1409 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Gisteren zou m’n kraamhulp ff komen kennismaken en ik had gisteren best wel ...
Volgens mij leg jij de lat voor jezelf veel te hoog meid. Kraamzorg moet het er maar lekker mee doen joh, je huis zal in de kraamtijd ook niet spik en spam zijn.
4 maanden geleden
Reactie op saartje2024
Volgens mij leg jij de lat voor jezelf veel te hoog meid. Kraamzorg moet he ...
Daar heb je ook gelijk in hoor… ik weet het ook echt 🫣
Heb het gisteren nog met de verloskundige ook besproken, ik moet echt dingen los gaan laten maar ik vind dat erg moeilijk 😂
4 maanden geleden
Reactie op saartje2024
Volgens mij leg jij de lat voor jezelf veel te hoog meid. Kraamzorg moet he ...
Lig nu wel ff languit voor de kraamhulp komt, met de kat die eigenlijk op het kleedje hoort. Maar hoe dichterbij de bevalling komt, hoe dichter hij in mijn buurt wil zijn. Nog een paar dagen en hij kruipt onder m’n kleren, denk ik 😅
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Lig nu wel ff languit voor de kraamhulp komt, met de kat die eigenlijk op h ...
Hier nog eentje die persee tussen ons in moet liggen op de bank.
Je kat heeft besloten dat je pauze hebt! Dus lekker serie opzetten en rusten.
Morgen weer een dag
4 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Hier nog eentje die persee tussen ons in moet liggen op de bank.
Je kat he ...
Ahh wat een lieffie, ligt ook al zo lekker 🥹
Soms denk ik dus serieus dat hij me tot de orde roept. Dan blijft hij net zolang miauwen tot ik zit/lig en dan gaat hij zo liggen, dat ik geen kant meer op kan 😂
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Gisteren zou m’n kraamhulp ff komen kennismaken en ik had gisteren best wel ...
Herkenbaar, maar je kan niet alle ballen hoog houden. Lekker kroelen met de kat, morgen weer een dag.
4 maanden geleden
Ik ben op 6 juli bevallen. Mijn vriend heeft 30 dagen vrij en ziet deze periode als een soort vakantie. Wat ik begrijp wij wonen in Portugal en hier moesten wij in de eerste week vanalles regelen waar ik bij moest zijn. De rust is nu eindelijk teruggekeerd en hij wil maar al te graag naar buiten en ik wil gewoon rust. Herkenbaar?
4 maanden geleden
Reactie op Noor_LB
Ik ben op 6 juli bevallen. Mijn vriend heeft 30 dagen vrij en ziet deze per ...
4 juli bevallen 🙋🏻♀️ Man neemt veel taken over (de was, hond uitlaten, stofzuigen, enz) en zorgt dat ik de baby niet steeds uit de box haal, omdat ik last heb van m'n bekkenbodemspieren en zoveel mogelijk moet blijven zitten / liggen. Maar tegelijkertijd wil hij uit lunchen, naar de markt, naar de kermis, stukjes wandelen... En dat begrijp ik! Dat wil ik ook! Maar ja, als ik na zo'n rondje de rest van de dag(en) met enorme pijn op de bank lig is me het dat nu nog even niet waard 😭 Ik wil ook dat hij lekker de deur uit gaat, maar ik wil ook zo graag mee en dat gaat (bijna/nog) niet
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
4 juli bevallen 🙋🏻♀️ Man neemt veel taken over (de was, hond uitlaten, s ...
Lastig hè!
Wij hebben vorige week lekker sushi gehaald en er een thuis etentje van gemaakt. Misschien heb je zo nog een beetje half het vakantie gevoel 😊
4 maanden geleden
Reactie op layla223
Vandaag een strippoging gedaan. Mislukt…alles zit nog potdicht. Zo balen!! ...
Ik had bij de eerste met 41+3 een strippoging. 41+4 in de avond laat begon mijn bevalling toch spontaan. 41+5 stond inleiding gepland. Niet nodig gehad😊 Dus het zegt niks!
4 maanden geleden
Baby schreeuwt om 6 uur 's ochtends moord en brand (geen idee hoe laat hij gegeten heeft want mijn man was als laatste aan de beurt) dus ik haal hem uit bed en neem hem mee naar beneden om eten te geven, alleen maar om tot de conclusie te komen dat hij nog 1,5 uur verder slaapt in de box. Als ik dát had geweten, waren we mooi blijven liggen
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Baby schreeuwt om 6 uur 's ochtends moord en brand (geen idee hoe laat hij ...
De app babytracker is ideaal! Die kun je koppelen aan elkaar en kun je informatie als voeding, luier etc in zetten! Weet je precies hoe of wat hahaha
4 maanden geleden
Constant herfstig weer en dan uitgerekend de dagen rondom mijn inleiding 30 graden. Dat wordt dus waarschijnlijk thuis komen in een bloedheet, benauwd huis en daar kan ik al zo slecht tegen 😭
4 maanden geleden
Wat is het toch enorm warm!🥵🥵🥵
En die bbq lucht van de buren blijft ook zo lekker hangen bah!
4 maanden geleden
Reactie op AnoniemLwd
Constant herfstig weer en dan uitgerekend de dagen rondom mijn inleiding 30 ...
Same hier! Morgen inleiden en dan is het waarschijnlijk stik benauwd als we terugkomen 😭