1409 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Wat is het toch enorm warm!🥵🥵🥵 En die bbq lucht van de buren blijft ook ...
Pfooeee ja tis echt benauwd. Heb net een ‘alles’ douche gehad en zit ff uit te puffen voor ik in bed stap maar het zweet drupt van m’n voorhoofd 😓

4 maanden geleden

Mijn man die de hele avond uit eten is en gezellig aan het doen is met vrienden, terwijl ik met 39+1 mij dood verveel en eenzaam op de bank zit. Soms… (hormonen denk ik).

4 maanden geleden

Reactie op claudiaperk

Same hier! Morgen inleiden en dan is het waarschijnlijk stik benauwd als we ...
Ja vreselijk! Ik slaap altijd zo slecht in die warmte, terwijl ik juiste hoopte nog even een laatste goede nachtrust te kunnen pakken 😭 veel succes alvast!!

4 maanden geleden

Reactie op AnoniemLwd

Ja vreselijk! Ik slaap altijd zo slecht in die warmte, terwijl ik juiste ho ...
Jij ook succes! Hopelijk valt het mee 🤞🏻🫣

4 maanden geleden

Reactie op Mamavanmini93

Mijn man die de hele avond uit eten is en gezellig aan het doen is met vrie ...
Oh dit vond ik op het einde ook vreselijk! Ik wilde zelf niks meer ondernemen en gewoon een beetje thuis rondhangen, maar als hij dan na de vrijdagmiddagborrel van z'n werk nog even een kroeg in ging werd ik echt link! Terwijl ik van tevoren dan tegen hem zei: "Nee joh, alles goed, veel plezier!" en dan hád 'ie plezier, kwam hij thuis bij zo'n chagrijnige hormonale huismus 🤣 Meestal zorgde ik dat ik al in bed lag als hij thuis kwam, om erger te voorkomen.

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

Oh dit vond ik op het einde ook vreselijk! Ik wilde zelf niks meer ondernem ...
Ja die laatste loodjes zijn soms een beetje eenzaam. Mijn vriend neemt het er ook nog even van (nu kan het nog want als de baby er is, blijft hij thuis). Ik ga dan vaak lekker in bad en daarna vroeg naar bed. Hij gaat ook pas weg als ik na boven ga (rond 21:00) dus dat scheelt!

4 maanden geleden

Eerst peuter ziek, ging gisteren gelukkig al iets beter, vandaag weer naar de opvang. Nu man ziek, koorts etc. Mannen hebben dan ook echt die 'mannengriep'. Met al die hormonen echt geen geduld voor en ben dan ook echt een heks. Ook beginnen de berichtjes elke dag (goedbedoeld) op te lopen of ik al iets voel. Begint me ook op zenuwen te werken. Had juist iedereen al gezegd ik denk dat ik weer 41+ weken aan tik. Maar nu ze weten dat ik rond 40 weken ben begint het alsnog.

4 maanden geleden

De baby wil vandaag niks. Alleen op mij slapen, verder niks. Vannacht ook al niet. Het is warm, ik heb bij Gods gratie 3 uurtjes geslapen omdat m'n man hem uiteindelijk van ellende maar mee naar beneden heeft genomen. En ik knuffel hem het liefst 24 uur per dag hoor, echt, maar laat me alsjeblieft niet met 30 graden de hele dag met een baby op m'n arm rondlopen want het zweet breekt me nu al uit!

4 maanden geleden

Ik wil gewoon NU bevallen! geen uur langer meer wachten😂 pff had zo verwacht dat ik niet over uitgetelde datum zou gaan 😣 Maaaar ja wachten wachten wachten

4 maanden geleden

Ugh samen afgesproken om vandaag weer een grote schoonmaak te doen. Vervolgens zegt mijn vriend heel lief gisteren, jij hoeft maar een beetje te doen ik doe de rest. Vervolgens sta ik de keuken te boenen en doet hij boven iets. Maar als ik uitpuf pauze neem denkt hij ook even een pauze te kunnen nemen en weer op de bank te ploffen terwijl hij verre van klaar is. Dan ook nog op mij gaan hangen, alsof mijn eigen zwangere lichaam al geen moeite genoeg heeft met al het extra gewicht en de warmte. Hier heb ik nu echt geen geduld voor. Werd echt ff een heks die hem nu weer naar boven heeft gestuurd. Wil dat het huis weer stof vrij is en schoon is nu dat het ieder moment kan gebeuren.

4 maanden geleden

Reactie op Janneke12-21

Eerst peuter ziek, ging gisteren gelukkig al iets beter, vandaag weer naar ...
Hahaha mannengriep is ZO heftig. Eigenlijk te vergelijken met 9 maanden zwangerschap en bevalling in een. De stakkers 😂

4 maanden geleden

1 uur smiddags en het is hier nu al 39 graden.. Ik trek dit zooooo slecht 😭

4 maanden geleden

Reactie op Frnzz

Ugh samen afgesproken om vandaag weer een grote schoonmaak te doen. Vervolg ...
Hahaha dit is zo herkenbaar. Mijn man helpt ook heel lief mee en probeert me zo veel mogelijk uit handen te nemen maar als het even niet gaat zoals ik wil dan ben ik ook echt een heks. Ik commandeer hem echt rond soms, zo zielig 🥺😂

4 maanden geleden

Reactie op AnoniemLwd

Hahaha dit is zo herkenbaar. Mijn man helpt ook heel lief mee en probeert m ...
Oh ik kan ook zoooo boos worden als hij niet snel genoeg van de bank af of uit bed komt. Of als hij zegt pfoe ik ben ook zo moe. Dan denk ik echt, hallo ik ben moe!? Jij mag echt niet klagen🤣

4 maanden geleden

Reactie op Mommytobe24x

1 uur smiddags en het is hier nu al 39 graden.. Ik trek dit zooooo slecht � ...
39 ??? Dat is toch niet te doen??

4 maanden geleden

Ik wil zwemmen, maar dat moet nog een paar weken wachten 😭

4 maanden geleden

Ik wilde vandaag voor het eerst even naar het dorp. Maar kennelijk hebben we een regeldag vandaag, dus ga ik nog maar weer tegen 4 muren aankijken 😑

4 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Ik wilde vandaag voor het eerst even naar het dorp. Maar kennelijk hebben w ...
Mijn god ik voel dit zo erg al de hele week😫

4 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ik wil zwemmen, maar dat moet nog een paar weken wachten 😭
Herkenbaar! Mijn schoonouders hebben een hottub en die hebben ze net schoongemaakt. Dus ik ga straks waarschijnlijk kijken hoe mijn man en dochter daar het lekker naar hun zin hebben 🥲

4 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Ik wilde vandaag voor het eerst even naar het dorp. Maar kennelijk hebben w ...
Kan ook de warmte zijn misschien. Anders heb ik nu 3 regeldagen op rij te pakken. 😅 Halve flesjes laten staan maar dan 1,5 uur te vroeg komen voor z'n volgende voeding is hier al een paar dagen normaal..