1409 Reacties
5 maanden geleden
Net flinke woorden gehad met mijn schoonmoeder ..... dit doet ze altijd op moment dat mijn vriend op wc is ofzo.
Ze wil persee aan mijn buik zitten en vindt het ronduit onbeschoft dat ik het niet wil hebben. Na haar 10 keer gezegd te hebben nee dat wil ik absoluut niet hebben, konden we vertrekken🙄🤷♀️ prima nu lekker middagje thuis. Me vriend zegt ook dat zijn moeder normaal moet doen en niet haar wil de wet is. Dit is namelijk niet de eerste keer dat ze dit eist🤣 Vind het onbeschoft als mensen er de hele tijd aan willen zitten, dit mag alleen ik, de kat en mijn vriend🤭
5 maanden geleden
Reactie op First1
Nu 30 weken maar man man man wat gaat het nu zwaar en vervelend worden. Van ...
Nou geloof me, ik ben van onze dochter in 2022 met 33+6 bevallen, ondanks dat ik veel klachten had en nu ook weer, wil ik echt niet eerder bevallen. 😖 dat is zo ontzettend zwaar. Ziekenhuis in, ziekenhuis uit. Maar ik snap het qua klachten! Ik heb het ook erg zwaar.
5 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Net flinke woorden gehad met mijn schoonmoeder ..... dit doet ze altijd op ...
Oh! Ik snap ergens wel dat je schoonmoeder dat graag wilt.. ivm binding met haar kleinkind! Als je de baby voelt schoppen, in herhaling, op één plek.. mag ze dat ook niet voelen?
Ieder z'n ding hoor. Maar ik begrijp niet zo goed waarom je daar zo moeilijk over doet.
Wel gek dat ze het doet wanneer jouw vriend op de wc zit.
5 maanden geleden
Reactie op Kells1986
Oh! Ik snap ergens wel dat je schoonmoeder dat graag wilt.. ivm binding met ...
Nee al beweegt mijn hele buik dan mag ze er nog niet aan zitten. Ook mijn eigen moeder en oma niet😉
Vorige keer deed ze het ongevraagd en toen ook nee gezegd. Mijn schoonmoeder respecteerd geen nee namelijk. In niks niet🤣 en van mij kan ze eens een nee verwachten.
Moet er ook bij zeggen dat ze psychisch niet stabiel is en je dus ook niet weet wat je verwachten moet.
Wil niemand eraan hebben zitten behalve mijn vriend, omdat kleine beetje ongemakkelijk ligt en met teveel druk erop heb ik maagzuur ook etc.
5 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Nee al beweegt mijn hele buik dan mag ze er nog niet aan zitten. Ook mijn e ...
Ja en jouw nee is nee, jammer dan he! Het is jouw lichaam en jullie baby en dus een keus die een ander niet voor je kan en mag maken. Wel jammer dat het zo uit de hand loopt dan mbt je schoonmoeder, zal voor je vriend ook vervelend zijn! Dan nu maar een rustig middagje met elkaar!
5 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Nee al beweegt mijn hele buik dan mag ze er nog niet aan zitten. Ook mijn e ...
Ik kan er ook absoluut niet tegen en wil dat iedereen van me af blijft. Dus ik herken het wel! Gelukkig is het nu wel bekend ;). Sommige mensen doen het wel, maar dan voel ik me ongemakkelijk dat ik niks durf te zeggen (lees collega, baas, patiënt). Nog totaal 10 dagen werken tot 14 juni en dan blijft iedereen er vanaf 😂
5 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Zo herkenbaar, schoonmoeder die altijd vervelend begint te doen als m'n vriend er niet bij is 😵 Gelukkig straal ik volgens mij uit dat niemand het ook maar durft om met hun hand m'n buik in de buurt te komen, ik wil ook echt niet hebben dat er iemand aan komt!
5 maanden geleden
Reactie op Evaa1991
Zo herkenbaar, schoonmoeder die altijd vervelend begint te doen als m'n vri ...
Nou dat dus hahaha. Schoonzus en zwager vinden het ook niet kunnen blijkbaar dat ik dit mijn schoonmoeder weiger. Schoonmoeder haar wil is wet namelijk🤣 en ik ben blijkbaar dwars en zeg nee
5 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Ik snap je helemaal! Super frustrerend is dat echt dat mensen denken dat ze ongevraagd (of gevraagd) aan je buik kunnen zitten.
Ben zelf ook al mn hele zwangerschap heel hard erin en wil niemand anders dan mijn vriend of ikzelf aan mn buik laten voelen, maar kan daarin ook op genoeg onbegrip rekenen🙄
5 maanden geleden
Reactie op Kells1986
Oh! Ik snap ergens wel dat je schoonmoeder dat graag wilt.. ivm binding met ...
Ik snap op zich wel dat je liever niet hebt dat iemand aan je lijf zit. Bij mij ook niemand hoeft eraan te komen, dat ik zwanger ben wil niet zeggen dat mijn lichaam ineens publiek bezit is geworden. Daarnaast vind ik dat we als zwangeren ook genoeg opmerkingen over ons lijf mogen aanhoren dus als je nee zegt dan is het nee
5 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Oh wauw. 1x nee zou toch genoeg moeten zijn? Jouw lichaam, jij bepaalt.
Klinkt alsof het straks ook nog een uitdaging wordt als je kindje oma geen knuffel oid wil geven.
Misschien de volgende keer vragen of je dan ook even haar buik mag aaien 😅
5 maanden geleden
Dat mijn schoonfamilie het zielig vind dat ik m'n zoontje van 1 alleen water en thee geef en geen diksap, fristi, appelsap of sinaasappelsap 😭
Oja en dat hij geen ijsjes kan eten zoals een magnum (hij is 1 ?????!!?!?!?!?) Omdat die lactose intolerant is.
5 maanden geleden
Waarom kan PostNL nooit normaal bezorgen, we hebben een bezorger die verwacht dat je binnen 5 sec voor de deur staat als hij aanbeld. Maar gister werd ik echt chagrijnig we waren gewoon thuis maar ze hebben niet eens aangebeld, pakketje was eind van de straat bezorgd dus moest ik het ophalen in de regen 😫