1409 Reacties

4 maanden geleden

Mag ik even zeiken over het feit dat ik morgen naar de kapper moet. Ik heb gewoon echt geen fut meer om daar ca. 4 uur te zitten 😭 Ik ga vragen of ze echt het hoog nodige aan folies wil inzetten, dat ik gewoon zsm klaar ben… Voel ik me gelijk weer schuldig over, had ik haar eigenlijk gewoon van de week ff over moeten bellen. Nu zit ze straks door mij met een gat in haar agenda omdat ze wel volledige tijd heeft ingepland natuurlijk 🫣😢

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ik ben vanmiddag voor het eerst met man & baby naar buiten geweest, naa ...
Heel herkenbaar! Ik wilde na 4 dagen bij de eerste echt even rondje lopen. Mocht van kraamzorg, maar niet te ver. Eigenwijs natuurlijk en toch nog groter blokje gedaan. Hele dag gesloopt. Daarna eigenlijk rustig opgebouwd. Elke dag wat verder.

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ik ben vanmiddag voor het eerst met man & baby naar buiten geweest, naa ...
Het zijn dus niet m'n hechtingen, maar m'n bekkenbodemspieren 🥲 De vk was net hier, dus ik heb het meteen even gevraagd.. Dat drukkende gevoel wat ik heb komt van teveel doen, en het enige wat dan helpt is dus minder doen, vaker liggen.. Daar heb ik ook echt geduld voor 🙄

4 maanden geleden

Na een goede nachtrust gewoon weer in bed liggen want ben zoooo ontzettend moe. Wordt er gek van, hele dagen hangen en slapen.

4 maanden geleden

Was zo blij dat ik zwanger en uitgerekend ben in de zomer geen lange broeken geen schoenen geen jassen gewoon lekker jurkje aan slippers en hop klaar is het! Maar het is niks anders dan koud en regen oké paar mooie dagen maar kom op weergoden, geef ons mooi weer... sorry moest ik even kwijt

4 maanden geleden

Reactie op jantina2405

Was zo blij dat ik zwanger en uitgerekend ben in de zomer geen lange broeke ...
Amen 😅

4 maanden geleden

Reactie op jantina2405

Maar echt, ik heb amper kleding die ik nog aankan... Ik ging namelijk uit van; laatste weken lekker jurkjes! Mijn zwangerschapsbroeken zitten niet meer zo lekker/te strak, en verder had ik niet reuze veel aangeschaft dus omdat ik veel zomerjurken heb die ik normaal draag en nu dus ook prima zouden passen! Maar ja, het weer is er niet echt naar 🙄

4 maanden geleden

Reactie op jantina2405

Neeee, echt? Ik ben juist zo blij dat we geen warme zomer hebben! Ik kan die hitte nu helemaal niet handelen. Ik wist niet waar ik het zoeken moest laatst met die paar warme dagen 😂

4 maanden geleden

Reactie op Beanie85

Maar echt, ik heb amper kleding die ik nog aankan... Ik ging namelijk uit v ...
Precies dit dus, is toch vreselijk. Allemaal jurken afgelopen jaren gekocht/bewaard met ‘dit kan ik ook nog aan als ik zwanger ben’, nou forget it. Klote regen 😢 En dan straks in m’n kraamweek zeker 35 graden 😒

4 maanden geleden

Reactie op AnoniemLwd

Neeee, echt? Ik ben juist zo blij dat we geen warme zomer hebben! Ik kan di ...
Hahaha ja echt helemaal eens, ik vind het zo chill zoals het is. Als het nog even een week zo kan blijven dan kan ik daarna met onze zoon in de tuin van het weer genieten ☀️

4 maanden geleden

Reactie op kinderwens1995

Hahaha ja echt helemaal eens, ik vind het zo chill zoals het is. Als het no ...
Nee geef ons dan aub ook nog even de laatste weken dit weer.... ik moet nog ff doorlopen hahaha. 31 juli duurd nog ff

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Precies dit dus, is toch vreselijk. Allemaal jurken afgelopen jaren gekocht ...
Ja, wedden! We bevallen straks in een hittegolf, ik ben er ook bang voor 🥲

4 maanden geleden

Reactie op Beanie85

Ja, wedden! We bevallen straks in een hittegolf, ik ben er ook bang voor 🥲 ...
Dan kan je me echt wegdragen hoor

4 maanden geleden

Reactie op Beanie85

Maar echt, ik heb amper kleding die ik nog aankan... Ik ging namelijk uit v ...
Nou precies dat allemaal leuke jurken die lekker stretch zitten en luchtig .... mij broeken passen ook echt niet meer nog een paar legging die onder een jurk weer gaan maar kom op maar met het mooie weer

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Dan kan je me echt wegdragen hoor
Haha nou een hitte golf na de tijd in augustus ik teken er voor!

4 maanden geleden

Reactie op jantina2405

Nou, dat lijkt me met een kleintje echt pittig!

4 maanden geleden

Reactie op jantina2405

Nou precies dat allemaal leuke jurken die lekker stretch zitten en luchtig ...
Ja, een beetje zomer...is dat nou teveel gevraagd? 😇😅

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Nou, dat lijkt me met een kleintje echt pittig!
Lekker naar buiten onder de parasol voetjes in een badje baby'tje lekker in een wiegje dochter lief in een ander badje perfect plaatje haha

4 maanden geleden

Reactie op Beanie85

Ja, een beetje zomer...is dat nou teveel gevraagd? 😇😅
Ja denk het wel het hele jaar lekker herfst de kastanjes vallen al van de boom

4 maanden geleden

Reactie op jantina2405

Echt hoor, lijkt me heerlijk 😍