1409 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op BijDeMolen
Oke ik kan dit niet. Ik schrijf me uit van het mama zijn. Ik wil niet meer. ...
Vraag even iemand die het kan overnemen voor een uurtje, partner, ouder, buurvrouw, whatever, en pak even een moment voor jezelf. Laat een bad vollopen, pak een boek of een podcast, sluit je even af van alles.
Laat je tranen stromen, schrijf alle scheldwoorden die in je opkomen in een kladblok, ga helemaal onder water en gil de longen uit je lijf!
Je hoeft je niet uit te schrijven van het mama zijn, maar je mag wel even op pauze drukken - Niemand die dat gek vind!
3 maanden geleden
Reactie op WeS187
Vraag even iemand die het kan overnemen voor een uurtje, partner, ouder, bu ...
Maar dat gaat niet. Hij slaapt gewoon niet. Gewoon niet. Ik kan niet meer. Hij moet gewoon weg. Alles was oke met zn 3en.
3 maanden geleden
Reactie op BijDeMolen
Oke ik kan dit niet. Ik schrijf me uit van het mama zijn. Ik wil niet meer. ...
Lieve! Ik krijg de tranen in mijn ogen van jouw wanhoop. Het liefste zou ik naar je toe komen. Vraag alsjeblieft om hulp, aan wie dan ook 🤗 wat maar goed voelt voor jou. Ik denk dat iedereen je dolgraag wil helpen, even ontlasten zodat je op kunt laden. Je hoeft dit niet alleen te doen. ❤
3 maanden geleden
Reactie op BijDeMolen
Maar dat gaat niet. Hij slaapt gewoon niet. Gewoon niet. Ik kan niet meer. ...
Als ik al je topics lees, zie ik dat je al een tijd lang niet lekker in je vel zit.. Misschien een idee om professionele hulp te zoeken en praten met iemand die je kan helpen? Veel sterkte.
3 maanden geleden
Ik schrik een beetje van je post, misschien slim om hulp in te schakelen? Familie of goede vrienden. Deel je gevoelens met je partner.
3 maanden geleden
Reactie op Wallflower
Ik schrik een beetje van je post, misschien slim om hulp in te schakelen? F ...
@bijdemolen
3 maanden geleden
Reactie op BijDeMolen
Ik schrik een beetje van wat ik lees en het maakt me ook verdrietig dat je je zo voelt. Ga alsjeblieft je omgeving om hulp vragen, ook al slaapt hij niet. Iemand die verder gewoon voldoende nachtrust heeft gehad zal prima een dagdeel (of langer) voor hem kunnen zorgen zodat jij even kunt bijtanken. Ook als hij dat dagdeel alleen maar huilt. En als dit echt is hoe je je voelt en het is niet in een opwelling geschreven: knap van je dat je zo eerlijk bent, maar deel dit gevoel ook met een professional ❤️
3 maanden geleden
Reactie op Wallflower
Ik schrik een beetje van je post, misschien slim om hulp in te schakelen? F ...
Ik ook inderdaad. Tussen de regels van jouw andere reacties door lees ik dat je weet dat dit maar tijdelijk is, dus hoid daaraan vast alsjeblieft. Het is niet nieuw voor je dus je weet wat je moet doen. Blijf in gesprek gaan met je partner en probeer naar (tijdelijke) oplossingen te zoeken die voor jullie allemaal werken. Vraag anders een gesprek aan met je huisarts? X
3 maanden geleden
Reactie op BijDeMolen
Betrek de verloskundige!! Zij kunnen meedenken met je. En wat iedereen al zegt, vraag hulp!!
3 maanden geleden
Reactie op BijDeMolen
Ik weet niet welke regio je woont maar het zal niet helemaal in het zuiden zijn. Hier hebben we ook een mama café waar je andere moeders leert kennen. Zo'n contacten kunnen ook helpen misschien ?
3 maanden geleden
Ik zou niet weten wat voor een hulp. Maar dit is echt geen normaal baby gedrag meer. Hij heeft vanochtend denk ik 2 keer een kwartiertje geslapen. Niks werkt. Hij valt niet in bed in slaap, niet op me, niet aan de borst, niet met wiegen, niet met witte ruis. Het is een bak aan onrust.
Waarom hebben wij 2x zo'n kind? Wat is dat voor bad karma ofzo? Als ik dit had geweten...
3 maanden geleden
Reactie op BijDeMolen
Ik zou niet weten wat voor een hulp. Maar dit is echt geen normaal baby ged ...
Misschien is een bezoekje aan de osteopaat of chiropractor de moeite waard?
Hier derde kindje nu 12 dagen oud en we zijn al 2x geweest. Nekje, kaken en bovenrug zaten vast door de bevalling.
Zoek asjeblieft hulp lieve mama, zo kun je het niet volhouden! 🩷
3 maanden geleden
Reactie op Bloempje51
Misschien is een bezoekje aan de osteopaat of chiropractor de moeite waard ...
Precies, dit houdt niemand vol! Ik zou alles aangrijpen, baat het niet... Cb, huisarts, osteopaat, verloskundige, gewoon iedereen bellen. Daar zijn ze voor! Je hoeft dit niet alleen op te lossen 😘
3 maanden geleden
Reactie op WeS187
Precies, dit houdt niemand vol! Ik zou alles aangrijpen, baat het niet... C ...
Aansluitend bij de rest, desnoods even familie of vrienden die een nachtje kunnen blijven slapen of een dagdeel kunnen pakken zodat je zelf ook paar uur slaap kan pakken.
3 maanden geleden
Reactie op BijDeMolen
Was het bij de oudste ook zo? Kan het zijn dat er sprake is van een koemelkallergie? Of inderdaad last van de bevalling. Ik zou bij het cb aan de bel trekken. En wellicht een dieet gaan proberen. Alle koemelk schrappen, ei en soja en kijken of dat wat rust brengt. Je kan hierover informatie vinden op de website van borstvoeding.com
3 maanden geleden
Er zijn eventueel ook opname mogelijkheden bij ontregelde baby’s. Voor de kleintjes, maar ook voor jezelf. Volgens mij verloopt de verwijzing via de huisarts naar de kinderarts. Ik maak mij een beetje zorgen als ik het zo lees. Wat zal je je nu alleen voelen. Dikke knuffel!
3 maanden geleden
Reactie op BijDeMolen
Daarom juist de verloskundige. Tot 6 weken zijn zij nog te bereiken ervoor en zij kunnen juist objectief kijken wat er nodig is en hoe je het beste geholpen wordt. Ik hoop zo voor jullie dat het snel een positieve wending krijgt 🍀. Maar het gevoel dat de baby weg moet is wel iets om heel serieus te nemen.