1536 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op MTC

Ik jank mee. Het is mn 2e kind, maar geen idee waar ik mee bezig ben. Hier ...
Ik heb vanmorgen precies hetzelfde tegen mijn man gezegd. Het is ons tweede kind, maar ik heb soms geen flauw idee waar ik mee bezig ben 😢

2 maanden geleden

Reactie op Madelief28

Ik heb vanmorgen precies hetzelfde tegen mijn man gezegd. Het is ons tweede ...
Hier ook inderdaad! Je denkt dan dat je wel iets snapt ofzo, maar nee hoor, nog een grote black box. Het wordt makkelijker als ze kunnen praten 😅

2 maanden geleden

Lina is al de hele ochtend wakker en niet echt happy maar ook vooral niet in slaap willen vallen. Ik zeg hardop: Dan gaan we maar ff wassen, andere kleren aan doen en daarna je flesje maar wat eerder. En van het 1 op het andere moment: complete coma 🤷🏼‍♀️ Nouja, dan nog geen flesje dus. 😂

2 maanden geleden

Reactie op Janneke12-21

Succes straks, hopelijk toch wel gauw aan de beurt nu!
Mij staat ook echt alles

2 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Hij slaapt veel op mij en dan slaapt hij goed. In bed wisselend, als hij da ...
Ja dit heb ik ook! Baby slaapt vooral op me. Maar het is mijn derde en laatste dus ik probeer het te koesteren!

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Lina is al de hele ochtend wakker en niet echt happy maar ook vooral niet i ...
Inmiddels is ze overigens gewassen en met een fles in bed want het was natuurlijk schijnslapen 😂😂😂

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Mij staat ook echt alles
Ongekend fashionable

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Mij staat ook echt alles
Mestreech!😎

2 maanden geleden

Hoi, Ik typ eigenlijk nooit iets op het forum… Maar ik moet even wat woorden kwijt. Ik haat ontzwangeren. Al die emoties die steeds heen en weer gaan. En zodra de tranen zijn gedroogd denk ik: waarom dacht ik zo negatief? Ik herken veel verhalen die jullie delen. Weet dat we allemaal trots op ons zelf mogen zijn! 🫶🫶 Liefs van een wat onzekere moeder.

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ongekend fashionable
Dank u, dank u 😌

2 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Succes vandaag!! Spannend zo'n operatie. Laat je straks weten hoe het gegaa ...
De operatie is goed gegaan! Het was een liesbreukje aan beide zijden, rechts iets groter dan links maar ze zijn allebei verholpen. We zijn nu weer terug op onze kamer waar hij nog even lekker verder slaapt 🩵

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

De operatie is goed gegaan! Het was een liesbreukje aan beide zijden, rech ...
Gelukkig! Nu een goed herstel voor jullie kleine man!💙

2 maanden geleden

Reactie op kaarllieeen

Hoi, Ik typ eigenlijk nooit iets op het forum… Maar ik moet even wat woord ...
Het is ook gewoon super moeilijk… je bent jezelf niet dus je daar moet je mee dealen, je moet je baby leren kennen en je baby moet jou leren kennen. Opeens is je leven totaal anders én dat doe je allemaal met liefde maar Jezus wat is het onwijs heftig soms… 🤍

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Wat fijn dat het goed is gegaan! Hopelijk snel naar huis en lekker bijkomen. 😊

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Dat is fijn. Op naar een goed herself van jullie kleine man

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Wat goed!! Succes met het herstel !!

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Dat hoort bij de heerlijke momenten! Yes, super nieuws😀 en hoe is het met de bbq afgelopen? Succes met het herstel, hebben ze daar wat over gezegd?

2 maanden geleden

Reactie op CarolineF1986

Dat hoort bij de heerlijke momenten! Yes, super nieuws😀 en hoe is het met ...
Die is nog steeds gewoon bij ons thuis. 🥲 Het was dat, of niet door laten gaan (en dat vond ik ook geen optie, dus het was kiezen tussen 2 kwade). Mocht Moos nou morgen en overmorgen helemáál niet lekker in zijn vel zitten, gaat mijn man met hem bij ons boven zitten. Of in het slechtste geval bij mijn ouders thuis. Praktisch is allemaal anders.. Maar ja. Het leed dat familie heet 😅

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Die is nog steeds gewoon bij ons thuis. 🥲 Het was dat, of niet door laten ...
😅 ga voor je duimen 💫

2 maanden geleden

Ik wil ook even klagen. Onze dochter is op 2 juli geboren met een gewicht van 3740. Ze is toen afgezakt naar 3400 maar omdat mijn borstvoeding op gang was hoefden we nog niet bij te voeden. De Kraamzorg kwam bij ons thuis van donderdag tm dinsdag en in die dagen is ze aangekomen tot 3530. Heel prima dus. 10 dagen hierna waren wij op het consultatiebureau en woog ze ineens maar 3510. Ik heb haar in die 10 dagen elke keer 2 borsten aangeboden, deze waren ook leeg, en de melk stroomde uit haar mond maar ze kwam dus niet aan. Toen moesten we bijvoeden en na 4 weken borstvoeding liep mijn productie snel terug. Nu, na 6 weken, is het helemaal weg. Ik probeer al een week te kolven maar zonder succes. (En ik kolf echt veel). De tweede lactatiekundige waar ik ben geweest gaf aan dat het bijna onmogelijk is wat er is gebeurd en ook omdat ze elke dag volle plas en poepluiers had. Nu baal ik dat ik geen borstvoeding meer kan geven en dat iemand dus ergens een fout heeft gemaakt met wegen. Iemand nog ervaring met borstvoeding weer op gang brengen? Mijn dochter wilt niet meer aan de borst want er zit natuurlijk niks in en de fles geeft genoeg melk🫠.