1409 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op AnoniemLwd
Maagzuur elke avond 😭 ik kan amper eten
Ik heb van kruidvat huismerk maagzuurremmers gehaald. Werkte bij mij goed.
Nu geen last meer van maagzuur, de kleine is ingedaald
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Wat vreselijk. Ik heb omeprazol 40mg, dat werkt bij mij wel goed moet ik ze ...
Ooooh dankje ik ga morgen gelijk m’n vk vragen! Voorheen werkt een glas melk en een rennie nog wel voldoende maar nu sinds een paar dagen echt niet meer
4 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Ik heb van kruidvat huismerk maagzuurremmers gehaald. Werkte bij mij goed.
...
Bij mij is hij ook al ingedaald dus ik weet niet waarom het opeens zo veel erger wordt pffff
4 maanden geleden
Reactie op AnoniemLwd
Bij mij is hij ook al ingedaald dus ik weet niet waarom het opeens zo veel ...
Heb ergens ook gelezen munt thee of gember thee maken.
Normaal bij maagzuur dronk ik altijd een echte blauwe pepsi cola. Die staat hier voor nood als ook niks meer werkt
4 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Heb ergens ook gelezen munt thee of gember thee maken.
Normaal bij maagzuu ...
Oh! Dat had ik niet verwacht. Ik dacht juist koolzuur vermijden. Bedankt voor de tips! Ik ga het proberen 😊
4 maanden geleden
Reactie op AnoniemLwd
Oh! Dat had ik niet verwacht. Ik dacht juist koolzuur vermijden. Bedankt vo ...
Oud oma middeltje. Die werken soms beter dan andere dingen hoe gek ook😅🤷♀️ verklaring heb ik er niet voor, maar hier werkt het. Je wilt gewoon alles proberen in elk geval.
Oma haar gezegde is ook: bij veel maagzuur heeft je kindje een hele bos met haar🤷♀️
4 maanden geleden
Eindelijk de inleiding, maar de ballon niet gelukt 😭. Nu tabletten en morgen verder kijken.
4 maanden geleden
O my god…. Ik word gek van iedereen die ‘klaar’ is met mijn zwangerschap. Vooral m’n schoonmoeder 😫 Ze belt het liefst elke minuut of ik al iets voel. Gister vroeg ze hoe het was gegaan bij vk, dus heb ik haar verteld dat ik het gewoon nog even af wil wachten ipv al gelijk afspraken te maken voor inleiden (ben 40+4 en zwanger van een grote baby). Waarop haar reactie was of ik niet even had gezegd tegen de vk dat ik klaar ben met deze zwangerschap… 🙄🙄 heb gelijk verteld tegen haar dat zíj́ degene is die klaar is met MIJN zwangerschap. Ik ben zelf totaal nog niet op dat punt..
WAAR BEMOEID ZE ZICH MEE 😫😫😫
4 maanden geleden
Net in de winkel ineens aangesproken worden door iemand die ik niet ken: “Zitten er geen 2 in? HAHA. Een jongen!!” Nee sorry toch echt een meisje en er zit er toch echt 1 in😉 zegt ze daarna “oh je hebt echt een jongens buik, hoor je vast vaker, zo groot. Ook nog niet ingedaald of wel?”
🫠🫠🧐
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Alsof íémand daarop zit te wachten, hoe kunnen mensen dat niet zelf bedenke ...
Ja ik stond zelfs een beetje perplex van haar vragen, ingedaald enzo, dat ik er amper op gereageerd heb en weg ben gegaan. En dan zit je in de auto en bedenk je pas dat ik er best wat van had mogen zeggen😂
4 maanden geleden
Reactie op Epione
Nou ik lig al de hele dag in het ziekenhuis 🥴 net ronde 3 van de misoprost ...
Omg zo herkenbaar! 😭 Ik werd vorige week dinsdag ingeleid met een ballon, die heeft de hele dag niets gedaan.. Volgende ochtend 1 a 2 cm ontsluiting, dua gestart met misoprostol en die uiteindelijk 4 rondes ontvangen, totdat we 's avonds chagrijnig zijn gaan slapen. Voor mijn gevoel dus 36 uur voor niets in dat ziekenhuis gelegen 🙄🫠 Maar, die nacht braken m'n vliezen en 4 uur later is hij geboren dus er is hoop! 🙏🏻
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Omg zo herkenbaar! 😭 Ik werd vorige week dinsdag ingeleid met een ballon, ...
Oooh ik hoop dat bij mij ook nog gaat beginnen vannacht 🙏🏼 ik heb net de 4e ronde miso gehad maar met toucheren was er nog weinig veranderd dus de vk gaat er van uit dat ik nog zeker één hele dag aan de misoprostol moet 😓
4 maanden geleden
Reactie op Epione
Nou ik lig al de hele dag in het ziekenhuis 🥴 net ronde 3 van de misoprost ...
Ah we zitten in hetzelfde schuitje. Dinsdagavond planning ballon en antibiotica. Ballon niet gelukt en gestart met misoprostol. In de ochtend nog gift en rond 12 toch ballon kunnen plaatsen. Hierdoor mega weeën en eenmalig pijnstilling gekregen. En nu lig ik te wachten, morgen weer verder 😒.