1409 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Janneke12-21

Ik ben gelukkig gezegend dat ik tijdens mijn zwangerschappen geen migraine ...
Ik had dus toen ik aan de minipil was helemaal geen migraine meer. Echt bizar! Ik wilde na stoppen van de bv die pil doorzetten maar mocht niet van mijn huisarts, wat eigenlijk belachelijk is aangezien het toch mijn keuze is wat voor anticonceptie ik gebruik. Hij is wel wat minder ‘veilig’ omdat je hem heel strikt moet innemen. Als ik nu weer zo goed reageer op die minipil ga ik hem gewoon houden! Jeetje wat balen zeg zo’n vals alarm. Dan heb je het idee dat je echt bezig bent voor niks. Maar wie weet resulteert het straks wel in verrassende start qua ontsluiting!

3 maanden geleden

Reactie op Janneke12-21

Ik ben gelukkig gezegend dat ik tijdens mijn zwangerschappen geen migraine ...
Ooo nee, wat vreselijk frustrerend!!

3 maanden geleden

Reactie op Mimi86

Hoop eigenlijk al 3 weken lang elke dag dat de kleine komt, maar helaas! Nu ...
Wat lullig, kunnen ze niet wat anders bestellen? Chinees ofzo? Ik zou dit echt niet waarderen, eten ze maar ergens anders haha.

3 maanden geleden

Hier de onrust, niet in bed willen slapen dag met veel zuigbehoefte en geen speen interesse. Het ging zo goed in zijn bedje 😭

3 maanden geleden

Reactie op saartje2024

Ik had dus toen ik aan de minipil was helemaal geen migraine meer. Echt biz ...
Ohhh kan je die minipil dan evt niet zelf bestellen via pilonline ofzo? En dan huisarts omzeilen? Als dat helpt! Ik hoop idd dat het iets heeft gedaan. Nu wel hele dag lamlendig. Hopelijk zet het komende dagen toch door.

3 maanden geleden

Een baby van 6 dagen oud met wat bv-opstartproblemen en een 2-jarige die zojuist buikgriep blijkt te hebben. O jee.

3 maanden geleden

Reactie op Erp

Een baby van 6 dagen oud met wat bv-opstartproblemen en een 2-jarige die z ...
Nou vertel mij wat hier dan 2 weken oud bijna en een dreumes van 1 met waterpokken of weet ik veel wat voor vlekjes ziekte die heeft 🤣 (geen mazelen hoor) en indd borstvoeding problemen love it gisteren niet geslapen hoera hoe leef ik nog idk??? Donderdag komt de lactatiekundige thank god. (Weer lekker €130 lichter nice). Nu 24 uur kolven en met fles geven op haar advies heb er wel vertrouwen in borsten zijn iig niet meer zo pijnlijk🥹💀💀💀

3 maanden geleden

Nog steeds aan het wachten, wachten en wachten… die kleine laat zich nog steeds niet zien, geen enkel teken dat ze er klaar voor is om te komen. Als ze er niet voor morgen is wordt het een geplande keizersnede… ik had zo gehoopt dat het vanzelf zou gaan!

3 maanden geleden

Even klagen😅😅 Na een zware lange bevalling die uiteindelijk geëindigd is in keizersnede, hadden we vanochtend de hoop om al lekker naar huis te mogen! Helaas werd ik ineens helemaal niet lekker en blijk ik een ileus als complicatie van de kz te hebben, dus dat wordt nog wat dagen ziekenhuis aan van allerlei infusen en maaghevel 🥲

3 maanden geleden

Whoehoe eindelijk is de verkoeling er😍🥰 ik zeg heerlijk! Andere nadeel is nu: het riool kan het niet aan, dus we wonen nu aan het water. Kan wel smakelijk lachen om mensen die geen bril hebben en gewoon zo hop met de auto de straat in rijden..... de geparkeerde auto's staan al tot de helft van de wielen in het water..... en de straat loopt naar het midden af. Resultaat: 2 gestrande autos🙄🤷‍♀️

3 maanden geleden

Expres vroeg naar bed gegaan maar de warmte is op onze slaapkamer blijven hangen, dus geen oog dichtgedaan tot aan de eerste fles (00.00). Toen werd de baby om 2.30 weer wakker, heb ik m'n man eruit gestuurd 🤭 toen om 5 uur zelf weer gegaan en nu vanaf half 7 alweer beneden met 'm. Ik ga wel gewoon koffie zetten, slapen wordt niks meer. Note to self: Straks boven alle ramen tegen elkaar open zetten zodat de hitte eruit kan

3 maanden geleden

Na 2,5 ontzettend touches out. Is het geen baby die op me ligt te slapen of bij me aan het drinken is, dan zit de peuter wel aan me. Ondertussen merk ik dat ik overal controle op probeer te krijgen, maar niet lukt. En de kleine heeft regelmatig de hik dus ik ben als de dood dat we wéér een reflux baby gaan helpen. Mijn hoofd ontploft.

3 maanden geleden

Straks word ik ingeleid. Gisteren een slaappil gekregen maar deze heeft niet gewerkt. Heb uuuuuuren wakker gelegen. Uiteindelijk in slaap gevallen maar daarna nog twee keer wakker geworden om te plassen. Uiteindelijk lag ik vanaf 5 uur in de ochtend klaar wakker. Nouja…here we go!

3 maanden geleden

Reactie op WeS187

Expres vroeg naar bed gegaan maar de warmte is op onze slaapkamer blijven h ...
Oew maar hij slaapt wel in bed ? Hier ging het fantastisch en nu heeft hij dat stuk weer geannuleerd en is slapen in bed voor baby's vindt hij

3 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Oew maar hij slaapt wel in bed ? Hier ging het fantastisch en nu heeft hij ...
Ja met vlagen.. Het is een beetje puzzelen wanneer hij dat wel en niet doet, en dan nóg is er geen pijl op te trekken. De ene keer slaapt hij door, als ik hem diep in slaap in bed leg, de andere keer wordt hij daar juist wakker van. De ene keer valt hij zelf in slaap als ik hem er klaarwakker in leg, de andere keer blijft hij dan woelen en is niks goed. Dus ik heb nog geen 'top tip' ontdekt. Het is uitproberen en duimen dat het goed gaat..

3 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ja met vlagen.. Het is een beetje puzzelen wanneer hij dat wel en niet doet ...
Ahja dat klinkt herkenbaar

3 maanden geleden

14.15. Voor de 11e keer aan de borst 🥲

3 maanden geleden

Ik heb vandaag de inhoud van m'n kast verruild voor de kleding die me weer past! Alle zwangerschapskleding eruit, 'eigen' kleding erin 🥳 Daartegenover staat dat ik het nu aan m'n bekkenbodemspieren heb van het staan (opvouwen e.d.) maar ik ga gewoon naar de kermis nu. Schijt aan die spieren, morgen weer een dag rustig aan doen. 🤣 Wat een gezeik zeg. Ik kan nog geen 10 minuten stilstaan zonder dat het begint te zeuren

3 maanden geleden

Flinke krampen hebben en moeten puffen. Nooit gehad in de middag (meestal in de avond), kat die niet wil eten en tegen me aan hangt.... dat kan ik allemaal hebben. Maar een schoonvader die zonder even te bellen op de stoep staat en een vriend die hem dan binnen laat..🤬🤬 of ik erbij kom zitten.... nee nee en nog een nee! Ik loop te puffen en doen en je laat hem gewoon binnen!

3 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Flinke krampen hebben en moeten puffen. Nooit gehad in de middag (meestal i ...
Wat??? Weg-we-zennnn 👉🏼 Bizar zeg!