1409 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Epione
Oooh ik hoop dat bij mij ook nog gaat beginnen vannacht 🙏🏼 ik heb net de ...
Dat was bij mij ook, ik ben woensdagavond om 23.00 uur met 2 cm gaan slapen. Vk zei dat ik er die nacht niet veel van hoefde te verwachten en dat ze de volgende ochtend verder zouden kijken.
Maar om 01.15 braken m'n vliezen en om 4.30 had ik 8 cm! 04.55 is hij geboren 🫶🏼
4 maanden geleden
Mijn kleine meid lag net een tijdje heeeeelemaal klem, jemig wat een rotgevoel. Grote bult op m’n buik, enorme druk in m’n liezen, voeten tegen m’n ribben… ik drukken en duwen maar denk dat ze zelf ook ff niks kon ofzo 😂
Uiteindelijk vlogen de hobbels van haar ledematen over m’n hele buik en nu ligt ze weer goed maar my godddd, dit ga ik niet missen.
4 maanden geleden
O neee hele avond al met dochter van bijna 2 bezig die steeds moet spugen, zo zielig. Ik wil nu ook geen buikgriep krijgen met mn 39 weken!
4 maanden geleden
Kind dat 3 slokken drinkt, lijkt te slapen en na 3 minuten weer gaat zoeken. GA GEWOON DOORDRINKEN TOT EEN MELK COMA OF DOE DIT GEINTJE OVER DAG. IK WIL FUCKING SLAPEN.
4 maanden geleden
Reactie op BijDeMolen
Kind dat 3 slokken drinkt, lijkt te slapen en na 3 minuten weer gaat zoeken ...
Oooh hier nog eentje.... we tobben wat aan om haar een beetje wakker te hiuden tijdens de voeding maar binnen een paar minuten verandert ze in een puddinkje 😅😅😅 we proberen haar een klein beetje af te koelen, sokken uit, mutsje af, broekje uit soms... maar helpt niet echt... Nog tips?
4 maanden geleden
Reactie op IrisPapiris1990
Oooh hier nog eentje.... we tobben wat aan om haar een beetje wakker te hiu ...
En masseren van de duimmuis, dat stimuleert de zuigreflex :)
4 maanden geleden
Ik was even vergeten hoe heftig het was om de hele tijd nodig te zijn.
4 maanden geleden
Also: Dat K*T carpaal tunnel syndroom mag onderhand wel afzwakken.
Ik heb alleen nog gevoel in de toppen van m'n pinken, de andere 8 vingertoppen zijn naaldjes/gevoelloos 😒 En dat in combinatie met die kleine drukkertjes van z'n kleren, is echt behoorlijk irritant. Volgens m'n vk zou het "over 6 weken" beter moeten worden. WEKEN, niet dagen...
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Also: Dat K*T carpaal tunnel syndroom mag onderhand wel afzwakken.
Ik heb ...
Is echt mega kut hè. Helaas kan ik je vertellen dat het bij mijn eerste 5 maanden geduurd heeft voordat het grotendeels over was. Maar het is nooit meer helemaal weggegaan. Werd wel steeds minder en ik kan er nu (als ik niet zwanger ben, want bij zwangerschappen komt het weer heftig terug) goed mee leven
4 maanden geleden
Die enorme stapel was die me aankijkt🫤 dat wordt een wasdag! Gebruik zelf door al het zweten veel extra kleding, dus de manden zitten snel vol
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Enne? 🤞🏼🍀
We zijn thuis, nogsteeds zwanger 🙈 vanmorgen met toucheren bleek er niks te zijn veranderd (3cm ontsluiting en baby ligt nog 2cm van de baarmoedermond af) dus nog een hele dag aan de miso zou waarschijnlijk minimaal werken, op advies van de verloskundige zijn we dus naar huis en gaan we zondag weer proberen, hopelijk ligt de baby er dan beter voor 😅 ik vind het jammer dat het anders loopt dan gepland maar ben heel blij om thuis te zijn, stiekem hoop dat dat onze kleine meid uit zich zelf komt dit weekend 🤞🏼
4 maanden geleden
Reactie op PHv
Hoe doen mensen dit? Ik heb net een rondje met het gezin+hond gewandeld, ma ...
Ik ben vanmiddag voor het eerst met man & baby naar buiten geweest, naar de ijssalon op de hoek, en sindsdien heb ik last van m'n hechtingen 🙄 En ik wil er zo graag gewoon even uit elke dag, dat thuis zitten is niks voor mij. Maar ja als ik er dan elke keer de vruchten van pluk bij thuiskomst is de lol er ook snel vanaf 😑
Misschien morgen even naar m'n ouders, daar kan ik ook lekker ongegeneerd onderuitgezakt op de bank hangen