1409 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op MomLife05
Ik moet bevallen met me schoonmoeder erbij ..
Nog niet al kreeg ik ervoor betaald 😅
4 maanden geleden
Ik dacht dat het afgelopen weekend flink aan het rommelen was. Alleen denk ik nu dat ik voor de 2e keer blaasontsteking heb🙄 zo even laten checken
4 maanden geleden
Reactie op coco1109
Moet??????
Dat dus. Spontaan zouden mijn weeën uit blijven denk ik. Liever alleen nog dan met haar erbij.
Denk dat ze me helemaal op mijn zenuwen zou werken.
4 maanden geleden
Reactie op Janneke12-21
Dat dus. Spontaan zouden mijn weeën uit blijven denk ik. Liever alleen nog ...
😂 met 50 weken bevallen omdat de schoonmoeder dan op vakantie is
4 maanden geleden
Reactie op MomLife05
Lieve Momlife05, dit hoeft echt niet en als je het niet wil dan geef je ( of in dit geval logischer nog je partner)dat aan ofwel bij schoonmoeder zelf ofwel bij verloskundige die met je mee kan denken wat beste voor jou is en hoe je dit kunt regelen. Nu al leren opkomen voor jezelf en je kindje(of hulp daarbij vragen)is nodig en komt ook al de geboorte(en later) van pas. Succes
4 maanden geleden
Reactie op Mom-2Be
Lieve Momlife05, dit hoeft echt niet en als je het niet wil dan geef je ( o ...
Ljkt mijn schoonmoeder wel. Die wou bepalen hoe de naam van ons kindje wordt. Ze wou ook persee het geslacht weten, nou wij niet. Weten het niet en hebben dus 2 mooie namen klaarstaan. Die niet op haar lijstje stonden....
Grenzen bewaken en die respecteren!
Mag er niet om lachen maar mijn schoonmoeder heeft haar kierewiet laten schrijven en zit nu opgesloten. Ze speelt alles en probeerd dus nu voor de bevalling thuis te komen😅 gelukkig houden ze haar lekker vast en zal ze dus ook niet in de kraamweek hier binnen dringen etc
4 maanden geleden
Reactie op Koekoeksklok
Hahahaha ja nog liever dat denk ik.
4 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Ljkt mijn schoonmoeder wel. Die wou bepalen hoe de naam van ons kindje word ...
Wow wat dom dat ze zich zo gedraagt…… dan is het toch logisch dat je gedrag het tegenovergestelde oplevert van wat je eigenlijk zou willen
4 maanden geleden
Reactie op Koekoeksklok
Hahahahahah
4 maanden geleden
Reactie op MomLife05
Hell to the nooooooo zelfs mijn moeder er niet bij ...
Ga echt een heeel end wieberen haha
Alleen mijn man erbij is zat, heb maar 1 hand nodig om fijn te knijpen hoor 😂 en 1 iemand om tegen te schelden dat t allemaal ZIJN fout is dat t zeer doet haha
Zei gister nog dit is echt t laatste kind dat je krijgt hoor...
Zegt ie heel droog ja maar alles werkt nog hoor ...
Ik keek m aan, als jij zo doorgaat werkt daar niks meer vriendje 😂😂😂😂
4 maanden geleden
Een bemoeizuchtige oma en moeder.... ik heb al jaren slecht tot geen contact met mijn jongere zusje (die nu ook zwanger is). Hier heb ik ook geen behoefte aan na alles wat is voorgevallen en zie ook niet in waarom ik dit zou herstellen. We zien elkaar 1 a 2x per jaar met een verjaardag of kerst.
Elke keer als ik nu bel met oma of mijn moeder gaat het gesprek over mijn zusje en niet over normale dingen.
Ik denk dat ik maar helemaal niet meer bel om van dit gezeur af te zijn.
4 maanden geleden
Ik ben zo moe vandaag.. en sinds deze week ook last van mn bekken. En die jeuk onderin mn buik… wordt er niet goed van. In de nacht word ik wakker en lijkt het net of er beestjes lopen zoveel jeuk… 38+5 dagen zwanger