1409 Reacties
4 maanden geleden
Mijn auto heeft 11 weken stilgestaan vanwege een onderdeel dat niet leverbaar is. Is hij afgelopen week eindelijk gemaakt en moet hij morgen alleen nog voor een beurt. ZIT ER NU SERIEUS EEN WESPENNEST IN MN AUTO😭😭😭😭 (ook nog kans op hoornaars)
Dus morgen tussen half 8 en 9 de verdelgen op de stoep en daarna de auto meteen naar de garage brengen. Waar hij eigenlijk al om 8 uur moet zijn....
4 maanden geleden
Net heerlijk in bad gelegen en gerelaxed... Om nu van binnen vermoord te worden door mijn eigen dochter...
Jongens ik wil slapen laat me met RUST 🥲
4 maanden geleden
Zo enorm heet hebben! Net 2uurtjes in bed geslapen, nu maar naar beneden op de bank gegaan met ventilator....🥵🥵🥵
4 maanden geleden
Ik werd net wakker van buikpijn over mijn gehele buik 🫠 ben gaan plassen en t bleef samen met de harde buik...
Veeg me op want dit zet toch niet door🫠
4 maanden geleden
Ooooh mag ik gewoon even 1 nacht echt lekker slapen? En niet elke 2u moeten plassen?! Gewoon de hele nacht in dezelfde houding! Niet elke keer als een gestrande potvis om te moeten draaien omdat het liggen in die houding pijn doet... Ugh ik vind zwanger zijn niet (meer) leuk!
4 maanden geleden
"ik ben moe". Ja kind, mama ook. Weet je wat een oplossing zou kunnen zijn. Als je gewoon niet pas in half 10 gaat slapen en half 6 weer wakker bent. Zucht.
4 maanden geleden
Reactie op MitsuEvoIIX
Ik werd net wakker van buikpijn over mijn gehele buik 🫠 ben gaan plassen e ...
Zoals ik al verwacht had. Ben Om iets over 5e weer in slaap gevallen (gelukkig) en kwart over 7 wakker.
Zo nu en dan een krampje hier en daar maar niks boeiends zegmaar..
Dus veeg mij maar op voor vandaag....🫠
4 maanden geleden
Ik stel voor om vandaag gewoon over te slaan.... totaal geen energie vandaag door geen slaap. En gewoon last van een drukkend gevoel van onder.... of het is de kleine of het is me batholin cyste weer eens.... onderscheid nu niet te voelen😩 harde buiken ook steeds vaker pfff
4 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Ik stel voor om vandaag gewoon over te slaan.... totaal geen energie vandaa ...
Mag ik vandaag dan toevallig wel doen 🫣
Ik ga als zusje blijft zitten tot sowieso 2 uur lunchen bij mijn favoriete lunchplek 🫣 vriendin van mij heeft mij verplicht mee te gaan en ik wil heel graag nog ff daar eten haha
4 maanden geleden
Reactie op MitsuEvoIIX
Mag ik vandaag dan toevallig wel doen 🫣
Ik ga als zusje blijft zitten tot ...
Tuurlijk mag jij vandaag doen. Skip je morgen gewoon🤣🤣🤣
Ik ga nu toch maar de was doen en wat rommelen in huis
4 maanden geleden
Ik word gek van alle vocht vasthouden, het word met de dag erger terwijl het niet eens heel warm is nu en gisteren 🥺 afgelopen week al weer bijna 3 kg er bij op, het is om te huilen. Net vorige week nieuwe sandalen gekocht, 2-3 maten groter, maar ook die passen helaas niet meer
4 maanden geleden
Helemaal k*t opgestaan vandaag, vanmorgen al kotsen in de douche tijdens t tandenpoetsen, met een loodzwaar gevoel en lijf de boodschappen voor deze week weer binnen gehaald, koortsig, harde buiken en t gevoel dat ik dunne ontlasting heb maar komt niks. Straks gewoon terug m’n bed in denk ik 😢
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Godsamme lig ik nèt lekker te slapen op de bank, staan er Jehova's getuigen ...
Lang leven de video deurbel hahaha
Nou hier een feitje dat zusje er is voor volgende week donderdag.
Janken op de bank. Ene kant heel blij maar andere kant wel een wens wat misschien weer niet in vervulling gaat 🫣 Naja hopelijk is ze er voor volgende week zelf al