1409 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op kinderwens1995
Ik heb zo’n waterdichte molton van de IKEA en zweet er niet extra door :) h ...
Deze heb ik in huis. Ga deze er straks om doen. Lig nu sowieso niet op het plastic. Heb dat ding tussen molton en matrashoes gelegd.
Ga de gewone molton wel vervangen voor die van IKEA en de gok nemen dat het genoeg tegenhoudt mochten vliezen breken in bed.
Ben zo hondsmoe dus wil gewoon lekker slapen
4 maanden geleden
Ik ga nog even verder met klagen.. Want hoewel ik me nu een soort van heb neergelegd dat ik deze week word ingeleid (ik zal wel moeten, krijg geen andere keuze) baal ik nu weer van andermans buikfoto's.. Ik ga dus geen buikfoto van 38 of 39 of zelfs 40 weken kunnen maken.. 😭
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Ik ga nog even verder met klagen.. Want hoewel ik me nu een soort van heb n ...
Dikke knuffel! 🫂 Waarom wordt je ingeleid? Spannend!
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Ik ga nog even verder met klagen.. Want hoewel ik me nu een soort van heb n ...
Ja dubbel he. Ergens fijn als het klaar is qua klachten, maar je mist ook weer dingen.
4 maanden geleden
Reactie op BijDeMolen
Dikke knuffel! 🫂 Waarom wordt je ingeleid? Spannend!
Heb al weken een te hoge bloeddruk. Vorige week was 'ie weer gezakt maar afgelopen donderdag zelfs 140/96 (hoogste tot nu toe). Dus door naar het ziekenhuis, gelukkig geen zwangerschapsvergiftiging en de CTG was ook hartstikke goed. Gisteren die hele check opnieuw gedaan in het ziekenhuis, wederom alle uitslagen goed, maar ze wilden me niet met die bloeddruk laten rondlopen. Dus verlagers gekregen (waar ik echt takke-gaar van word) en dinsdagochtend binnenkomen voor een ballon... Dan ben ik 37+5 🫤
En ik heb een mega-makkelijke zwangerschap gehad, geen misselijkheid, niet 1x overgegeven, ik kan m'n teennagels nog lakken, alles! Alleen wel CTS sinds een maandje nu ongeveer, maar ik slaap goed, goede eetlust, leien dakje! Dus ik had echt gedacht dat ik 'm wel kon laten zitten tot 40+ maar helaas denkt mijn lijf daar nu tóch anders over. 🥲
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Heb al weken een te hoge bloeddruk. Vorige week was 'ie weer gezakt maar af ...
Ah ja kan me voorstellen dat dat een domper is. Hopelijk gaat de inleiding en geboorte net zo soepel als de zwangerschap. 😊
4 maanden geleden
Reactie op tano92
NIET te doen.. echt zo irritant
Ik had hier ook mega last van, tot ik omeprazol bij de Kruidvat heb gehaald. Zelfs de halve dosis is al voldoende! Scheelt zo veel, want werd echt ram gek van het maagzuur 😵💫
4 maanden geleden
Reactie op Prullie89
Hier echt even een kutdag. 37 weken en onze peuter van 3 vreet echt al mijn ...
Dit is herkenbaar. Vooral de laatste week dat ik al ff denk van hallo laat mij ff lekker papa is er ook ga hem lastig vallen!
Haha
Wij zijn net een ijsje gaan eten in t centrum.
Net optijd thuis voor de regen die niet voorspeld was... En ik moest rennen naar de wc... Zou dit dan t begin van t einde zijn dacht ik net....
Zal wel weer niet 😵
Ga zo t bad in maar ben zo klaar met alles en iedereen vandaag dat ik echt een boekwerk kan schrijven op dit moment van beklachten hahaha
4 maanden geleden
Reactie op MitsuEvoIIX
Dit is herkenbaar. Vooral de laatste week dat ik al ff denk van hallo laat ...
Hmm als je zo erg naar het toilet moet, zou het toch wel kunnen ook?! Spannend 😃
4 maanden geleden
Reactie op Prullie89
Hier echt even een kutdag. 37 weken en onze peuter van 3 vreet echt al mijn ...
Heel herkenbaar hier is ze 2 maar laat me geen seconden met rust en als ze me met rust laat is ze kattenkwaad aan het uithalen. Vreselijk vermoeiend, alles is een strijd. En nu met die grote buik en extra vermoeidheid ben ik er ook even helemaal klaar mee … 🙃
4 maanden geleden
Reactie op Koekoeksklok
Hmm als je zo erg naar het toilet moet, zou het toch wel kunnen ook?! Spann ...
Laten we t echt hopen🫠
Ben vandaag al 2x naar de wc geweest voor een grote boodschap.
Maargoed we gaan t zien ze is nog kei druk in mijn buik dus nog geen stilte voor de storm haha zoals sommige zeggen haha
Nu lekker ff op de bank op een puppypad wachten tot Maud slaapt en dan ga ik t bad in voor wat me time als t nog kan haha
Even nog relaxen hahahahaha
4 maanden geleden
Reactie op MitsuEvoIIX
Laten we t echt hopen🫠
Ben vandaag al 2x naar de wc geweest voor een grote ...
Is het aan te raden om vanaf nu op zo’n puppy ding te zitten??? (Asking for a friend 😂)
4 maanden geleden
Reactie op kinderwens1995
Is het aan te raden om vanaf nu op zo’n puppy ding te zitten??? (Asking for ...
Asking for yourself you mean wahahaha!
Ik zit er al op vanaf 37 weken ofzo. Toen ook al n keer gedacht dat t ging beginnen enzo. We hebben nieuwe eetkamer stoelen dus durf dat niet om zonder op die stoelen te zitten 🫠
En t zit niet vervelend ofzo. Ja afgelopen week op de bank t plakte n beetje.
We hebben ze ook in de auto liggen trouwens voor richting t ziekenhuis straks of als we verder dan 5 min moeten rijden wil mijn man dat ik er op ga zitten 😵 in mijn auto zal t me een worst wezen als t zo is, maar voor de zekerheid ligt er wel 1 in voor t geval dat ik denk dat t gaat gaat lekken haha die lucht krijg je er niet zo makkelijk uit 🫠
4 maanden geleden
Reactie op MitsuEvoIIX
Asking for yourself you mean wahahaha!
Ik zit er al op vanaf 37 weken ofzo. ...
Hahahahah 😂😂😂 busted
Het is wel een heeeeele goeie voor in de auto alvast!! Morgen eventjes naar de action, heb ik ook weer wat te doen. Dank voor de goede tip (en activiteit morgen😂)
4 maanden geleden
Oke mini klaag: maar wat zou het toch lekker zijn om weer gewoon te kunnen liggen zoals ik wil. Op mn buik, ribben alle vrijheid, heerlijk!
4 maanden geleden
Reactie op BijDeMolen
Oke mini klaag: maar wat zou het toch lekker zijn om weer gewoon te kunnen ...
Ohhh sameee! Kon zo comfy zijn op m’n buik altijd😩
Laatst bij mn schoonzus in t zwembad, op zo’n opblaasbed, die had precies ter hoogte van je buik een split zitten om m te vouwen, kon zo gewoon ff op m’n buik ‘liggen’ zonder dat er natuurlijk druk op stond en ik was in geen tijden zo comfortabel!😮💨