1409 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op Sd23
“Ik heb nergens last van gehad tijdens mijn beide zangerschappen, mn zus en ...
"Ach dat hoort erbij!"
Ja Truus*, veel zwangeren zijn moe. Maar niet alle zwangeren hebben én een peuter, én lange reistijd naar werk én meerdere chronische aandoeningen die ook energie vreten. DUS NEE TRUUS HET HOORT ER NIET BIJ
*Insert hier elke willekeurige naam van de Karen die dit tegen je zegt 😆
9 maanden geleden
Reactie op Rdam 88
Ja raar hè! Andersom hoor je dat nooit!
Oh jawel hoor, bij ons is het pas de tweede en horen we al; Ahh zou leuk zijn als het een jongetje is, dan heb je beide! (En ben je daarna klaar, hoor je ze denken hahahaha)
9 maanden geleden
Ohhh mag ik even klagen!! Vandaag 13 weken echo gehad met 14+0 en ik weet dat ze niks mogen zeggen over het geslacht, maar ik flapte eruit dat ik dacht iets te zien. Nu heeft de VK expres geen foto’s meegegeven waar je de NUB oid op kunt zien 😭😭😭 Geen drama maar voelt zo flauw 😂
9 maanden geleden
Reactie op Evaa1991
Bizar hé! M'n moeder krijgt nu haar 4e kleinkind, allemaal jongens. Die hee ...
Echt bizar!!! Gisteren hier ook te weten gekomen dat we weer een jongen kregen en was er zelf heel blij mee hoor maar eerste reactie van iemand was al nou dat word nog even doorgaan voor een meisje pfff
9 maanden geleden
Mijn moeder die nu (14wk) al begint over if ik er al over heb nagedacht dat ons kind wel eens allergisch zou kunnen zijn. (Mijn oudste broer heeft veel allergieën) En of ik dan wel overweeg de laatste maand van mijn zwangerschap geen koemelk te eten. En of ik a.u.b. een jaar wil wachten voordat ik mn kind tarwe geef.
NEE MA! ik ben nu vooral bezig met wat IK wel of niet kan eten. Ik kan me ook niet herinneren dat ik om advies vroeg.
En het is niet alsof ik dit niet allang wist. Want zo lang ik me al kan herinneren begint mijn moeder bij iedere baby weer over dat koemelk verhaal 🙄
9 maanden geleden
Reactie op Ansloos
Mijn moeder die nu (14wk) al begint over if ik er al over heb nagedacht dat ...
Hahahahah zo irritant, sterkte 🤣
9 maanden geleden
Reactie op djoekem0m
Ps: voordat de maffamoeders los gaan... dit zou ik nooit echt doen, maar we ...
Zou toch leuk zijn. Een bitchslap en dan 'oh doet dat pijn? Ik heb er zelf geen last van dus misschien stel je je aan 😂'
(Ook dit is niet aan te bevelen, maar toch)
9 maanden geleden
Als iemand me nu zou zeggen: "Oh we hebben een grapje gemaakt. De echo's die je zag waren een filmpje, je bent helemaal niet zwanger." dan zou ik het zo geloven. Benieuwd of ik het besef nog krijg voor het hoofdje staat.
9 maanden geleden
Reactie op Sd23
“Ik heb nergens last van gehad tijdens mijn beide zangerschappen, mn zus en ...
Zo maar dit!! Ik kreeg laatst ook weer achterlijke opmerkingen zoals dat ik aangaf best wel moe te zijn en dan gelijk “moe van wat?” Of toen ik met een vriendin ging lunchen en best wel misselijk werd zei ze “Het zit allemaal in je hoofd” Pff ik wil me niet aanstellen maar dit maakt me echt al gewoon boos?
9 maanden geleden
Reactie op Cels
Erger me kapot aan iedereen die zeurt over kruidvat kadobox jammer dat ik d ...
Ik ben het hier ook echt mee eens😂 voor die 4 euro is het het echt wel waard hoor, en in vergelijking met andere boxen alsnog heeel veel.
9 maanden geleden
Reactie op BijDeMolen
Als iemand me nu zou zeggen: "Oh we hebben een grapje gemaakt. De echo's di ...
Bij mij helpen de bewegingen een beetje. Verder vergeet ik het ook soms 🙈
9 maanden geleden
Na ruim 3 jaar proberen ben ik eindelijk zwanger. Ik dacht, dat wordt zo’n 8 maanden op een roze wolk zitten van blijdschap en dankbaarheid! Maar eigenlijk voel ik me vanaf week 6 vooral heel erg ellendig. Moe en misselijk, geen eetlust hebben is misschien wel het aller belabberdst. Ik snap dat het erbij hoort, maar het valt me echt tegen. Vooral van mezelf, dat ik er minder van geniet dan ik zou moeten…
(Verder is iedereen om me heen juist heel lief en begripvol, dus daar heb ik weinig over te klagen! 😋)
9 maanden geleden
Ik wil vandaag even geen mama zijn. Gewoon even het oude leven zonder verantwoordelijkheid, zonder IEDERE DAG gejank, gewoon even niks.
9 maanden geleden
Allemaal moeders om je heen die hun goedbedoelde rommel kwijt willen😂 soms handig maar sommige dringen zich écht op😂
9 maanden geleden
Zo vreselijk vervelend..
Wij hadden oorspronkelijk de geslachtsecho staan voor 8feb, maar omdat wij niet langer wilden wachten was deze afspraak verplaatst naar morgen. Wij blij nog 1 nachtje slapen…
Krijg ik net een mail dat de afspraak niet door kan gaan wegens privé omstandigheden van de echoscopiste 🙄 en dat terwijl er meer echoscopistses werken, zo irritant.
Nu wordt ik morgenochtend gebeld voor het maken van een nieuwe afspraak, maar ben meteen zo chagrijnig