1409 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op kich

Ook het hebben van een 2 en een 4jarige 😂😩
Die ook nog allebei bij mij in bed sliepen vannacht. En ik maar wakker liggen en hopen dat de bevalling niet ging beginnen 🥴

4 maanden geleden

Wanneer je bevalling lijkt te beginnen en je lieve schoonzus heeft besloten de dag voor je uitgerekende datum naar de efteling te gaan en daar te slapen terwijl je had afgesproken dat zij zou oppassen op je zoontje tijdens de bevalling. Ik kon morgen weer bellen als er wat was 🫠🫠🫠🫠

4 maanden geleden

Reactie op Wallflower

Wanneer je bevalling lijkt te beginnen en je lieve schoonzus heeft besloten ...
Ja lekker handig ook weer 🥲 Heb je wel een back up voor zo?

4 maanden geleden

Reactie op Wallflower

Oh wauw dit kan echt niet, daar kan je niet op bouwen dus 🥲

4 maanden geleden

Reactie op Wallflower

Oei das niet fijn..nog andere mogelijkheden?

4 maanden geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Ja lekker handig ook weer 🥲 Heb je wel een back up voor zo?
Ja ik weet ook niet zo goed wat ik er van moet vinden 😄 ja mijn. Vader komt gelukkig als dat nodig is. Maar ja had liever haar ze kan goed met haar woont 2 min van me vandaan en heeft zelf 2 kids. Voor m'n pa is 't een tijdje geleden( 24 jaar)🤣 niet dat ze t niet overleven hoor maar ja. Dit is meer een principe kwestie voor mij dat zij ineens dit besluit

4 maanden geleden

Reactie op Wallflower

Ja ik weet ook niet zo goed wat ik er van moet vinden 😄 ja mijn. Vader kom ...
Ja dat snap ik. Zou dat ook echt niet fijn vinden pfft

4 maanden geleden

Reactie op Wallflower

Ja dat is echt shit. Hier was ook back up geregeld (vriendin van mijn moeder omdat mijn ouders weg waren) zie ik op Facebook dat ze op Kreta zaten toen ik 38 weken was 😂

4 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ja dat is echt shit. Hier was ook back up geregeld (vriendin van mijn moede ...
💀💀💀

4 maanden geleden

H- h- hoezo krijg ik harde buiken als ik een scheetje moet laten 😂

4 maanden geleden

Reactie op Wallflower

Ik weet trouwens niet of ik het een principekwestie zou noemen. Als je de hulp afspreekt dan kom je dat ook na lijkt me. Is wat anders als het niet besproken was en je er vanuit was gegaan dat ze wel zou komen. Zeker met 2 kinderen zou je zeggen dat ze dit wel zou snappen

4 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ik weet trouwens niet of ik het een principekwestie zou noemen. Als je de ...
Jaa klopt ik weet het ook niet maar ik ben misschien dan weer te makkelijk. Maar kan ook komen omdat ik nu misschien ga bevallen dat het me even niet kan druk maken om zo iets. Heb wel huilend mijn vader gebeld 🤣🤣

4 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ja dat is echt shit. Hier was ook back up geregeld (vriendin van mijn moede ...
Jeetje dat is ook wat. Dan kom je ook niet zo even terug. Hoe dan?!

4 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Te koud om? Daar is toch een jas voor😳? Of denk ik hier te simpel over na ...
Nou dat vind ik ook! Het is 16 graden en als ik nu naar buienradar kijk dan komt er ook helemaal geen regen😵‍💫 Maar we hebben er maar een tv dagje van gemaakt en ik dan slapend op de bank of bed ernaast.

4 maanden geleden

Ik ben momenteel een hormonale humeurige trut en boos op de wereld 😅

4 maanden geleden

Pff vandaag 36+2 en er beginnen nu al mensen te vragen: is het er al? Wat is het geworden jongen of een meid? Nee het is er nog niet en nee jou bellen we zeker niet meteen!!!

4 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ik ben momenteel een hormonale humeurige trut en boos op de wereld 😅
Is t zo erg ja? Ik heb eventueel wel een kat in de aanbieding die je helemaal kapot kunt knuffelen haha Hij is alleen net wel mee geweest in bad (ja ik weet t een achterlijk beest) dus een beetje vochtig nog haha

4 maanden geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Is t zo erg ja? Ik heb eventueel wel een kat in de aanbieding die je helema ...
Haha inmiddels zakt het weer. Er is dan zo'n hormonale woede en als er dan nog een peuter op de irritatie knoppen blijft duwen dan helpt dat niet 😅. Ik had mijn man al gewaarschuwd dat het niet door het gezin kwam maar dat ik me echt even heel boos voelde 😂. De kat mee in bad ? Ik heb er twee en eentje is mijn schaduw, maar bij bad trekt ze de grens 😂. En ik heb een golden retriever die zich denk ik zo lang laat aaien tot ze kaal is. Nog 4 dagen tot start inleiding in de avond 🥳

4 maanden geleden

Naweeën 😅 Maaaaar hij is er ❤️

4 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Naweeën 😅 Maaaaar hij is er ❤️
Wat leuk gefeliciteerd!!