1409 Reacties

4 maanden geleden

Wat anders: ik ben in huis bezig met stofzuigen en dweilen en moest net heel ff op de grond zitten, kwam natuurlijk niet meer goed omhoog. M’n hele buik doet zeer 😢 Maarja, ik ben nog niet klaar dus moet toch echt nog ff door 😕

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Wat anders: ik ben in huis bezig met stofzuigen en dweilen en moest net hee ...
Kun je het niet opdelen met rust tussendoor? Buikpijn is ook niet de bedoeling

4 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Kun je het niet opdelen met rust tussendoor? Buikpijn is ook niet de bedoel ...
Ja zit nu ff rustig op de bank en ga zo verder met dweilen! Maar wil t af hebben, dan kan ik daarna gewoon ff liggen op de bank

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ja zit nu ff rustig op de bank en ga zo verder met dweilen! Maar wil t af h ...
Indd in delen doen, ik doe t nu gewoon eerst de hal en de keuken, zitten en rust, woonkamer berging zitten en rust, dweilen laat ik aan mijn man over dat ga ik niet meer doen hahaha

4 maanden geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Indd in delen doen, ik doe t nu gewoon eerst de hal en de keuken, zitten en ...
Ja, ik ben ook gewoon wel een beetje eigenwijs soms want had daarvoor al de was gedaan. Dus hurken, bukken etc. en gelijk de stofzuiger gepakt en wat hoekjes meegenomen, dus bukken. En dus na al teveel achter elkaar gedaan te hebben, op de grond gaan zitten en toen lukte opstaan dus niet 😂 Maar goed, nog ff dweilen en dan is het klaar. Heb helaas geen man dus kan m’n klusjes niet afschuiven. Dan moet ik echt alweer iemand vragen om hier te komen en het voor me te doen maar ik wil het nú gedaan hebben. 🤓

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ja, ik ben ook gewoon wel een beetje eigenwijs soms want had daarvoor al de ...
Heerlijk hahaha. Dan mag je jezelf wel belonen vanavond door niet te koken🤭😉 zonde van die schone keuken om die vies te maken

4 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Heerlijk hahaha. Dan mag je jezelf wel belonen vanavond door niet te koken� ...
Ik schuif lekker aan bij m’n zus vanavond, dus dat komt goed 😁

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ik schuif lekker aan bij m’n zus vanavond, dus dat komt goed 😁
Ja zonde van die keuken hahahha. Maar denk aub aan jezelf! Ik dacht laatst ook even dat de plinten schoon moesten..... 2 dagen last gehad. Dus doe het niet meer

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ja en het moet gebeuren dus wat zeur ik maar niemand heeft toch zin in al d ...
Ja klopt. Want het gaat nog lang duren. Ze moeten de achterkant ook schilderen. Dus dat duurt nog wel eventjes aangezien ze de hele wijk doen.

4 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Ja zonde van die keuken hahahha. Maar denk aub aan jezelf! Ik dacht laatst ...
Ja vreselijk is dat hè, je kan lichamelijk gewoon niks meer hebben! Iedereen biedt dan aan van: als je hulp nodig hebt, dan kom ik je helpen hoor! Alleen ben ik niet zo goed in hulp vragen maar er is niemand die denkt: Kell is 8272928383920193 maanden zwanger, zal ff vragen of ze hulp nodig heeft 😅 Weetje waar ik net ook achter kom? OMG vind het zo erg. Ik heb de wasmachine op zo’n volledig eco programma gezet ipv ‘speed perfect’ zodat het klaar is voor ik van huis ga. 🤬🤬🤬

4 maanden geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Ja klopt. Want het gaat nog lang duren. Ze moeten de achterkant ook schilde ...
O god, je bent er nog lang niet vanaf… zit je met je pasgeboren baby en nog een heel tijd gedoe om je huis. Dat is echt klote!

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ja vreselijk is dat hè, je kan lichamelijk gewoon niks meer hebben! Ieder ...
Dat doet m’n schoonmoeder ook. Als je hulp nodig hebt. Maar ik Ga dat ook niet vragen. Mijn moeder komt gewoon en doet haar ding. Die weet ook waar alles staat.

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

O god, je bent er nog lang niet vanaf… zit je met je pasgeboren baby en nog ...
Ja en niet gehoord worden dat is nog het ergste. Vorige week prachtig weer. Maar dan gaan ze niet bij ons blok schilderen maar schuren bij een ander blok.

4 maanden geleden

Ik heb echt ff verplicht pauze, opstaan is geen optie meer 😅

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Lekker blijven zitten🤭

4 maanden geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Dat doet m’n schoonmoeder ook. Als je hulp nodig hebt. Maar ik Ga dat ook n ...
Ik moet m’n moeder wel vragen maar ze komt dan ook wel gelijk. Gisteren moest ze even helpen om een gordijn op te hangen (mag van haar en m’n zus niet meer op trappetjes staan en dat gordijn is ook nog eens mega zwaar) maar dan is ze ook wel gelijk van: oké ik ben er nu, wat zullen we nog meer doen en dan gebeurt er ook een hoop.

4 maanden geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Ja en niet gehoord worden dat is nog het ergste. Vorige week prachtig weer. ...
Ja vreselijk is dat dan.. ipv dat ze het dan bij jullie gelijk afronden!

4 maanden geleden

Reactie op coco1109

Lekker blijven zitten🤭
Dat is de regel hè, kat naast je/op schoot = niet meer bewegen.

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Nee nu mag het duidelijk niet meer

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ik moet m’n moeder wel vragen maar ze komt dan ook wel gelijk. Gisteren moe ...
Ja dat scheelt enorm. Is ook lekker als het gedaan word voor je. ☺️