1409 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op x-demamavan-x

Pff weer een kut nacht
Ik voel deze heel erg.. ik had vannacht ook een rot nacht! Gatver vanaf 2 uur wakker gelegen. Kreeg ineens een nieuwe kwaal erbij.. kloppend gevoel in mijn mond?

5 maanden geleden

Reactie op x-demamavan-x

Pff weer een kut nacht
hier ook vanaf half 5 wakker, naar de WC en vanaf toen liggen soezen, dus beetje wakker en af en toe wegzakken. Resultaat zit nu in een gigantische dip op het werk

5 maanden geleden

Reactie op Flora_Flor

Waarom kan PostNL nooit normaal bezorgen, we hebben een bezorger die verwac ...
Wij kregen vandaag het vloerkleed voor de babykamer, via Packs. Had nog nooit van die vervoerder gehoord maar ik heb net keurig een negatieve review achtergelaten. Wat een wanorde daar. Evenals bij de afzender (Tapeso) overigens. Ik kon ten eerste al geen datum kiezen, daarna kon ik nergens een andere plek of moment kiezen, met als gevolg dat het waarschijnlijk aan de buren geleverd ging worden. Ik kan/ga niet meer sjouwen met een vloerkleed dus ik heb de hele ochtend de afzender én vervoerder benaderd om zo hopelijk iéts te kunnen wijzigen, maar ik wacht nog steeds op een terugkoppeling en ondertussen heeft mijn bestelling de hele dag in de zeikende regen tegen de voordeur aan gestaan. 2 sterren, voor ieder 1. Kansloos

5 maanden geleden

Reactie op WeS187

Wij kregen vandaag het vloerkleed voor de babykamer, via Packs. Had nog noo ...
Pfff het kan altijd erger dus.. ook nog nooit van die vervoerder gehoord. Is je kleed nog wel goed of is het helemaal verrot door de regen?

5 maanden geleden

Reactie op Flora_Flor

Pfff het kan altijd erger dus.. ook nog nooit van die vervoerder gehoord. I ...
Nee gelukkig zat 'ie goed verpakt, was nog helemaal droog 👌🏼

5 maanden geleden

Fucking. Brandend. Maagzuur.

5 maanden geleden

Echt wat heeft die buurman met zijn veel te dikke bolide toch! Hij heeft 21 camera's aan zijn huis hangen om die auto in zicht te hebben. Auto moet dus in camera toezicht staan.... of dit nou op de stoep voor onze deur is of dus 5cm van mijn auto af .... zo kom ik als pinguin niet in mijn auto! Ze hebben overigens nog 2 auto's (alleen de buurman rijd🤷‍♀️) 1 is apk afgekeurd staat al maanden in parkeervak en de andere moet dus ook in de camera's staan.....

5 maanden geleden

Irritante collega's ga pauze nemen zodat ik ook nog pauze kan nemen. Ik heb graag om 1 uur ongeveer pauze, nu ging een collega pauze houden om half 1 en zou ik eigenlijk ook moeten. Ik aangegeven ga wel na jullie heb liever een korte middag. Tis nu half 2 en de volgende groep moet nog gaan pauzeren..... Als ze zo doorgaan dan vraag ik me af of ik niet gewoon blijf zitten en een half uur voor einde werkdag mijn pauze houden, als in naar huis

5 maanden geleden

Lekker m'n buik gesneden omdat ik was vergeten hoe gigantisch die is aan de hoek van het klepje van de extra pluizenfilter vd wasdroger 🥹🥹🥹 love it

5 maanden geleden

Reactie op Wallflower

Lekker m'n buik gesneden omdat ik was vergeten hoe gigantisch die is aan de ...
Hahaha zo herkenbaar 😭. Ik stoot m’n buik ook echt om de haverklap overal tegenaan, deuren, auto spiegels 💀

5 maanden geleden

Blegh, ik zit er even helemaal doorheen. Het ging de afgelopen tijd eigenlijk wel heel erg goed als ik voldoende rust hield, maar inmiddels zijn m'n bekkenklachten terug, slaap ik weer slecht en ben ik mezelf echt de dag door aan het slepen. Ik mis m'n positieve mindset en het lukt ook niet echt om 'm terug te vinden 😔

5 maanden geleden

Direct aanhoudend harde buiken bij lopen, en dan slakkentempo lopen want anders steken onderin buik (bandenpijn). Nog 5 weken thuis zitten tot uitgerekende datum dan?🙄😵‍💫🤬

5 maanden geleden

Ik word echt gestoord van m'n olifanten-enkels en verkrampte handen. Kan soms nog geen pen vasthouden 😭 ga in de nacht polsbandages proberen, en het aankomende week bespreken met m'n vk maar zij zal er ook niks aan kunnen doen. "Tja, da's vocht" - Ik hoor het haar al zeggen. Voelt alsof m'n kuiten op ontploffen staan 🫤😩

5 maanden geleden

Reactie op Littleowlx

Hahaha zo herkenbaar 😭. Ik stoot m’n buik ook echt om de haverklap overal ...
Ja zo irritant hahah nu heb ik een snee die zeer doet omdat die huid mega strak staat 🥲

5 maanden geleden

Mijn voeten die gegroeid zijn waardoor ik letterlijk mijn hele schoenen collectie kan vernieuwen

5 maanden geleden

Ok ik moet er een paar kwijt De was willen doen, maar dan door mijn man eerst de wasmand moeten leegruimen, wasrek moeten leegruimen, droger leeg moeten maken, lading van de wasmachine in de droger doen voordat ik kan starten met wat ik wilde doen En bezig zijn met een verbouwing die 3 weken stil ligt omdat mijn man vergeet de benodigde partij te appen voor een afspraak Een lekkage hebben bij de douche, die opgelost leek, maar waarbij nu de documenten van de kraamzorg vochtig zijn en er of nog een vochtprobleem zit of de muur nog niet goed gedroogd is. En in die kamer slapen wij en komt straks de baby 😭 Verder willen met kleding verdelen, maar afhankelijk zijn van mijn man om de kleding op de garagezolder te zetten door de steile trap. En dat duurt even 🙈 Hij is goud waard, doet veel in huis, is ontzettend lief en betrokken. Maar soms kan ik hem toch willen knijpen 😂

5 maanden geleden

Reactie op kinderwens1995

Mijn voeten die gegroeid zijn waardoor ik letterlijk mijn hele schoenen col ...
Ja dat is stom :( na de eerste zwangerschap vanalles weg kunnen doen

5 maanden geleden

Zo ontzettend vermoeid, me buik zit zo in de weg met slapen alles… voel me afgelopen dagen evht beroerd en liefste wil ik niet uit huis meer komen. Kleine meid weegt al 3100 gram ennu 36+4 weken dus verwacht dat ze eerder komt

5 maanden geleden

Heerlijk, op zondagochtend (de enige dag deze week waarop ik kon uitslapen) om half 6 klaar wakker zijn. Beneden komen en erachter komen dat de hond binnen heeft gescheten. Tijdens het opruimen de kat die voor m'n voeten loopt want ja, waar blijft haar ontbijt? Echt lekker rustig wakker worden zo.

5 maanden geleden

Buren die keiharde bonkende "muziek" (oke die meuk kun je geen muziek noemen) afspelen tot fucking 1 uur s nachts. Er staan allemaal caravans in de tuin. Krijg de neiging zo een rondje te wandelen en heeeeel hard begin de dag met een dansje daar te zingen. Echt ik gun iedereen zn feestje, maar dat kan toch ook zonder dat de beetje buurt wakker gehouden wordt...