1409 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op AnoniemLwd

Omg ik zou ook niet rusten voor ze weer thuis was 😿 Wij hebben ook een bin ...
Ik hoop het zo😭 kan ook niet begrijpen hoe me vriend gewoon in bed kan stappen. Ik zit beneden te wachten en te roepen. Ze zal zo bang zijn😢

4 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Ik hoop het zo😭 kan ook niet begrijpen hoe me vriend gewoon in bed kan sta ...
🥺🥺🥺 ik heb eens gehoord dat je ze kan lokken door de kattenbak buiten te zetten!

4 maanden geleden

Reactie op AnoniemLwd

🥺🥺🥺 ik heb eens gehoord dat je ze kan lokken door de kattenbak buiten te ...
Kattenbak inderdaad, iets met jullie geur en Amivedi melding maken. Evt eens de dierenambulance bellen of ze iemand binnen hebben 💔. Succes!!

4 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Kattenbak inderdaad, iets met jullie geur en Amivedi melding maken. Evt ee ...
Ik probeer al de hele nacht vanalles😢 ze is er nog niet. Maar door alle krampen en pijn in mijn onderrug/buik kan ik amper lopen zoeken.... me vriend ligt gewoon nog in bed🤬

4 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Ik probeer al de hele nacht vanalles😢 ze is er nog niet. Maar door alle k ...
Had hem er echt uit getrokken 🤬 Blijven roepen met brokjes etc😭 Heb zo’n medelijden! Ik hoop echt dat ze snel terug komt

4 maanden geleden

Reactie op coco1109

Had hem er echt uit getrokken 🤬 Blijven roepen met brokjes etc😭 Heb zo’ ...
Ik ook! Schop onder z'n kont en helpen. Onze kat ook niet buiten gewend is ook weleens savonds aan de wandel gegaan (een wijk met s'nachts ook allemaal vossen. Ook uren gewacht en van alles gedaan en kwam meneer ineens doodleuk aan lopen. Kattenbak aan de achterkant buiten gezet en wat eruit geschept en ook aan de voorkant gezet. Verder gerammeld met brokjes en zn snoepjes en steeds roepen.

4 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Ik zou je vriend echt het bed uit ‘schoppen’ en vriendelijk verzoeken je kat te gaan zoeken. Moet er niet aan denken dat 1 van mijn 2 katten ontsnapt 😭

4 maanden geleden

Is je kat al gevonden?? 🙏

4 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Is er al een teken van poeslief??😢

4 maanden geleden

Reactie op coco1109

Is er al een teken van poeslief??😢
Nee nogsteeds helemaal geen enkel teken😢😭 Hebben haar op alle fb groepen en zijn mer buren gaan zoeken. Hier was vannacht extreem hard vuurwerk. Dus tis nu afwachten helaas of ze thuis komt

4 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Nee nogsteeds helemaal geen enkel teken😢😭 Hebben haar op alle fb groepen ...
Oh no 😵😵‍💫😵‍💫😵‍💫 Pff mag hopen dat hij een mega schuldgevoel heeft! Hopelijk is ze snel weer terug of zit ze ergens lekker veilig (die van ons is ooit naar de overburen gesneakt en lag daar prins heerlijk op de zolder) dat iemand meld dat ie daar lekker vertoeft

4 maanden geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Oh no 😵😵‍💫😵‍💫😵‍💫 Pff mag hopen dat hij een mega schuldgevoel heeft! ...
Ja hij is gelukkig zelf ook extreem helpen zoeken etc. Hoop zo dat ons meisje weer thuis komt😢

4 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Ja hij is gelukkig zelf ook extreem helpen zoeken etc. Hoop zo dat ons meis ...
Jeetje, hoopte te lezen dat ze inmiddels thuis zou zijn...

4 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Nee nogsteeds helemaal geen enkel teken😢😭 Hebben haar op alle fb groepen ...
Wat vreselijk!! Ik hoop dat ze snel terug is 🤍

4 maanden geleden

In de Jumbo lopen, kind wat niet luistert en dan een rugwee krijgen.... Ging ff door de grond😵😵‍💫

4 maanden geleden

Zou vanmiddag gaan lunchen met een vriendin, maar een verrotte nacht gehad: maagzuur, misselijk, vaak wakker, beweeglijke baby met de hik, etc. Dus helaas af moeten zeggen. Belt een vriend van m’n man op om vanavond uit eten te gaan bij een restaurant waar ik letterlijk geen keuze heb in het menu: ik kan gaan voor welgeteld 1 voorgerecht en 2 hoofdgerechten. Dus uiteindelijk is m’n man degene die lekker weg gaat en ik degene die een hele dag op de bank/in bed heeft gelegen en zich waardeloos voelt en dus maar een partijtje lekker heeft gehuild.

4 maanden geleden

Dreumes van 1 krijgt zijn kiezen en maakt me helemaal gek. Maar hij is zo zielig en wilt alleen maar memehh en ze teh teh (knuffel eend). Ligt nu op bed extreem vroeg maar kind was dood op. Papa vond het een goed idee om hem mee te nemen (te lang) naar z'n moeder en daarna uitgebreid de auto met hem te wassen. Kind helemaal oververmoeid en chagrijnig 🫥

4 maanden geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

In de Jumbo lopen, kind wat niet luistert en dan een rugwee krijgen.... Gin ...
Oew zou het doorzetten ?

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Wat vreselijk!! Ik hoop dat ze snel terug is 🤍
Er is een kat op de autoweg gevonden, maar ze kunnen geen foto maken. Morgen kunnen we pas vanaf 13.30 het asiel bellen of de beschrijving de onze is😢 We gaan helaas van het ergste uit😭 door al dit verdriet zijn wij uit het veld geslagen en als klap op de vuurpijl enorm pijnlijke steken die ik echt weg moet puffen. Kan het er ff niet bij hebben

4 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Er is een kat op de autoweg gevonden, maar ze kunnen geen foto maken. Morge ...
Oh nee.. ik hoop dat het niet klopt :(. Wat erg!! Heel veel sterkte morgen. Kunnen ze de chip niet uitlezen ?