1536 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Haha oh, dan werkt het voor jullie niet 😂 Wij hebben op m’n werk echt jaa ...
Kruidvat heeft onze zoon op opvang ook en heb ze zelf ook wel tussendoor gehad. Geen probleem met lekkages maar vind er bepaalde geur aan die luiers hangen. Heb ik met Pampers en AH niet. In eerste trimester van deze zwangerschap ging ook direct de luier uit en een AH aan. Werd misselijk van die geur. Gelukkig duurde die periode maar even.

2 maanden geleden

Dochter is echt een koala vandaag. Juist nu het slechter weer is wilde ik even wat opruimen en schoonmaken. Maar elke keer als ze slaapt en ik haar weg leg dan weer mekkeren. Draagzak maar tevoorschijn gehaald. Ik kan er echt van genieten als ze bij me ligt, maar nu wel echt lamme armen ervan.

2 maanden geleden

Reactie op Guchi

Aha, dus waarschijnlijk ligt het gewoon aan de luiers zelf! We hebben thuis ...
Ik denk dat het vooral ligt aan of de luier past bij de bouw van je kindje! Hier hebben we er nooit problemen mee.

2 maanden geleden

Reactie op Janneke12-21

Kruidvat heeft onze zoon op opvang ook en heb ze zelf ook wel tussendoor ge ...
Nou, daar ben ik het wel mee eens. Dat is me op m’n werk nooit opgevallen maar daar stinkt het misschien sowieso al 😂 Maar inderdaad, zo’n urine lucht alsof je aan de antibiotica zit 🤷🏼‍♀️

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Nou, daar ben ik het wel mee eens. Dat is me op m’n werk nooit opgevallen m ...
Ja, dat is wel goede omschrijving van die geur!

2 maanden geleden

Reactie op Janneke12-21

Ja, dat is wel goede omschrijving van die geur!
Jij zweert dus bij AH, misschien die eens proberen dan

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Jij zweert dus bij AH, misschien die eens proberen dan
Ja dan wel de extra droog en zacht. Niet de beregoede. Vind bij die zo'n zelfde geur als Kruidvat hangen😅

2 maanden geleden

Reactie op Janneke12-21

Ja dan wel de extra droog en zacht. Niet de beregoede. Vind bij die zo'n ze ...
Ik ga ze proberen!

2 maanden geleden

Pfff meneer is de hele dag al aan het spoken. Wil veel aan de borst, schreeuwen bij een schone luier. Echt helemaal aan me vast geplakt. Heb hem nu in de co sleeper.... meneer is wakker en maakt geluidjes.... hopelijk gaat hij nog een keer slapen 🥴

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Pfff meneer is de hele dag al aan het spoken. Wil veel aan de borst, schree ...
Heel herkenbaar!

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Grappig… bij Lina zit Kruidvat soms zo bomvol, dat ik versteld sta dat ze n ...
Ja de luiers zijn veranderd. Ik heb ze laatst gekocht en had weer een zak met nieuwe en eentje met oude. Noooooit problemen gehad en nu ineens doorlekken. Op het algemene forum lees ik er ook veel over. Ze zijn dunner ook. Hier nog niet over naar een andere maat. Ik volg eigenlijk altijd de aanduiding op de luier zelf of ze nog passen

2 maanden geleden

https://community.24baby.nl/forum/baby/nieuwe-kruidvat-luiers-o0vZPr2

2 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

https://community.24baby.nl/forum/baby/nieuwe-kruidvat-luiers-o0vZPr2
Echt super zonde!

2 maanden geleden

Ik moest deze even delen 🙈 vond hem erg accuraat..

2 maanden geleden

Ooh men die krampjes de hele nacht door bij mn arme meisje. Kan dat alsjeblieft snel over gaan? Ik wil gewoon wat uurtjes slapen 🙈 En lekker balanceren deze week tussen dankbaar dat m'n schoonouders er zijn om te helpen en alsjeblieft vertrek uit m'n huis want ik heb genoeg van de drukte 😅😅

2 maanden geleden

Wij wilden lekker, lazy Sunday, een film kijken vanmiddag. Baby wilde weer eens niets, dus op m'n arm gelegd en gesust, maar ik denk toch weer krampjes of zo. Super onrustig, uiteindelijk huilen, dus nog meer gesust, een beetje door de kamer gelopen. En alles irriteert me dan, de warmte hier in huis en dat alles plakt, dat de baby me met alle 4 z'n ledenmaten constant schopt & krast, dat hij niks wil, alles bij elkaar maakt me geïrriteerd. Zegt m'n man, nadat ik al 10 minuten door de kamer liep "Zal ik 'm anders even op pauze zetten?" Gassstttttt, ik heb de titel van de film gezien en verder niks. Dus nee, zet 'm voor mij vooral niet op pauze want ik heb er toch geen fuck van gezien. Zou niet weten waar het over gaat.

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Wij wilden lekker, lazy Sunday, een film kijken vanmiddag. Baby wilde weer ...
Oh en om het nog erger te maken is hij nu tijdens z'n film in slaap gevallen. Maar zodra ik 'm af zet "Was hij nog aan het kijken" natuurlijk. Ik zit met een jengelende baby op m'n arm, die kutfilm staat kei hard.. Veel te veel prikkels, alsof ik nog geïrriteerd was.

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Wij wilden lekker, lazy Sunday, een film kijken vanmiddag. Baby wilde weer ...
Hier precies hetzelfde vandaag. Ik geef het weer maar de schuld. Vanmorgen koud en nu snik heet. Kleine blijft komen voor voeding en wil bij ons plakken. Heeft net een uurtje in zijn nestje geslapen..... kon ik net de was ophangen, koffie doen, wc, nog een was aanzetten en het eten uit de vriezer halen. Hopelijk heeft de kleine man dit vannacht niet en gaat hij gewoon slapen

2 maanden geleden

Eergisteren avond voor het eerst weer een menstruatie 😩 bed onder benen onder en daar kwamen de krampen achteraan, half 10 savonds bed maar verschonen en je weer 12 jaar voelen, gelukkig een lieve partner die gelijk de pittenzak in de magnetron gooide❤️😩

2 maanden geleden

Ik lig nu met m’n kleine meisje even uit te buiken van de fles maar ik ga bijna over m’n nek. Dit kindje stinkt onwijs 😂 We waren vanmiddag even bij m’n vaderen en z’n vrouw en toen kwam er een half uur na de voeding een enorme boer met golf melk uit, alles in der nek en der haren. Maarja, in de auto in slaap gevallen dus toch maar eerst naar bed… Mijn hemel, wat een lucht. Als dit flesje gezakt is, gaan we eerst maar even mega badderen! 😂😂