1409 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Grrr krijg net een mail van de vk over bepaalde weekenden in Juli en august ...
Jeetje wat onprofessioneel

4 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

En dan kun je de benen nog zien xD de rest gaat op de gok 🫣 Ik doe nog ste ...
Hahahahaha als een dalmatiër, heel herkenbaar. Ik voel dan ook nog wat zitten maar die scheermes komt er op de een of andere manier niet bij, woest word ik dan 😂😂

4 maanden geleden

Ik heb al een week steeds steken van onder. Ene keer in m’n liezen, andere keer in m’n vagina of echt m’n onderbuik. Ook heb ik fijne menstruatie krampen in m’n rug en dan vaak tegelijk met zo’n heerlijke steen down under. Ik moet het echt ff weg puffen/zuchten, het veroorzaakt ook akelige harde buiken. Van de VK moest ik urine controleren, er leek een bacterie te zijn maar na een 24u kweek toch niet 🤷🏼‍♀️ Tegelijk is die lieve baby van mij nog veel te actief voor de hoeveelheid ruimte ze heeft, gevolg: ademnood, nog meer harde buiken en toenemende misselijkheid 😫 Nog ruim 3 weekjes, het is nog even doorzetten maar wat ben ik er soms klaar mee 😰

4 maanden geleden

K raak d’r echt een beetje door naar mijn idee - 37+4 en nog geen naam (wel heel lief tips gekregen hier waarvan wat op t potentiële lijstje staan❤️) - Gisteren te horen gekregen dat mn contract niet verlengd word welke tijdens mn verlof afloopt, dus nog uitzoeken wat hierin mn rechten zijn qua uitkering (niemand die me nu wil aannemen want de kans is aanwezig dat ik na mn verlof nog niet weer kan werken ivm fysieke klachten) - M’n lijf laat me zwaar in de steek naar mijn gevoel, kan niks doen of de ischias schiet er al in Dus net ook weer veel te veel gedaan en nu ónwijs veel pijn en daarbij vervelende voorweeën - Airco zou deze week komen maar de monteur was geblesseerd, dus helaas, nog steeds waaaarmmm (t is hier niet koel te krijgen en kon voor de zwangerschap al slecht tegen hitte) - begin toch aardige spanning te krijgen voor de bevalling, hoewel ik dit nog een plek kan geven, is t icm de andere zaken net ff tè

4 maanden geleden

Net bij de vk geweest voor extra controle ivm vlokken in mijn urine. Blijkt dus dat mijn slijmprop soort van aan t loslaten is... Nu denk je van oh maar dat zou een goed teken zijn toch? Nou je kunt er dus nog geen fuck mee 🥲 In deze fase van de zwangerschap kan t verliezen van de slijmprop gewoon betekenen succes en wacht nog maar tot je ingeleid wordt... Alleen als je vliezen breken of als je al goeie ontsluiting hebt en dus de weeën aan t kweken bent dan zegt een verlies van een slijmprop iets😵‍💫 Weer zn domper op de dat met al die klachten....

4 maanden geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Net bij de vk geweest voor extra controle ivm vlokken in mijn urine. Blijkt ...
Ik heb vorige week m'n geboortewensen besproken met de vk en daaraan vast zat de uitleg met belinstructies. Daarin wordt inderdaad 0 gesproken over een slijmprop maar omdat ik hier meerdere verhalen las van vrouwen die 'm verloren waren heb ik het tóch even aangekaart. De vk zei dat het verliezen ervan inderdaad niks betekent, dan kan het zomaar nog 3 weken duren. Dus enkel de prop is geen indicatie, geeft geen redenen tot actie...

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ik heb vorige week m'n geboortewensen besproken met de vk en daaraan vast z ...
Vandaar dus ook dat het niet wordt benoemd in de instructies..*

4 maanden geleden

Heeft iemand hier Meisjes van de Goede Herder gekeken? Ik ben echt pissig op die directeur! Maar gewoon oprecht chagrijnig op die vent.

4 maanden geleden

Die vocht in de voeten voeten..... ze staan gewoon op spanning zo voelt het. Ik kan ook geen stukken lopen ivm bekkenpijn. Koelen helpt niet meer. Moet nog ruim 3 week. 😪

4 maanden geleden

Iedere avond rond 17 starten de voorweeën. Heel regelmatig, richting het einde van de avond gaat de onderbuik pijn doen, ook met lopen. Nu in bad en morgenvroeg is er weer niks aan de hand. Inmiddels al 2,5 week☹️. Dit stuk is vermoeiend

4 maanden geleden

Pff 39+1 zwanger en mijn zoontje had vorige week 6 dagen buikgriep, kon ook niet naar de opvang. Nu lig ik zelfs al twee dagen met koorts en buikgriep op de bank...loop helemaal leeg en de baby in de buik slaat ervan op hol en ligt constant te partyen Mijn dochtertje heeft sinds gisteren ook koorts. Kan dit alsjeblieft snel stoppen? Ben er helemaal klaar mee😔

4 maanden geleden

Kwijlen ‘s nachts… 🤤 Ik word gewoon iedere keer wakker van een nat kussen, zo vies. Herkent iemand dit?

4 maanden geleden

Reactie op Rooss97

Kwijlen ‘s nachts… 🤤 Ik word gewoon iedere keer wakker van een nat kussen, ...
Hahahahaha mijn god hier ook!!! Ik dacht echt dat het gewoon toevallig ik was ineens. Echt al 2 weken iedere keer ZO erg😂😭

4 maanden geleden

Reactie op Chan98

Die vocht in de voeten voeten..... ze staan gewoon op spanning zo voelt het ...
Ik heb compressie sokken gehaald bij Holland & Barrett die geven nog enige verlichting voor m’n mega gezwollen voeten! Niet mooi maar het doet iets😅 zijn nu 7 per paar ipv 20 van lucovitaal, misschien iets om te proberen?

4 maanden geleden

Reactie op coco1109

Hahahahaha mijn god hier ook!!! Ik dacht echt dat het gewoon toevallig ik w ...
Hahahaha wat goed om herkenning te lezen! Ik vond het al zo raar dat ik het opeens had 😂

4 maanden geleden

Reactie op Rooss97

Eerst wel ja, ik gebruikte een handdoek 😉

4 maanden geleden

Reactie op Rooss97

Omg ja ik ook!! Maar ook overdag na m'n dutje. Wat is dat nou weer ineens? 😅

4 maanden geleden

Reactie op coco1109

Ik heb compressie sokken gehaald bij Holland & Barrett die geven nog en ...
Is dar te doen met stevige kuiten ik heb van mezelf al stevige kuiten

4 maanden geleden

Reactie op Chan98

Is dar te doen met stevige kuiten ik heb van mezelf al stevige kuiten
Heb “roegaarden” compressiesokken van bol.com voor €14,95 en die zijn fijn met dikke kuiten :)

4 maanden geleden

Reactie op Rooss97

Omg, ik ook opeens sinds een paar dagen! Zo gek!