1409 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op WeS187

Wat??? Weg-we-zennnn 👉🏼 Bizar zeg!
Zijn weer afgenomen nu dus loop weer rond, maar doordat ik dus niet beneden kwam was hint duidelijk. Na kwartier is schoonvader vertrokken

3 maanden geleden

Kut krampjes. Ik geloof dat ik slaap uit mijn woordenboek kan schrappen. En dan is hij nu 2,5 week. De piek zit met 6-8 weken. Hoe dan??? Ik weet nu al niet meer waar ik voor en achter heb. Waar zijn we in godsnaam aan begonnen. Laat dat stomme eerste jaar snel voorbij zijn.

3 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Kut krampjes. Ik geloof dat ik slaap uit mijn woordenboek kan schrappen. En ...
Erg he hier ook zoontje is 7 weken en heeft zo veel krampen hier ook weinig slaap erdoor

3 maanden geleden

Reactie op Daisy_xx

Erg he hier ook zoontje is 7 weken en heeft zo veel krampen hier ook weinig ...
Ja, krijg al weer helemaal stress. Ben zo bang dat we weer zo veel geklooi gaan krijgen met slaap als we met onze dochter gehad hebben. Ik wil echt niet meer...

3 maanden geleden

Oke fan fucking tastisch. Ik zie dat het hoofdje begint af te platten, waarschijnlijk door het samen slapen waarbij hij aan de cosleeperkant steeds op mij gericht ligt. Maar dat is gewoon de enige manier waarop hij nog enigszins slaapt. Ik stop met mama zijn. Ik doe niet meer. Ik wil weer slapen, kunnen lopen zonder duizelig te zijn of bijna om te vallen van vermoeidheid. Ik ben klaar.

3 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Oke fan fucking tastisch. Ik zie dat het hoofdje begint af te platten, waar ...
https://liefdevaneenmoeder.nl/mama-word-eens-wakker/ knuffel voor jou 😘

3 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Ja dat is shit! Ik had ook het idee dat onze kleine man een voorkeurshouding door de co-sleeper krijgt.. we hebben nu een paar nachten zijn matras in de co-sleeper omgedraaid (zijn voeten bij mijn hoofd zeg maar) . Grote kans dat het op deze leeftijd nog snel wegtrekt!

3 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Kun je overdag andersom liggen? Dat probeer ik in ieder geval af te wisselen. En verder haar op je buik leggen met het hoofdje de andere kant op, dan slaapt je baby waarschijnlijk ook? 😘😘

3 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Hier draaien we hem om in bed inderdaad. Hij slaapt ook af en toe bij mij en dan wissel ik kanten.

3 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Ligt ie in de cosleeper? Dan zou ik het bedje andersom opmaken en dat afwisselen per week of om de zoveel dagen. Dit werkte bij m’n eerste ook! Snap helemaal hoe je je voelt. Is ook allemaal niet niks en vooral niet bij je eerste, die is het pittigst😭 jij kan dit! Weet niet of je bekend bent met Veilig Samen Slapen? Je hebt Facebook groep en dit heeft bij geholpen met eindelijk weer beter slapen door toen m’n eerste bij mij in bed te leggen. In die groep staan alle “regels” en kan je alle vragen stellen etc. Voor mijn slaap te kort was dit echt dé oplossing! Alleen jammer dat ik er toen pas na 10 maanden achter kwam💩

3 maanden geleden

Oke even klagen.. 40+1, ben t zooooo beuuu...afgelopen dagen voor weeen gehad maar stopt iedere keer.. strippen lukte gisteren niet , nog geen ontsluiting. Morgen nieuwe poging. Pff saaie dagen , weinig zin om nog dingen te ondernemen , tevens ook zwaar aan het worden... Het zal ook grotendeels aan de hormonen liggen maar ben zo niet mezelf

3 maanden geleden

Reactie op mo0612

Oke even klagen.. 40+1, ben t zooooo beuuu...afgelopen dagen voor weeen ge ...
Heel herkenbaar! Ik morgen eerste strippoging! Duimen dat het morgen wel lukt bij je!!! Het zijn denk ik ook hormonen hoor. Ik ben ook niet te genieten. Ik begin mij sowieso af te vragen of ik gestript kan worden. Onze dame is nl weer omhoog gekropen... Was ingedaald maar zweeft nu ergens boven m'n bekken...

3 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Sorry, totáál niet grappig, maar ik moest een beetje gniffelen om hoe je het omschrijft. 🤭 Onder het motto "Ongevraagd advies": Geef je vitamine D druppeltjes? Onze baby heeft moeite met poepen (dus buikpijn/krampen/huilen) sinds we die geven (geen idee of het toeval is, of dat hij echt reageert op de druppels), en ik ben op advies van andere moeders hier net die van Laveen gaan halen, in plaats van de Kruidvat eigen merk die we gaven.. Hopen dat we verschil gaan merken 🤞🏼

3 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Kut krampjes. Ik geloof dat ik slaap uit mijn woordenboek kan schrappen. En ...
Oh dat was een reactie op deze trouwens, niet op z'n hoofdje..

3 maanden geleden

Reactie op Janneke12-21

Heel herkenbaar! Ik morgen eerste strippoging! Duimen dat het morgen wel lu ...
Oohhh, nou hopelijk ook voor jou dat het gaat lukken! Succes

3 maanden geleden

Zo, hebben jullie even? Ik weet dat de hormonen ook een aandeel hebben maar OH ik heb wat te zeiken zeg. De electricien kwam vandaag een nieuwe meterkast installeren maar bleek aan het einde van een dag zonder stroom niet de goede materialen bij te hebben, dus hij komt donderdag pas terug. Hij heeft het huis aangesloten alleen de cv-ketel moet via een verlengsnoer naar de buren (thank god voor de buren). De neef van mijn vriend belde dat hij op bezoek komt morgen om 10:00. De vorige keer zou hij 1 dag blijven en dat werden 3 weken. Leuk verhaal, maar mijn vriend kan geen nee zeggen, ik ben 40+1 zwanger en word morgenvroeg om 9:00 gestript. Mijn dochter is al de hele dag alleen maar aan het huilen huilen huilen, alles op de grond aan het gooien, inclusief haarzelf. Bukken doet zó veel pijn dat de tranen in mijn ogen staan. Ondertussen zit ik hier tussen de 4 miljoen vliegen die op de een of andere manier DOOR onze ramen heen kunnen vliegen, ik blijf ze maar dood maken. Tot slot kan onze poort niet dicht (want de helft van de stroom is maar aangesloten) en nu komen er allemaal irritante klanten aan de deur om te vragen of mijn vriend thuis is want hij is niet in het bedrijf. Al was hij thuis, laat hem met rust als hij hier is???? Zo, nu ga ik dochter zo op bed leggen en dan trek ik de zak popcorn open die ik vandaag voor mezelf heb gehaald. Dat is meteen avondeten

3 maanden geleden

Reactie op JChristine

Zo, hebben jullie even? Ik weet dat de hormonen ook een aandeel hebben maar ...
En het feit dat ik wéér over de 40 weken heen ga en het gevoel heb dat ik ook weer ingeleid moet worden maakt me ook niet veel vrolijker

3 maanden geleden

Reactie op JChristine

En het feit dat ik wéér over de 40 weken heen ga en het gevoel heb dat ik o ...
Hartje voor jou wat een ellende zeg. Zou even een lekkere huil film opzetten en heel hard gaan huilen gewoon omdat het kan sterkte met alles! En succes met het strippen

3 maanden geleden

Oke ik kan dit niet. Ik schrijf me uit van het mama zijn. Ik wil niet meer. Ik snap niet waarom ik hier aan begonnen ben.

3 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Oke ik kan dit niet. Ik schrijf me uit van het mama zijn. Ik wil niet meer. ...
Ook al weet ik niet wat er speelt.... veel liefs voor jou. Blijven ademen... het wordt beter