1536 Reacties

2 maanden geleden

Waar zal ik beginnen 🤣 Ik irriteer me dood aan onbekende mensen die het lef hebben om in mijn kinderwagen te kijken en dan zeggen dat ik mijn kind te warm gekleed heb.

2 maanden geleden

Een partner die doet alsof er niets is veranderd en ik nog even makkelijk het huishouden kan doen met een pasgeboren baby, met krampjes. Alle vrouwen die met ongevraagd advies komen aanzetten waar je helemaal niets aan hebt Schoonfamilie die je kind uit je handen wilt trekken, en alles wat je doet betwist

2 maanden geleden

Ik kan gewoon 9/10 keer niet in slaap komen na de nacht voeding. Ik zit half slapend op de bank tijdens de voeding en als ik weer in m’n bed lig ben ik klaarwakker. Nu is het ook nog eens zo warm… grrr Ondertussen zit ik dan te tellen over hoeveel uur ze ongeveer weer komt en hoeveel uurtjes ik dus nog kan slapen, wat dan alleen maar korter wordt. Frustraaaaaatiiiiieeeee 🤬 want overdag voel ik me vet moe 😅

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ik kan gewoon 9/10 keer niet in slaap komen na de nacht voeding. Ik zit hal ...
Waarom doe je de voedingen niet lekker op de slaapkamer. Scheelt een hoop als je niet helemaal naar de bank hoeft om zelf ook beetje in slaapstand te blijven!

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ik kan gewoon 9/10 keer niet in slaap komen na de nacht voeding. Ik zit hal ...
Oh ja, dat berekenen van de uren die je nog kunt slapen als je nú in slaap valt... wat dus vervolgens niet gebeurt, waardoor je opnieuw gaat rekenen... 😅😅 Maf hoofd. hopelijk een goeie nacht voor jullie allemaal! 😘

2 maanden geleden

Reactie op Annemiek33

Oh ja, dat berekenen van de uren die je nog kunt slapen als je nú in slaap ...
Hahaha ik probeer hier zo ver van de blijven (gebeurd automatisch) maar meer te kijken naar; voel ik me wel of niet moe. Frustrerend wel dat als ik hier het forum check en dingen van 2 uur geleden in de vorige voeding al gelezen heb ik weet dat het een kort tukje was 😂

2 maanden geleden

Reactie op saartje2024

Waarom doe je de voedingen niet lekker op de slaapkamer. Scheelt een hoop a ...
Ik kan nog niet op m’n bed zitten 😕 De wond van m’n knip is gaan wijken in de kraamweek dus die staat nog altijd open. Is wel aan het genezen maar als ik op m’n matras zit, zak ik teveel weg en doet het meeeega zeer…

2 maanden geleden

Reactie op Annemiek33

Oh ja, dat berekenen van de uren die je nog kunt slapen als je nú in slaap ...
Hhahaha ja, onwijs irritant 🤦🏼‍♀️

2 maanden geleden

Reactie op saartje2024

Hahaha ik probeer hier zo ver van de blijven (gebeurd automatisch) maar mee ...
Hahahaahaha 😂 Vet frustrerend idd dat andere mensen dan dus blijkbaar liggen te slapen en jou geen leesvoer gegeven hebben in die 2 uurtjes 😂😂

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Hahahaahaha 😂 Vet frustrerend idd dat andere mensen dan dus blijkbaar ligg ...
Ja verdomme jongens. Elke voeding SCHRIJVEN!!

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ik kan nog niet op m’n bed zitten 😕 De wond van m’n knip is gaan wijken in ...
Oh shit dat is vervelend idd!

2 maanden geleden

Reactie op saartje2024

Ja verdomme jongens. Elke voeding SCHRIJVEN!!
Haha 😂😂😂

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Haha 😂😂😂
Bij mn dochter zat ik in een mama app van geboorteclub en dan checkte we ‘‘s nachts altijd in. Zag je precies welke moeders er in de zelfde voedings uren zaten haha!

2 maanden geleden

Reactie op saartje2024

Bij mn dochter zat ik in een mama app van geboorteclub en dan checkte we ‘‘ ...
Ja dat is grappig 😂 Hier zit de voeding er weer in maar er komt geen boer, dus ik zit hier te wachten terwijl ik me nu dus wel echt vet moe voel en wil slapen 😴

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ja dat is grappig 😂 Hier zit de voeding er weer in maar er komt geen boer ...
Ohja dat is heel vervelend. Hier zit ie nog zijn luier vol te kakken die ik wil verschonen en daarna andere tiet. Maargoed vervolgens wordt om 6:45 peuter wakker. Vriend heeft vannacht gewerkt (doet normaal ochtend shift met peuter). Dus ik denk dat ik in bed de tv maar aanknal en kijk of ik me dan nog ff kan omdraaien. Vrijdag is ook sport van weekend toch.

2 maanden geleden

Dan heb je de hele nacht elk uur moeten plassen om je vocht kwijt te raken..... slaap je eindelijk sinds 4uur aan 1 stuk beginnen je buren (die geen woord Nederlands praten en schreeuwen) hun auto te parkeren..... nee dat gaat nooit normaal.... muziek keihard en 1 op de stoep je schreeuwen..... Dus daar lig je wakker, moe en geïrriteerd

2 maanden geleden

Reactie op saartje2024

Ohja dat is heel vervelend. Hier zit ie nog zijn luier vol te kakken die ik ...
Ja, ik vind dat vrijdag ook wel telt als weekend. Hier uiteindelijk zonder boer maar weer naar bed. Ik had als voornemen om een wekker te zetten zodat ik kan aankleden enzo voordat Lina wakker straks wakker wordt maar ik heb zo kut geslapen dat ik dat idee maar weer schrap en hoop dat ze tot de volgende fles slaapt 😂😂

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ja, ik vind dat vrijdag ook wel telt als weekend. Hier uiteindelijk zonder ...
Joh aankleden kan morgen ook nog. Lekker slapen/chillen weltruste 😘

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ik kan nog niet op m’n bed zitten 😕 De wond van m’n knip is gaan wijken in ...
En als je een beetje onderuit zit/ ligt? Ik ben ook ingeknipt en wond was ook gaan wijken dus ik weet hoe het voelt 😐 Ik ging altijd een beetje onderuit gezakt zitten/liggen, kussen in de rug en dan lag de druk niet daar beneden. Misschien heb je t al geprobeerd 🙈 of is t nog een tip om te proberen haha

2 maanden geleden

Ik moet zometeen naar m'n controle in het ziekenhuis. Voor het eerst in m'n eentje met de baby supervroeg op pad. Ik zei gisteren nog tegen m'n man "Pfoeh, ik zit me nú al te bedenken hoe ik dit morgenochtend het beste kan aanpakken, ik moet mezelf opfrissen, hem aankleden en voeden.. En dat lukt me wel denk ik, maar het wordt wel even puzzelen 😅 En als ie dan na z'n fles niet alleen wil liggen heb ik dus een huilende baby zolang als ik bezig ben met mezelf wassen & aankleden en zo." Kom ik vanochtend met baby beneden - Ik heb de luier gedaan, fles gemaakt, fles gegeven, en de hond is ook nog niet uitgelaten. Misschien had hij ook iets kunnen overnemen, in plaats van koffie drinken. Dat had me zomaar een half uur extra tijd op kunnen leveren..