb nog steeds 10x liever dit weer dan regen. ...
Ik heb liever dit weer maar dan max 23 graden haha
Lekker droog, zonnetje en dan een aangename temperatuur haha
Want als ik ga kijken naar dit weekend dan sta ik ook al te janken om de hoeveelheid regen 😢
Ik wil gewoon lekker relaxed op t terras kunnen zitten mensen kijken haha
Nog ff "genieten" in zoverre t nog kan haha
4 maanden geleden
Oké, ik ben nu al klaar met deze dag! En ik moet nog een paar weken..
Last van de warmte, harde buiken.. en ondertussen moet er nog vanalles gebeuren.
Net de oudste naar school gebracht, boodschappen gedaan, badje opgezet voor de jongste. Er is al een wasje klaar, maar ik heb geen puf meer om hem op te hangen.. hoe doen anderen dit?!
En dan moeten de kids ook nog naar de kapper vandaag 😢
Gelukkig nog minder dan een maand, einde komt in zicht
4 maanden geleden
En dan heb ik het nog maar niet over de afwas die ik noh moet doen en de salade die ik zo had willen maken :)
4 maanden geleden
Ze zijn hier zonnepanelen aan het leggen. 1 van de monteurs vroeg of hij naar het toilet mocht. Tuurlijk mag dat!
MAAR NIET ALS JE GAAT ZITTEN SCHIJTEN EN DAARNA DE WC DEUR OPEN LAAT STAAN ZODAT JOUW STRONTLUCHT OP DE OVERLOOP BLIJFT HANGEN!!
Jezusssss doe je dat thuis ook?
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Ze zijn hier zonnepanelen aan het leggen. 1 van de monteurs vroeg of hij na ...
O mijn god 😫😫😫😫
Dit doet me denken aan vorig jaar. Kwamen ze brandmelders plaatsen bij iedereens appartement. Meneer vroeg of die naar de wc mocht. Hij heeft m’n hele wc onder zitten zeiken. Echt OVERAL. Op de grond, over de bril, achter de wc. NOOIT MEER. Echt zo ranzig en asociaal😭
4 maanden geleden
Reactie op Mimi86
Helemaal mee eens! Het is gewoon of te warm of te nat. Waarom kan het niet ...
Welkom in NL 😭😭😭😭
4 maanden geleden
Ik heb ook nog wel wat te zeiken, al is dat woord niet helemaal toepasselijk voor deze🤣. Maar sinds een tijd echt 5-6 keer per dag naar de plee💩 en sinds een paar dagen zelfs midden in de nacht. Hou op met me hoor 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
4 maanden geleden
Reactie op kinderwens1995
Ik heb ook nog wel wat te zeiken, al is dat woord niet helemaal toepasselij ...
Dat heb ik dus sinds die hitte. Al vind ik het wel fijn🙈 voorheen wat verstopt en moeite. Nu denk ik okee rennen (eerder waggelen)