1409 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Wat stom dat de wachtlijst van de POP zo lang is! Wel fijn dat ze actie heb ...
Nou, ik word dus dinsdag ingeleid. Tot die tijd pillen meegekregen om m'n bloeddruk te verlagen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik, in tegenstelling tot andere vrouwen hier, best graag zwanger was. Ik vind die beweginkjes heeeeeeeerlijk en ik baal stiekem een beetje dat ik ze nog maar 3 dagen kan voelen. Oké, er is ook genoeg om over te klagen (CTS, dikke enkels, ik wil een wijntje drinken en Beef Tataki eten, vaak plassen, maagzuur) maar al met al ging het me eigenlijk heel goed af. Ik had verwacht dat het nog wel een week of 2 zou kunnen genieten van die kleine in me. En nu heb ik 3 dagen om te wennen aan het idee dat het stopt en dat 'ie eruit moet. Praktisch gezien zijn we klaar, alles is af / staat klaar.. Maar ik had me echt ingesteld op half juli zo'n beetje en niet op begin juli. Dus ik moet dit even laten bezinken merk ik.
4 maanden geleden
Poh wat ben ik er klaar mee aant raken 🙈 hele dag en nacht last van pijn in handen en polsen, super vermoeid en begin ik ook nog met vlagen misselijk te worden 😭 ik sta 9juli gepland voor een inleiding maar het kan mij echt niet meer kort genoeg duren 😅 liever vandaag nog dan morgen hahah zo klaar om mijn meisje te ontmoeten en mijzelf weer enigszins normaal te voelen 🤞🏼
4 maanden geleden
Reactie op Rooss97
Kwijlen ‘s nachts… 🤤 Ik word gewoon iedere keer wakker van een nat kussen, ...
Ja en snurken 😂 word er echt met de dag charmanter op
4 maanden geleden
Reactie op jolien0808
Ik word serieus wakker van mijn gesnurk.... nou tis meer 1 hele harde knor🥴
4 maanden geleden
Reactie op jolien0808
Wahahahaha geweldig!
Ik merkte t van de week voor t eerst toen ik wakker schrok van mijn dochter maar toen dacht ik zo erg als mijn man t kan... Naah dat is t niet 🤪
We zijn ook gewoon in de charmantste fase van ons leven joh😋 en niemand die er wat tegen kan doen 🥹
4 maanden geleden
Door de warmte kon ik mijn kousen vanmiddag niet langer aan , aangezien mijn benen begonnen te jeuken:( Het nadeel is nu zulke extreem opgeschwollen onderbenen, enkels en tenen dat het gewoon pijn doet😩
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Nou, ik word dus dinsdag ingeleid. Tot die tijd pillen meegekregen om m'n b ...
Ik word zooooo suf van die pillen 🙄 Als ik ga liggen val ik steeds in slaap, kan me ook niet echt concentreren op de serie of zo. Gelukkig is dit maar van korte duur, lijkt wel of ik dronken of stoned of zo ben. Staat ook in de bijsluiter dat ik niet mag autorijden. Die snap ik wel 😅
4 maanden geleden
Reactie op Chan98
Herken ik ook heb het nu al aantal weken.
Me vriend zegt net doodleuk: ja jij wordt er niet alleen wakker van.... ik schrik af en toe gewoon hoe hard je snurkt.... en bedankt schat 🤣
4 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Me vriend zegt net doodleuk: ja jij wordt er niet alleen wakker van.... ik ...
Nou lig ik alleen in bed en snurk ik volgens mij niet maar ik weet niet hoe jullie klinken met omdraaien en opstaan maar ik ben dan echt blij dat er niemand naast me ligt. Of als ik weer een trap/duw krijg op onmogelijke plekken 🫣😂
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Nou lig ik alleen in bed en snurk ik volgens mij niet maar ik weet niet hoe ...
Als een kreunend schildpad op de rug 😁🤣
Hij moet het maar even uithouden met al die gekke geluiden en luchtjes
4 maanden geleden
Wanneer je denkt dat je eindelijk gaat beginnen maar je gewoon moest poepen 👌 39 weken
4 maanden geleden
Reactie op Wallflower
Wanneer je denkt dat je eindelijk gaat beginnen maar je gewoon moest poepen ...
Hahaha dit heb ik echt precies een paar uur geleden gehad 😂 maar dan met 40 weken
4 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Ik word serieus wakker van mijn gesnurk.... nou tis meer 1 hele harde knor� ...
Hahah ja die knor word ik ook wakker van. Denk steeds dat het er maar 1 is, maar mn vriend zegt dat daarvoor het zachtjes begint 😂
4 maanden geleden
Reactie op Wallflower
Wanneer je denkt dat je eindelijk gaat beginnen maar je gewoon moest poepen ...
Waaaahahahaha
Ja die kramp dan krijgen en even later oh... Een scheetje...
Heeeeel irritant