1409 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op MitsuEvoIIX
Ik heb liever dit weer maar dan max 23 graden haha
Lekker droog, zonnetje e ...
Normaliter zou ik een fijne temperatuur ook lekker vinden, maar, momenteel ben ik eigenlijk blij als het kouder is puur door de zwangerschap, deze warmte is het gewoon niet helaas, maar goed nog 10 dagen te gaan 🙈
4 maanden geleden
Reactie op kinderwens1995
Ik heb ook nog wel wat te zeiken, al is dat woord niet helemaal toepasselij ...
Ik denk dat ik wel 20x per dag ga dus prijs je gelukkig 😉
4 maanden geleden
Zit ik net lekker op de loungeset in de tuin moet ik weer plassen terwijl ik daarvoor ook al was geweest 😫 net als dat je eindelijk lekker in bed ligt en moet plassen, dat ga ik echt niet missen aan het zwanger zijn
4 maanden geleden
Reactie op KimJermaine
Ik denk dat ik wel 20x per dag ga dus prijs je gelukkig 😉
My god, sterkte 🙈🙈🙈🙈
4 maanden geleden
My god, sterkte 🙈🙈🙈🙈
Haha dank je, kan beter daar blijven zitten, tv instaleren etc 😅😂
4 maanden geleden
Reactie op KimJermaine
Haha dank je, kan beter daar blijven zitten, tv instaleren etc 😅😂
Hahahahah ik zie het al helemaal voor me
4 maanden geleden
Iemand DE tip tegen vliegen? We wonen in t buitengebied naast een kippenboer. Dus ik snap dat ik nooit ‘vliegloos’ in de tuin kan zitten. Maar vandaag slaat echt ALLES! Heb m’n hele tuin vol lavendel staan en net maar weer een ouderwetse vliegenvanger gemaakt met een fles en wat ranja.
Wilde vandaag zo graag lekker niks doen op m’n loungesetje maar heel m’n dag is verpest 😂
4 maanden geleden
Reactie op coco1109
Hier ook maar ik ben binnen gaan zitten en heb compressie sokken gekocht😂� ...
Hahahaha ook sexylexy!!!
4 maanden geleden
Reactie op Joe1996
Roofvliegen kopen werkt bij ons op de boerderij top! Die strooi je om het h ...
Wauw daar heb ik echt nog nooit van gehoord! En die komen niet kriebelen als je lekker met een boekje buiten zit? Hier zijn echt de vliegenstips niet aan te slepen dus als die roofvlieg een grote eetlust heeft ga ik ze vandaag nog bestellen 😂😂
4 maanden geleden
Ooh ik begin af en toe lichte voorweeën te krijgen. Ik was vergeten hoe die pijn van de weeën precies voelde (niet hoeveel pijn haha maar welke soort pijn) en ik wordt hier toch wel weer lichtelijk nerveus van. Als dit x10 is straks en dan weer 2 dagen duurt wordt het echt weer pittig 🙈🙈
4 maanden geleden
Voel me niet al te best vandaag. Heel vermoeid en hoofdpijn en een heel rustige baby. Stilte voor de storm of gewoon een off-day, geen idee. Mijn bloeddruk is ook wat hoger dan anders, niet alarmerend, maar toch hoger. Deze dag mag snel voorbij gaan
4 maanden geleden
Helemaal klaar ermee! 37+5….
30 kilo aangekomen. De helft is vocht denk ik 🙃
4 maanden geleden
Reactie op Zomer21
Ooh ik begin af en toe lichte voorweeën te krijgen. Ik was vergeten hoe die ...
Wel chill om te weten wat weeen überhaupt zijn, want voor mij blijft het gissen 🙈. Ik krijg erge harde buiken als onze zoon beweegt en op sommige momenten doet het ook echt pijn. Vraag me dan ook af of dit voorweeën zijn.
4 maanden geleden
Wel chill om te weten wat weeen überhaupt zijn, want voor mij blijft het gi ...
Tijdens mijn eerste zwangerschap wist ik het wel toen het echt begonnen was omdat ze toen eigenlijk meteen regelmatig kwamen, steeds meer in intensiteit toename en niet weggingen met een douche of ontspanning. Zolang het onregelmatig is maakt het eigenlijk niet zoveel uit of je harde buiken of voorweeën hebt. Je lichaam is zich sowieso aan het voorbereiden! ☺️