1409 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op jolien0808
Hahaha dit heb ik echt precies een paar uur geleden gehad 😂 maar dan met 4 ...
Jaa om te janken hahaha
4 maanden geleden
Reactie op Wallflower
Wanneer je denkt dat je eindelijk gaat beginnen maar je gewoon moest poepen ...
Dit heb ik ook vaak 😂 m’n hele buik verkrampt voor ik naar het toilet moet en telkens hoop ik dat het een wee is maar nee, helaas… Hahaha
4 maanden geleden
Ik wil eigenlijk niet teveel klagen, maar pfoee het is veel de afgelopen 2 weken door een familie crisis en nu dit weekend kickt de vermoeidheid echt nog even 10x zo hard in.
Wil zo graag mijn kleine meisje ontmoeten en al die andere emotionele gebeurtenissen even aan de kant schuiven 😅
4 maanden geleden
Herkent iemand kortademigheid nu het weer vochtig is ? Het voelt alsof inademen lastig gaat. Heel vermoeiend.
4 maanden geleden
Reactie op coco1109
Zo en hoe! Ik probeerde een verhaal te vertellen maar kon echt naar adem ha ...
Ja dat! Zonder dat ik iets doe 😭
4 maanden geleden
Ik lees hier zo veel over harde buiken, voorweeen, indalingspijn, rommelen enz. Ik heb dat allemaal niet. Bijna 39 wk. Ben ik abnormaal? 😅
4 maanden geleden
Reactie op Kimb071091
Ik lees hier zo veel over harde buiken, voorweeen, indalingspijn, rommelen ...
Haha dat vraag ik mezelf ook continu af. Ook bijna 39 wk en nog geen van die dingen gehad.
4 maanden geleden
Reactie op Kimb071091
Volgens mij hebben veel meer vrouwen dat niet en hoeft het helemaal niks te zeggen over wanneer de grote dag aan zal breken 😊. Ik zou zeggen: enjoy want ik kan oprecht niet meer wandelen door de harde buiken, steken etc. Dus ben jaloers op jou 🥹😃
4 maanden geleden
Reactie op Kimb071091
Dit wil helemaal niks zeggen haha
T kan zomaar ineens beginnen met of zonder al dat gerommel vooraf.
Plus misschien mag je stiekem heel blij zijn dat je t niet hebt haha want ik wordt er gek van dat je iedere keer denkt ja t begint! En dan is t weer een teleurstelling dat t niet zo is haha
4 maanden geleden
Reactie op Kimb071091
Bij de eerste heb ik dat helemaal niet gehad :)
4 maanden geleden
Gisteravond de matrasbeschermer op het matras gelegd. Was even vergeten dat dat verschrikkelijk slaapt. Zeker nu het zomer is. Zit nu te denken om de gok te nemen met alleen een waterdichte molton. Slaapt toch wel iets fijner.
Verder alleen constant harde buiken en wanneer ik rustig zit wordt mn buik vanbinnen opnieuw ingericht. Kan me dit van de eerste niet herinneren. Als dit nog 4-5 weken aanhoudt kan je me opvegen denk ik.
4 maanden geleden
Reactie op Janneke12-21
Gisteravond de matrasbeschermer op het matras gelegd. Was even vergeten dat ...
Ik vind dit allemaal ook meer aanwezig bij de opvolgende zwangerschappen.
Zo'n molton is wel fijn. Daarna heb ik ook altijd last van nachtzweten en melk lekkage, dus dan laat ik het nog even liggen
4 maanden geleden
Reactie op Kimb071091
Nee juist fijn! Bij eerste en tweede nooit gehad. Beide over de 40 weken heen.
Nu wel al een aantal weken en harde buiken al heel vroeg in de zwangerschap. Geef mij maar die eerste twee zwangerschappen 😅
4 maanden geleden
Reactie op Koekoeksklok
Ik vind dit allemaal ook meer aanwezig bij de opvolgende zwangerschappen.
...
Haha ok, dus niet zo gek.
Ja zit dus echt te denken om alleen de waterdichte molton te doen. Denk dat dat wel wat beter slaapt dan deze plastic zeiltjes onder matrashoes.
Bij de eerste inderdaad ook melk lekken en enorm nazweten en dat was in de winter😅
4 maanden geleden
Reactie op Janneke12-21
Haha ok, dus niet zo gek.
Ja zit dus echt te denken om alleen de waterdich ...
Ik heb zo’n waterdichte molton van de IKEA en zweet er niet extra door :) het voelt wel echt synthetisch
4 maanden geleden
Reactie op Janneke12-21
Gisteravond de matrasbeschermer op het matras gelegd. Was even vergeten dat ...
Ik heb de gok genomen laatst xD Wel een strandlaken eronder gelegd. Ga het misschien binnenkort met koeler weer proberen met dat plasticen ding en een strandlaken erop, dan lig je wat minder direct op het plastic.
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Ik word zooooo suf van die pillen 🙄 Als ik ga liggen val ik steeds in slaa ...
Nou, als dit de laatste dagen voor m'n bevalling worden dan leidt mij vanmiddag maar in hoor.. Ik ben echt niet gewend aan zo'n laag energielevel. Stond vanmiddag eigenlijk nog een terrasconcert van de Harmonie op het programma maar ik kan me er niet eens toe zetten om me om te kleden. Vind het voornamelijk echt sneu voor mijn man, want óf hij moet vandaag alleen dingen gaan ondernemen, óf hij zit ook verplicht thuis. 😒