1409 Reacties

4 maanden geleden

Ik trek gewoon mijn jurkjes en sandalen aan hoor, ook met 16 graden en regen, vind het best lekker haha. Maar 20 graden met een briesje en bewolkt is net wat lekkerder. (Hou niet zwanger al niet van warmte, dus ik ben wel blij met het weer tot nu toe)

4 maanden geleden

Ik ben de misselijkheid zo zo zo zo zat 😭 Slik me suf aan medicijnen, waarom is het niet gewoon weg 🤬

4 maanden geleden

Je vriend die denkt leuk te zijn en de kachel aanzet!!!🥵🥵🥵🥵 heb het al zo heet en was blij dat het eindelijk koeler was in huis....

4 maanden geleden

Zou gestript worden maar er is een dubbele afspraak waardoor waarschijnlijk niet doorgaat… Baal er echt van! Wil dat er eindelijk iets gaat gebeuren 😩

4 maanden geleden

Hoezo lag mijn man nog tot 11 uur beneden tv te kijken?? Ja prima, maar ga morgen niet klagen dat je moe bent.

4 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Hoezo lag mijn man nog tot 11 uur beneden tv te kijken?? Ja prima, maar ga ...
Oh de mijne vlot tot half 1 hoor! Ik pak 's nachts de eerste fles, hij de 2e. En dan zien we 's ochtends wel wie er met de baby mee uit gaat (vanmorgen was hij dat en heeft ie me tot 09.15 laten slapen). Ik ga zo terug naar bed (het is nu 02.15) en tegen 5 uur verwacht ik die kleine weer, dus dan is het zijn beurt. Als hij daar goed op gaat hoor je mij niet klagen, krijg ik ook nog m'n slaap 🤭

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

Oh de mijne vlot tot half 1 hoor! Ik pak 's nachts de eerste fles, hij de 2 ...
Hehe ja probleem is dat mijn man er dus niet goed op gaat. En dat weet hij ook prima van zichzelf, maar verstandig zijn ho maar. 🤦 En bij ons komen alle voedingen op mij 😅 helemaal prima hoor! Maar als hij dan iig zorgt dat hij genoeg energie heeft voor overdag.

4 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Hoezo lag mijn man nog tot 11 uur beneden tv te kijken?? Ja prima, maar ga ...
Hahaah HEEL herkenbaar hier geen tv tot 11 maar playstation tot half 2 🤩 maar ja hij moet ook z'n ding doen hij is de hele dag in de weer met onze zoon van 1. Hij klaagt gelukkig niet (klein beetje; meneer ik heb rugpijn huil huil🥵😆)

4 maanden geleden

Jezus wat een dag en er is niet eens veel aan de hand. Vanmorgen drie uur schermtijd met mijn peuter (sorry not sorry), een was erin gegooid en in was gebroken. Toch mezelf naar de speeltuin gesleept en in de app gevraagd of de twee stief pubers de vaatwasser wilde in en uitruimen, had croissantjes gemaakt en voor hun ook nog lekker een achter gelaten. Eindstand 2 uur in de speeltuin geweest, geen puber gereageerd op mijn appje en bij thuiskomst is het huis nog steeds ontploft. 1 heeft de vaatwasser uitgeruimd (niet ingeruimd WHY) en een croissantje gegeten en de ander met de Noorderzon vertrokken. Zijn echt schatten en ze helpen normaal echt als ik het vraag maar nu kan ik ze wel schieten. Heb sowieso een ZIEK kort lontje. En waarom kan zo’n initiatief nooit eens bij hun liggen. Ok klaagzang uitzz

4 maanden geleden

Pfff m’n lijf voelt gewoon ZOOO zwaar en ik heb eigenlijk heel veel te doen maar ik krijg m’n ene voet amper voor m’n andere. Heb deze week best heel wat afspraken staan en zondag wordt m’n ballonetje geplaatst, ik wil uiteraard voor die tijd alles klaar en aan kant hebben. Tegelijk baal ik dat ik het zo druk heb want in m’n hoofd zou ik gewoon lekker coconnen aan t einde van m’n zwangerschap 😢

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Pfff m’n lijf voelt gewoon ZOOO zwaar en ik heb eigenlijk heel veel te doen ...
Oja en dan wil je die bidet poesenspoeler even uitkoken en dacht al.. hmm weet het niet met dit materiaal maarja, zoiets zou je toch ff moeten kunnen uitkoken?! Nou jullie raden het al, hele ding misvormd. Maar goed, dat spoelstuk past er nog op en er komt water uit maaar Jeeeeeezzzzzz 🤬🤬🤬🤬

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Oja en dan wil je die bidet poesenspoeler even uitkoken en dacht al.. hmm w ...
Omg dit is niet je dag 😅 Morgen weer een dag, hopelijk lukt alles dan wat beter. En niet te streng voor jezelf hè, het is niet niks allemaal. En misschien kun je nog wat afspraken afzeggen als ze niet te belangrijk zijn?

4 maanden geleden

Reactie op Bloemke13

Omg dit is niet je dag 😅 Morgen weer een dag, hopelijk lukt alles dan wat ...
Nee, het is niet mijn dag 😂 Kan er gelukkig ook wel weer om lachen want zo gaat het gewoon als je je dag niet hebt, dan gaan dingen gewoon mis 😅 Ja weetje, die afspraken… moet naar de vk en heb nog een voetreflex staan, die wil ik beide wel doen natuurlijk. Morgen komt de Kraamzorg nog even langs, dus dat moet. En dan nog pedicure en manicure, in feite niet belangrijk maar toch ook weer een stukje voor mezelf wat er voorlopig niet inzit. Oja, ga ook nog laatste keer met m’n zus lunchen.. Maarja… waarom alles in deze week 😂😂

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Nee, het is niet mijn dag 😂 Kan er gelukkig ook wel weer om lachen want zo ...
Hihi, ja snap dat je zulke dingen nog even wilt doen hoor, scheelt vaak ook al als het verspreid is over de dagen. Hihi nog een weekje ❤

4 maanden geleden

Reactie op Bloemke13

Hihi, ja snap dat je zulke dingen nog even wilt doen hoor, scheelt vaak ook ...
Ja daarom, ik kan er nu van balen maar heb gewoon elke dag iets gepland en achteraf valt het waarschijnlijk allemaal hartstikke mee en ben ik blij dat ik geweest ben 😁

4 maanden geleden

Wat vliegt de tijd voorbij. Bijna geen tijd om geboortekaartje af te kunnen maken

4 maanden geleden

Reactie op Chan98

Wat vliegt de tijd voorbij. Bijna geen tijd om geboortekaartje af te kunnen ...
Opeens gaat het te snel hè, hoewel ik liever gisteren al bevallen was maar qua dingen doen/regelen dan weer niet 😅

4 maanden geleden

Ohhh ik moet echt even klagen..... Vandaag zou ik m'n inleiding krijgen.. vol met spanning al de hele dag, en toen 2 gemiste privé oproepen.. Mijn man oh ja ik was ook al prive gebeld maar had niet opgenomen... 🤦🏼‍♀️ krijg ik een sms van de verloskundige of ik het ziekenhuis even wil bellen want ze krijgen ons niet te pakken...... En ja hoor daar waar ik gelijk bang voor was: het is te druk in het ziekenhuis dus ze stellen het uit tot morgen om mij in te leiden... 😣😢 alle spanning kwam er al huilend uit natuurlijk... wat een ellende... Nu een paar uurtjes later wel bijgekomen maar baal er wel echt nog steeds van. Krijg niet voor niks een inleiding, alle ook geregeld voor onze oudste.. gelukkig zijn opa en oma flexibel. Pfff blegh bah.. zo dat is er even uit! 😇

4 maanden geleden

Reactie op AngRoos

Ohhh ik moet echt even klagen..... Vandaag zou ik m'n inleiding krijgen.. v ...
Dat is ook wel enorm balen dat snap ik wel. Hopelijk heb je snel jouw kindje vast

4 maanden geleden

Kan iemand mij uitleggen waarom sommige ouderwetse schoonmoeders zo irritant zijn betreft baby's. Ik ga zo slecht op opmerkingen zoals: heb je haar nu de hele dag vast? Ja als dat zo is dan wat??????????????? 💀💀💀💀💀💀