1409 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Er is een kat op de autoweg gevonden, maar ze kunnen geen foto maken. Morge ...
Wat afschuwelijk 😭💔 ik hoop zo erg voor je dat het haar niet is! Heeel veel sterkte
4 maanden geleden
Reactie op Koekoeksklok
Oh nee.. ik hoop dat het niet klopt :(. Wat erg!! Heel veel sterkte morgen. ...
Ze had geen chip helaas. Zat altijd binnen met halsband. Dus is afwachten tot morgen😢
4 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Oh neeee, nog zo lang in spanning zitten. 😢 Ik hoop zo dat het niet die van jullie is.
4 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Oh nee 😭 Hopelijk is het niet die van jullie....
4 maanden geleden
Reactie op Koekoeksklok
Oew zou het doorzetten ?
Harde buiken zijn er nog maar de rest is foetsie en verdwenen
4 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Noooooooo
Hopelijk niet die van jullie 😢
4 maanden geleden
Reactie op MitsuEvoIIX
Harde buiken zijn er nog maar de rest is foetsie en verdwenen
Vet irritant. Als je lichaam dan eindelijk lijkt aan te geven dat het begonnen is, zet dan ook gewoon door 🫣
Je was er al even aan toe, zeg maar!
Ik word hier trouwens ook gek van de harde buiken. Kan verdorie niet eens m’n hoofd draaien of ik krijg bij wijze van al een harde buik!
En ik ben al misselijk en bij zo’n harde buik lijkt m’n maag en m’n longen compleet in de verdrukking te komen en wordt de misselijkheid dus ook erger… en benauwd. Grrr ☹️
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Vet irritant. Als je lichaam dan eindelijk lijkt aan te geven dat het begon ...
Ja pfff soms denk ik echt ik van laat maar ik ga nergens meer op hopen maar als je dan een nieuwe symptoom hebt dan is t gelijk een trigger haha
Morgen naar de verloskundige en dan hopelijk dat ik gestript kan worden dat dit onze laatste avond is als gezin van 3🩷 mja ik heb me ook al ingesteld op ingeleid worden aankomende week 🤷🏻♀️. Valt t altijd mee haha
4 maanden geleden
Reactie op MitsuEvoIIX
Ja pfff soms denk ik echt ik van laat maar ik ga nergens meer op hopen maar ...
Ja, hoop voor je dat strippen gewoon voldoende is maar je kan beter naar de inleiding toeleven, dan kan t alleen maar ‘meevallen’ als ze eerder komt!
Er niet mee bezig zijn is gewoon lastig, je bent inderdaad gewoon getriggerd zodra je weer wat voelt!
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ja, hoop voor je dat strippen gewoon voldoende is maar je kan beter naar de ...
Er niet mee bezig zijn gaat gewoon echt niet als t rommelt... Je weet niet hoe je moet zitten liggen of hangen...
4 maanden geleden
Dankjullie voor alle steun vandaag. Had die echt even nodig😟 we zijn hier beide erg verdrietig en het wachten tot morgen middag duurd lang.
Ik heb de gehele dag al enorm pijnlijke steken in mijn bekken en onderrug. Kleine is extreem actief ook. Hoe gek ook heb ik mijn rust nodig en poging doen tot slapen. Warme kruik gemaakt, dat helpt iets. Woensdag 37 weken dus hopelijk blijft het nog even zitten, al is die pijn niet fijn
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ik ben 37 weken nu en heb het gevoel alsof ieder moment m’n vliezen kunnen ...
Ik zit bij elk beetje afscheiding gehurkt op m’n hand te blazen om te checken of het geen vruchtwater is 😂 gekkenwerk hahahahaha