1409 Reacties
4 maanden geleden
Vanavond stond ik in de keuken boterhammen te smeren en kreeg ik weer een flinke hoestbui, ik voelde ineens een knak in mijn rug en nu verrek ik van de pijn, ik kan amper opstaan, lopen etc 😮💨🥴😵😩
4 maanden geleden
Man man man.. lekker z’n vent die bang is voor spinnen. Ik lag lekker te slapen, komt ie om 2 uur in de nacht de slaap kamer binnen omdat er een spin in huis zit, of ik m even wil weg halen. Ik met m’n goede gedrag uit bed om de spin naar buiten te doen, nu is het inmiddels 4uur en ben klaar maar dan ook klaar wakker 🙄 Word vroeg in de ochtend gebeld door het ziekenhuis voor een soort van “intakegesprek” dus uitslapen is er ook niet bij helaas… Morgen als meneertje wakker wordt heeft hij een groot probleem met mij 😡🤣
4 maanden geleden
Reactie op Bmwz
Man man man.. lekker z’n vent die bang is voor spinnen. Ik lag lekker te sl ...
Haha voor die eene nog 20 andere 😅😂 wij wonen landelijk dus dan horen spinnen bij het interieur 😉
4 maanden geleden
Gister over de hele dag heel rustig zusje om in de avond en nacht feest te gaan vieren.... En dat was tot half 3... Daarna gezellig krampen te krijgen die uiteraard niet doorzetten....
Mag ik zeggen dat ik er HELEMAAL klaar mee ben?
Ik ben liever iedere 3 uur wakker voor een half uur tot uur dan dit ... Dus zusje schiet op 🥲
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ik heb op mijn onderbuik behoorlijk wat striae en het jeeeuuuukt zoooooo, i ...
Oh meid! Ik heb dat ook sinds een paar dagen!! Ik word er niet goed van
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Hoe gaat het nu met je? 🫤
Ah lief dat je het vraagt!
Gisteren bij de verloskundige aangegeven dat ik het best lastig had. Dat luchtte best heel erg op. Alleen was ze er kennelijk zo van geschrokken dat ik s middags gelijk in het ziekenhuis langs moest komen, gesprek met gynaecoloog en psychiater of ze me nu al konden helpen.
Psychiater was super aardig, fijn gesprek gehad en kan over 2 weken bij de pop poli terecht. Gynaecoloog heeft een echo gemaakt, onderzoek gedaan en alles gaat daar goed. 2 cm ontsluiting en baarmoedermond is bijna plat. Het fijne is dus, dat mocht ik het niet meer trekken ik vanaf 39 weken ingeleid kan worden dmv vliezen breken.
En eigenlijk geeft dat hele idee me al zo veel rust dat ik het denk ik wel af kan wachten, omdat je weet dat er een weg uit is als 42 weken gewoon niet meer gaat.
Gisteren ook voetreflex gehad, daarna echt veel stevige harde buiken, helaas uiteindelijk weggezakt, maar ga het wel in mn hoofd houden om evt nog een keer te doen, want mn lijf reageerde er wel goed op. 😊
Hoe gaat het met jou? Hopelijk kan vandaag met wat koeler weer het vocht weer weg zakken. :)
4 maanden geleden
Reactie op MitsuEvoIIX
Gister over de hele dag heel rustig zusje om in de avond en nacht feest te ...
Dat mag je zeker zeggen! Laatste onwetende van de zwangerschap is gewoon ruk. 🫂
4 maanden geleden
Reactie op BijDeMolen
Ah lief dat je het vraagt!
Gisteren bij de verloskundige aangegeven dat i ...
Wat stom dat de wachtlijst van de POP zo lang is! Wel fijn dat ze actie hebben ondernomen en dat jullie samen een soort stappenplan hebben kunnen maken. Het lijkt me inderdaad rust te geven. Fijn!
Ik heb weer (of nog steeds?) een verhoogde bloeddruk en de vk vertrouwde het toch niet helemaal dus ik ben gisteren naar het ziekenhuis geweest voor bloed- en urineonderzoek en een ctg. Met de kleine is gelukkig alles goed en ik heb geen zwangerschapsvergiftiging, dus morgen doen ze die hele check opnieuw en dan houden ze me op die manier in de gaten. Mijn man is voor het laatst voor de bevalling naar z'n kantoor in Gent nu, dus daar zat hij gisteren 😬 Was nog héél even lichtelijk paniek in m'n hoofd, maar uiteindelijk heb ik hem kunnen bellen dat hij niet terug hoefde te komen omdat alles goed was met ons. Ben benieuwd morgen, maar ik verwacht eigenlijk dat alles dan weer gewoon oké is want 'Sjors' danst zowat 24 uur per dag tegen m'n ribben dus die vermaakt zichzelf nog wel daarbinnen 🩵
4 maanden geleden
Het is bij mij al 2 weken aan het rommelen en het zet maar niet door. Ik had niet verwacht dat dit mentale stukje zo vermoeiend zou zijn. Steeds afvragen of wel of niet gaat gebeuren 😩. Ben er echt klaar meeeee
4 maanden geleden
Jezusssss dat hele benen scheren is ook een sport op zich geworden 😒
Nou ben ik, vanwege m'n dansopleiding, gelukkig (nog steeds) lenig maar man man man.. Ik gooi dus m'n voet op de wastafel en zo scheer ik, maar dan moet ik daarna afdrogen en insmeren (zittend, anders val ik om) en dan ben ik compleet buiten adem. 🤣
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Nou b ...
Haha dat valt hier nog wel mee, hebben een douchbad dus dan is t voetje op de rand en scheren maar.
Maar n andere plek.... Ja daaahg die zien we niet meer 🥲 op gevoel? Uuuuh uuuuuuuh.... Net alsof je een peuter je haar laat knippen hahahaha
En nee een spiegel werkt hier ook al niet meer 😂
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Wat stom dat de wachtlijst van de POP zo lang is! Wel fijn dat ze actie heb ...
Oh wat een spanning ineens! Wel fijn dat ze gelijk controleren en niet afwachten. Hopelijk danst hij snel een keer naar buiten 😋
4 maanden geleden
Grrr krijg net een mail van de vk over bepaalde weekenden in Juli en augustus. Van vrijdag 08.00 tot maandag 08.00 mag je niet thuis bevallen en moet je naar het ziekenhuis..... personeelstekort...... dit was totaal niet ons plan om daarheen te moeten en hier hebben ze afgelopen woensdag ook niks over gezegd! Even flink geïrriteerd nu.... eerst kraamzorg failliet en nu dit opeens
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Nou b ...
En dan kun je de benen nog zien xD de rest gaat op de gok 🫣 Ik doe nog steeds mn best, maar vrees dat ik er ergens toch als dalmatiër uit zie 🤣