1409 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Ik snap dat je er totaaaaal niet op zit te wachten, maar ik lees in ieder g ...
Dat is waar 😌 hartstikke lief bedoeld van iedereen 🥰 ik merkte alleen gisteravond dat allllll die goedbedoelde berichtjes enzo ook wel benauwen. Heb (m.u.v. een paar mensen) alle WhatsApp contacten op 'stil' gezet. Hopelijk creëer ik daarmee een beetje rust voor mezelf

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

Dat is waar 😌 hartstikke lief bedoeld van iedereen 🥰 ik merkte alleen gis ...
Goed gedaan! Ik heb toen met mijn inleiding lekker die telefoon aan de kant gegooid. Toen dacht ik dikke doei nu werk ik aan mijn toekomst haha Heel die bevalling boeide mij de telefoon niet haha Mijn man daarintegen 🥲 Naja door hem heb ik wel een schema en wat hoogte en dieptepunten van de bevalling en hoe die verliep. Ik ben grote delen kwijt en daardoor wel t een en ander terug kunnen krijgen voor de verwerking zegmaar. Maja op t moment dat Maud geboren werd, werd meneer gebeld en nam "perongeluk" nog op ook 🥲 Heb gezegd als ie tijdens de pers fase ook maar 1x zn telefoon wil pakken dat ie dan alleenstaande ouder wordt 😂 dat maakte indruk haha

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ja dat snap ik ook wel hoor, en dan heb je de spanning voor de inleiding er ook nog bij. Zou ik ook helemaal gek van worden! WhatsApp nu lekker aan de kant 😘

4 maanden geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Goed gedaan! Ik heb toen met mijn inleiding lekker die telefoon aan de kant ...
De mijne is helemaal bezig met het EK vanavond.. "Moet ik een oranje shirt meenemen?" Ja vriend, ik weet niet of jij met alle andere aanstaande vaders daar in de personeelskantine wil gaan zitten maar op mijn kamer komt geen voetbalwedstrijd hoor als ik krom lig van de buikkrampen. Wat denk je nou precies zelf? 😅

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

Heb je goed! Doen wat jij nodig hebt. Ik wens je een hele mooie geboorte toe!

4 maanden geleden

Pffffff wat een drama nacht zeg afgelopen nacht. Kleine man (1,5jr) was gister al niet helemaal fit en met naar bed gaan een beetje verhoging. Voor de zekerheid paracetamol gedaan in de hoop dat hij en dus wij lekker konden slapen.. nou niet dus. Om 12u was hij wakker, ontroostbaar huilen en helemaal bezweet arm ding. En dan help (helaas) alleen knuffelen met mama. Maarja voor dat mama eens uit bed is zijn we tegenwoordig een half uur verder 😅 Daarna om 2u en half 4 nog weer hetzelfde verhaal maar toen was papa gelukkig ook goed genoeg. Eigenlijk hebben we onszelf dit aan gedaan, 2w terug zijn nichtje met waterpokken bewust opgezocht zodat hij het nog net voor dat de baby komt zou hebben gehad en niet als de baby er een paar dagen/weken is. Hopelijk is hij er snel weer af en kunnen we allemaal een beetje slapen. Niet dat ik dat anders wel doe nu ik 36+4 ben.. tussen 12 en 4 ben ik niet weer in slaap gevallen en pas en na 4u.. Pffffff ik ben moe :(

4 maanden geleden

Had 'ie ook nog voor de lol tegen een collega gezegd, "Als Wout Weghorst in de 89e minuut de 1-0 binnentikt noemen we 'm Wout!" Zit 'ie me zo schaapachtig aan te kijken toen hij dat aan het vertellen was.. En ik dacht alleen maar "Bereidt je maar vast voor dat je geen minuut van die wedstrijd te zien krijgt" 😅

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

De mijne is helemaal bezig met het EK vanavond.. "Moet ik een oranje shirt ...
Toch wel een oranje eerste pakje 🤣 Nee, grapje. Hopelijk zit hij er straks net zo in dat het hele ek niet meer bestaat.

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

Had 'ie ook nog voor de lol tegen een collega gezegd, "Als Wout Weghorst in ...
Hahaha hier was een hele belangrijke wedstrijd met de eerste van Feyenoord. Hij mocht van mij kijken wat ie wilde want ken ‘m langer dan vandaag: uiteindelijk heeft ie omdat ie het zo spannend vond z’n telefoon weggelegd en was alleen maar bij mij aan het kijken

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

Nou kan me ook niet voorstellen dat hij nog aan dat voetballen denkt als jij ligt te bevallen. Heel veel succes 🥰

4 maanden geleden

Reactie op Bloemke13

Nou kan me ook niet voorstellen dat hij nog aan dat voetballen denkt als ji ...
Nee, dat weet ik wel zeker. Met z'n grote mond 🤭🤣

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ik ga echt stuk! Hij heeft in ieder geval wel een soort van humor 😂

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

Heel veel succes vandaag meid!! Je hebt snel je kleintje in de handen

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

Jaaa bizar dat het vandaag is. Succes vandaag !!!

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ik vertel daarom bijna niemand over de inleiding en degene die het weten, weten geen datum. Ze horen het vanzelf 🤷🏼‍♀️

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ik vertel daarom bijna niemand over de inleiding en degene die het weten, w ...
Hier is dat een stuk lastiger haha Schoonouders en schoonzus met de rest van t gezin weten t omdat we toch ergens Maud moeten laten 😂 die kan niet zomaar alleen thuis blijven haha Maar bij de geboorte van Maud werd ik opgenomen in t ziekenhuis en gelukkig hadden we toen nog een aantal corona maatregelen waardoor er geen bezoek mocht komen 🫣 anders dan hadden hun ook geweten dat ik de ballon gekregen had haha Ook mijn beste vriendin heb ik t vertelt aangezien zij ook vanaf dag 1 van onze hele kinderwens naast me gestaan heeft en ik andersom. Dus deel alles met haar haha. Ieder scheetje zo ongeveer haha

4 maanden geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Hier is dat een stuk lastiger haha Schoonouders en schoonzus met de rest va ...
Ja mijn ouders en zus weten het, m’n moeder en zus zijn namelijk bij de bevalling. Schoonouders heb ik niet dus dat scheelt 😉 Beste vriendin weet het inderdaad om dezelfde reden als jij en omdat het fijn is om er met iemand ff over te kunnen praten. Maar zat gisterenavond met vriendinnen en heb toch nog braaf volgehouden dat het ook nog toch week 42 kan duren 😉

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ja mijn ouders en zus weten het, m’n moeder en zus zijn namelijk bij de bev ...
Slim hoor, anders gaat toch iedereen zich er (goedbedoeld) mee bemoeien. Het is allemaal al spannend genoeg 🙈 Ik word zelf niet ingeleid, maar heb ook heel bewust niemand de uitgerekende datum verteld. Ze horen het vanzelf wel als hij er is!

4 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Slim hoor, anders gaat toch iedereen zich er (goedbedoeld) mee bemoeien. He ...
Ja het is voor een ander echt niet zo belangrijk maar voor je eigen rust wel 🤷🏼‍♀️

4 maanden geleden

Denk je ff rustig in de action te kunnen waggelen..... is er een oma met kleinkind... kind schreeuwt hele action bij elkaar, dus iedereen al kijken wat gebeurd daar.... ja er was alleen groen speelgoed, kind wou roze.... resultaat: kind niet 1 speeltje, maar mand vol... zegt die vrouw ja moet het eigenlijk niet doen als ze zo schreeuwen, maar doe het lekker toch. Juist oma beloon het gedrag 🤷‍♀️ top doet het kind het de volgende ronde weer..