1536 Reacties
MOD
2 maanden geleden
Team no sleep!
Het is de hele dag, avond en nu dus ook nacht al dramatisch.
Ik wil ook gewoon even slapen!!
Ben ook maar een mens 🫠
2 maanden geleden
Oke gisteren nacht was top. Zelfs een twee keer langer tussen de voedingen dan 2,5 uur. Alles in de cosleeper geslapen.
Vannacht is het ineens weer kreunen, benen trappen, niet in de cosleeper willen slapen. Wat is er nu anders dan??? Wat heb ik fout gedaan dat het nu ineens niet gaat?
2 maanden geleden
Baby werd om 3.15 wakker en ik heb na z'n fles nog geprobeerd om op de bank even een uurtje te slapen met hem.
Hem is het gelukt - mij niet 🫠
Om 6 uur moeten we in de auto zitten voor de operatie aan z'n liesbreukje 😭 dus hij moest vóór 4 uur gegeten hebben (gelukkig werd hij zelf op tijd wakker want ik had weer eens geen wekker gezet #Loedermoeder)
Nu even 3 koppen koffie erin, in de hoop dat het nog iets wordt met me. 🥱
2 maanden geleden
Reactie op WeS187
Nietssss mama 😘 de ene nacht is gewoon kutter dan de andere..
Ja maar het is zo gek dat verschil. Ga gelijk alles in mn hoofd na wat ik gegeten heb. Misschien toch geen uien eten? Idk.
2 maanden geleden
Reactie op WeS187
Baby werd om 3.15 wakker en ik heb na z'n fles nog geprobeerd om op de bank ...
Succes vandaag!! Spannend zo'n operatie. Laat je straks weten hoe het gegaan is?
2 maanden geleden
Reactie op WeS187
Succes!!
2 maanden geleden
Reactie op WeS187
Succes vandaag!
2 maanden geleden
Reactie op layla223
Hier, wederom, een slechte nacht. Slapen doen we niet meer aan. Hoelang kan ...
Ja dat! Waarom klinkt het bij iedereen zo makkelijk 😭
2 maanden geleden
Reactie op Koekoeksklok
Ja dat! Waarom klinkt het bij iedereen zo makkelijk 😭
Omdat je alleen die verhalen hoort 😅
Als maatschappij vinden we het namelijk een brave baby als het doorslaapt, niet als het normaal baby gedrag vertoont 😬 (hier nog 11 voedingen per dag. Een blok van 3 uur slaap komt sporadisch voor, maar meestal tussen de 1,5-2-2,5 uur).
2 maanden geleden
Reactie op BijDeMolen
Als maatschappij vinden we het nameli ...
Hij slaapt veel op mij en dan slaapt hij goed. In bed wisselend, als hij daar in slaap blijft. Soms 45 min en vannacht toevallig 2 blokken in bed (geen idee hoe lang ze duurde. Ik heb op een soort standbye gevoed en teruggelegd). En soms slaapt hij gewoon bij mij.
Ik geniet nu wel iets meer van het op me hangen en knuffelen. Het is de laatste keer en ik weet dat ik het mis als het voorbij is. Dat gewicht van hem als hij op mijn buik ligt 😍. Daar heb ik nog vaak aan gedacht toen de anderen ouder werden
2 maanden geleden
Even een hormonaal berichtje:
Ik heb moeite met het afsluiten van de fases. Geen testen meer of ze positief zijn, eerste echo, eerste trapjes. Geen bevalling meer, geen 1e moment met de baby die je niet kent en toch weer wel. Niet meer bij de verloskundige waar ik al 7 jaar wisselend kom. Geen pasgeboren baby meer.
Merk echt zo'n dubbel gevoel. Blij als het makkelijker gaat en ontzettend benieuwd wat zijn karakter gaat zijn en wetende dat er een leuke fase voor terugkomt. Maar ook echt afscheid nemen van al zijn eerste keren die voor mij de laatste zullen zijn 💔
En ik vind zwanger zijn afschuwelijk 😂😂
2 maanden geleden
Reactie op BijDeMolen
Als maatschappij vinden we het nameli ...
Hier gisteren ook elke 1,5 of 2 uur. Echt geen 3 en al helemaal geen 4 uur ertussen hoor.
Daartegenover heeft 'ie vanmorgen om 3.30 uur z'n laatste fles gehad en is hij nu nog stééds niet vervelend (sussen, een speen en een drupje suikerwater). We mogen niet klagen met 'm! ❤️
Hopelijk zijn we snel aan de beurt. OK was gereserveerd om 8 uur maar er kwam een spoedje tussendoor 🥲
2 maanden geleden
Reactie op MTC
Ik jank mee. Het is mn 2e kind, maar geen idee waar ik mee bezig ben. Hier ...
Ja ik snap het na 4 nog niet.
2 maanden geleden
Reactie op WeS187
Hier gisteren ook elke 1,5 of 2 uur. Echt geen 3 en al helemaal geen 4 uur ...
Succes straks, hopelijk toch wel gauw aan de beurt nu!