1409 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Denk je ff rustig in de action te kunnen waggelen..... is er een oma met kl ...
Dit hoeft niet haha maar is wel een kans dat ze t probeert. Maud heeft dit ook wel is. Soms ga ik er in mee meestal niet. Ik kijk er ook echt niet meer naar om als ze een driftbui heeft. Gister had ze in de kledingwinkel een driftbui omdat papa iets aan had en zij vond t niet mooi maar wij wel. Toen is ze al brullend naar t rek gelopen, heeft ze een andere kleur zwembroek gepakt die ook best leuk was eigenlijk en die hebben we ook meegenomen. Maud blij, man blij, ik heel blij want wr hadden weer een gezellig kind haha

4 maanden geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Dit hoeft niet haha maar is wel een kans dat ze t probeert. Maud heeft dit ...
Nee dit was echt zo'n type discussie met kind wat ze dan precies wel wou.... met zinnen als: als je nu ophoud met brullen krijg je ook nog een ijsje, dan mag je zelf uitzoeken welke. Echt het belonen van het gedrag🙄 Resultaat kind brulde alleen maar harder en kreeg steeds meer spullen van oma

4 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Nee dit was echt zo'n type discussie met kind wat ze dan precies wel wou... ...
Ooh no! En t ene en t andere.. nee dat is indd wel weer zn toppunt van t opvoedings schap haha

4 maanden geleden

Mijn schoonzusje vraagt nu al of alles nog rustig is, 37+4. Mijn vriend antwoorde mooi dat als het niet zo was, dat we het dan toch niet gingen vertellen🤣 Nu is ze zelf 3 weken geleden bevallen en gaf toen aan dat het begonnen was, maar vervolgens was het meer dan 48 uur radio stilte. Super frustrerend. Maar omdat zij het gedeeld hebben verwachten ze nu het zelfde. Mooi niet! Laat ons het lekker doen zoals wij het willen en nu al helemaal. Ze horen het wel wanneer de kleine er is 🤪

4 maanden geleden

Ik heb ineens rugpijn 😭 En ik had een spa ochtend maar tijdens de gezichtsbehandeling deed de baby me zo'n pijn dat ik blij was toen het klaar was (gewoon met bewegen) En al 53 berichten in het geboortetopic 😭 ik wil dat oooooook

4 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ik heb ineens rugpijn 😭 En ik had een spa ochtend maar tijdens de gezichts ...
Dat laatste indd Dat je stiekem een beetje jaloers bent (tenminste ik dan) dat zij al lekker kunnen knuffelen en coconnen haha Naja jaloers een groot woord maar gewoon t verlangen erna (zo gek want bij Maud had ik dat totaaaaaal niet) Heb er nu gewoon zin in in die kraamweek met ons gezin haha

4 maanden geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Dat laatste indd Dat je stiekem een beetje jaloers bent (tenminste ik dan) ...
Jaa.. lekker knuffelen, eten wat je wil, op de rug en buik liggen, ademen, normaal lopen. Z

4 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Jaa.. lekker knuffelen, eten wat je wil, op de rug en buik liggen, ademen, ...
Ademen ook vooral ja 👍🏼

4 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Jaa.. lekker knuffelen, eten wat je wil, op de rug en buik liggen, ademen, ...
Wahaha op mijn buik liggen 🥰 vanmorgen werd ik op mijn buik wakker nou ik kan je echt adviseren dat NIET te doen. Oh My wat een drama om op mijn zij te komen en wat een PIJN daarna haha Maja onbewust gedaan. T eten heb ik buiten de zacht gekookte eieren en de tunamelts nog niet zo heel veel last van.... Wel van dat mijn koffie inname beperkt werd 🫣 En ik ben de kleding die iedere week meer en meer te klein wordt zat .... Wil weer mijn t-shirts aan en dan een leuke rok of broek er onder of jurkjes zonder 20 laagjes omdat anders je buik er te veel in bungeld haha

4 maanden geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Wahaha op mijn buik liggen 🥰 vanmorgen werd ik op mijn buik wakker nou ik ...
Ja en de oplossing voor steeds krapper zittende kleding was zomer want: jurkjes. Maar waar de fuck is die zomer nu dan 😭

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ja en de oplossing voor steeds krapper zittende kleding was zomer want: jur ...
Haha ja die jurkjes. Heb van alles klaar liggen en hangen en van de week ook heerlijk gedragen. Vandaag maar weer in een joggingbroek rondgelopen. Alleen mn zwangerschapstuinbroek zit nog lekker en 1 jeans. De rest zit niet meer lekker. Mag hopen dat ik nog beetje kan genieten van wat jurkjes.

4 maanden geleden

Pfffff dat afronden van werk valt nog niet mee, dacht dat ik toch echt aardig op weg was en grotendeels al klaar en dacht zelfs dat ik vandaag eerder kon stoppen, maar helaas nog niet klaar. Kwam ook door wat onvoorziene last minute dingen 😝Zo geen zin meer, maar wil het vandaag af hebben.

4 maanden geleden

Reactie op Janneke12-21

Haha ja die jurkjes. Heb van alles klaar liggen en hangen en van de week oo ...
Ja, dat hoop ik echt want de rest van m’n kleding wordt echt een beetje armoedig 🫣 Jurken staan ook gewoon leuker 🤷🏼‍♀️

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ja, dat hoop ik echt want de rest van m’n kleding wordt echt een beetje arm ...
Ik heb vooral geen zin meer in schoenen😁 was blij met zomerse weer dan hoef ik alleen maar in slippers te schuiven ipv m'n voeten in een schoen te wurmen. Sneakers gaan op zich wel.

4 maanden geleden

Reactie op Janneke12-21

Haha ja die jurkjes. Heb van alles klaar liggen en hangen en van de week oo ...
Jeans? Die zijn hier verbannen naar de Vinted doos... Dat is echt zo klote haha en voor die anderhalve week (als t net zoals is als bij Maud na de bevalling kan ik dan makkelijk mijn normale Broeken aan) Ik heb van die makkelijke losse broeken die net genoeg steun geven onder aan mijn buik haha Jurkjes zijn heerlijk haha mja met pijpenstelen die uit de lucht vallen vind ik dat ook weer zn ding ja haha

4 maanden geleden

Reactie op Mom-2Be

Ik heb vooral geen zin meer in schoenen😁 was blij met zomerse weer dan ho ...
Ja ik heb m’n Nikes gestrikt en wurm me daar gewoon al maanden in 😂 Maar idd, ik geef de voorkeur aan slippers.

4 maanden geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Jeans? Die zijn hier verbannen naar de Vinted doos... Dat is echt zo klote ...
Jeans heb ik idd ook al een tijd niet meer aan, ik kreeg er op slot echt buikpijn van! Leef in flared broeken met slecht weer.

4 maanden geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Oh ik heb zin in salami 😍 Rosbief. Ik heb een lijstje met mijn man gedeeld voor de boodschappen hierna 😂. Vorige keer heb ik in het ziekenhuis sushi besteld🤠

4 maanden geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Hoe kom je op jouw buik dan 😳 Voelt als een niet te beklimmen berg 😂

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Jeans heb ik idd ook al een tijd niet meer aan, ik kreeg er op slot echt bu ...
Ik ook, pas de jeans nog wel, maar bij zitten drukt de rand toch in m'n buik. De flared leggings zijn dan echt prettiger