1409 Reacties
4 maanden geleden
Afgelopen nacht me zo beroerd gevoeld dar ik even niet wist wat te doen. Enorm maagzuur en buikpijn.... bleek gewoon voor nr2 te moeten om 02:15.... daarna met een maagzuurtablet in slaap gevallen..hopelijk vannacht eens slapen!
4 maanden geleden
Reactie op Wallflower
Kan iemand mij uitleggen waarom sommige ouderwetse schoonmoeders zo irritan ...
Oh ja of: "Ja het is niet goed hoor als ze zo geel zien! Daar moet je naar laten kijken want ik denk dat hij ziek is"
Dat is 'ie niet Trudy, dit trekt over een paar dagen wel weg, doe maar rustig.
4 maanden geleden
Reactie op AngRoos
Ohhh ik moet echt even klagen.....
Vandaag zou ik m'n inleiding krijgen.. v ...
Awh dit lijkt mij ook heeel naar 🥺 je bereidt je er toch helemaal op voor
4 maanden geleden
Vandaag 41+3 en nog steeds geen baby en nog geen tekenen van de start van de bevalling. Voelt alsof ik een tikkende tijdbom ben, woensdag start de inleiding als ze er dan nog niet is maar wil zo graag dat het natuurlijk op gang komt.. Wordt en zo langzamerhand een beetje moedeloos van. 😵
4 maanden geleden
Reactie op Wallflower
Kan iemand mij uitleggen waarom sommige ouderwetse schoonmoeders zo irritan ...
Sowieso al die adviezen. Het is nu mijn vierde dus ik ben er wat immuun voor geworden, maar ik snap niet dat mensen niet gewoon op kunnen houden.
4 maanden geleden
Even van me afschrijven. Vandaag 39+3 van mijn eerste en twee weken geleden een ingreep gehad voor een sinus pilonidalis - een cyste bij mn stuit. Helaas niet alles goed verwijderd en nu is het dus terug. Zitten doet pijn, ik kan niet op mn rug liggen (dus omdraaien in bed, wat al niet makkelijk gaat in deze fase) is een helse onderneming. Kan morgenochtend op de SEH terecht, maar als ze het weer gaan wegsnijden doet dat 1. echt ongelooflijk veel pijn en 2. loop ik dan dus met 40 weken zwanger met een open wond op mijn stuit. Als ze het nu niet aandurven, moet ik misschien na de bevalling met een nieuw lijf en een onbekende nieuw leven onder het mes. Alle opties lijken echt verschrikkelijk op dit moment :( ben heel verdrietig dat dit laatste staartje van deze zwangerschap, waarin ik had gehoopt lekker met mijn partner te vinden en te genieten van onze laatste periode met zn tweetjes, nu zo loopt.
4 maanden geleden
Reactie op EefAndTiny
Even van me afschrijven. Vandaag 39+3 van mijn eerste en twee weken geleden ...
He wat vervelend. Ik ken cysten in die regio (heb zelf al 15jaar chronische batholin cysten).
Wat bij mij helpt (is ff vervelend en gevoelig) met je kont in de biotex zitten. Zo wordt de wordt schoon ;)
Of gewoon een koelelement in een handdoek wikkelen en de plek koelen.
Het komt goed😚😚 je bent een sterke vrouw
4 maanden geleden
Wakker vanaf 4 uur vanmorgen. Baby wilde na z'n fles niet terug naar bed, dus eruit en in de box gelegd, hopelijk sliep hij daar nog even verder. Maar nee hoor, niks was goed. Zou hij dan tóch nog honger hebben? Om 6 uur een nieuwe fles gegeven maar die dronk hij niet leeg. Terug in de box, maar wederom niet goed genoeg. Héél onrustig, dus maar bij me gelegd op de bank.. Maar slapen ho maar. Ik ben hier en daar nog een beetje weggesukkeld maar ik denk dat hij ook al vanaf 4 uur wakker is. 😅
Tip aan m'n baby: als je gewoon je fles leeg drinkt, heb je daarna minder snel honger 🫠
4 maanden geleden
Ugh vannacht slecht geslapen en merk dat ik echt heel boos ben op mijn vriend. Deels onterecht maar ik vind dat hij meer moet doen en alles moet oplossen wat mij nu niet lukt. Hij werkt thuis en voor mijn geveol zou hij daarnaast veel meer kunnen. Afijn mijn hormonen en weinig slaap werkt niet mee. Alles kost mij zoveel energie en mijn brein staat nu op onweer.
4 maanden geleden
Ik heb gewoon even een baaldag! Ben moe, voel me niet lekker en heb het bloedheet🥵
Niks wil vandaag en wordt er gewoon gefrustreerd van😩
4 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Ik heb gewoon even een baaldag! Ben moe, voel me niet lekker en heb het blo ...
Hier net zo. Nergens zin in. Zeurende buikpijn die niet doorzet. Doodmoe, het wachten zo zat… bloeddruk die alsmaar oploopt waarvoor extra medicatie. Lijkt nu weer even stabiel 🫣
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Het hangt zeker in de lucht. Ik ben ook niet te genieten en buikpijn/krampe ...
Same here. En een zoontje dat niet lekker is. Enige voordeel. Hij wil nu wel lekker veel knuffelen. Normaal is hij altijd druk met spelen.
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Het hangt zeker in de lucht. Ik ben ook niet te genieten en buikpijn/krampe ...
Vermoed het. Ben er gewoon klaar mee voor vandaag🫤