1536 Reacties

2 maanden geleden

Ik: Ik kan m'n kindje momenteel even niet in de draagzak, net geopereerd aan een dubbele liesbreuk.. Reacties van anderen: - Doe 'm anders in de draagzak - Draagzak is hier een uitkomst - In de draagzak vinden ze heerlijk - Heb je al een draagzak geprobeerd?

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ik lig nu met m’n kleine meisje even uit te buiken van de fles maar ik ga b ...
Ik tegen m'n man: wil je 'm vandaag douchen of zal ik dat morgen zelf even op m'n gemak doen? Hij: Nee morgen is goed hoor! De baby: BLURRRRPPPPP Alles zat vol. Tóch vandaag maar douchen dan 🤣

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ik tegen m'n man: wil je 'm vandaag douchen of zal ik dat morgen zelf even ...
Hahaha ja, denk maar niet dat je het kan plannen 😂

2 maanden geleden

Hoe mijn man toch moe kan zijn van al dat doorslapen 🤨

2 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Hoe mijn man toch moe kan zijn van al dat doorslapen 🤨
En overdag ook nog dutjes op de bank. Als ik die luxe toch had...

2 maanden geleden

Een baby die vanmiddag alleen maar huilt en onverzadigbaar is. Hopelijk heeft morgen de lactatiekundige tips etc, want ben gewoon soms even radeloos. Vermoed dat me productie te weinig is (net als begin van de week), dus net klein flesje erbij gedaan. Me lichaam kan dit gewoon even niet aan met die spoedkeizersnede en het herstel. Ik val soms gewoon in slaap tijdens voeden

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Wij wilden lekker, lazy Sunday, een film kijken vanmiddag. Baby wilde weer ...
Pff hier ook zo'n dag! Niks is goed 😐 zelf op de arm niet. Normaal slaapt die heerlijk in zijn bedje na elke voeding maar vandaag is het drama. Ik ben echt op 😵‍💫 dan helpen die gebroken nachten ook niet echt..

2 maanden geleden

Manlief die een middagdutje doet van 3 uur lang terwijl ik oververmoeid met onze baby van 2 weken en zieke peuter van 2,5 zit. Toppunt van luiheid, hij hoeft er snachts niet eens uit maar kiest er zelf voor om laat naar bed te gaan.

2 maanden geleden

Reactie op Jannekek19

Manlief die een middagdutje doet van 3 uur lang terwijl ik oververmoeid me ...
Herkenbaar 🙈 manlief die gisteravond gedronken heeft en vanmiddag idd een dutje heeft gedaan van 2 uur. Terwijl mama de nachten/ochtenden doet en ook even wilde slapen maar onze zoon van 7 weken daar iets anders over dacht 😵‍💫 dat resulteert bij mij dat ik ook saggo word. En dan zeg je dat tegen hem dat ik gebroken ben en dan vind hij t nog grappig om een grapje te maken; je ziet er gebroken uit 😅

2 maanden geleden

Reactie op Jannekek19

Manlief die een middagdutje doet van 3 uur lang terwijl ik oververmoeid me ...
Oh die had ik uit bed getrokken denk ik 😵

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

En overdag ook nog dutjes op de bank. Als ik die luxe toch had...
Oh dat hier niet gelukkig 😅 Heb vanmiddag voor het eerst sinds de bevalling een uur heerlijk in bad gezeten zonder verantwoordelijk te zijn voor de peuter of de baby. Heb vanmiddag wel even moeten vragen of hij iig een beetje vrolijk wil kijken, aangezien ik vandaag gezellig door wil komen (mijn verjaardag en de laatste dag van zijn verlof, dus ook afsluiten van de kraamtijd). Dat is gelukkig een beetje gelukt xD

2 maanden geleden

Reactie op Charis91

Pff hier ook zo'n dag! Niks is goed 😐 zelf op de arm niet. Normaal slaapt ...
Laten we hopen dat ze gewoon allemaal massaal vandaag een regeldag hebben en dat het morgen over is 😅🤞🏼

2 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Oh dat hier niet gelukkig 😅 Heb vanmiddag voor het eerst sinds de bevallin ...
Gefeliciteerd! 🌸🥳

2 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Gefeliciteerd 🤍

2 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Een prachtig cadeau aan jezelf! Dat jaar begint goed. Gefeliciteerd! Doen jullie nog wat extra bijzonders vandaag 😃🥳 succes morgen 💫

2 maanden geleden

Reactie op CarolineF1986

Een prachtig cadeau aan jezelf! Dat jaar begint goed. Gefeliciteerd! Doen j ...
Haha ja dat vond ik ook! Had me al bedacht dat het wel een goede deal zou zijn, ik 80% van de nachten in ruil voor ieder weekend een uur in bad 😎 Bedankt voor jullie felicitaties! De peuter vandaag: "Mama een beetje oud?" - "Ja, mama is een beetje oud." "Och mama toch". 🫠🤣

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Laten we hopen dat ze gewoon allemaal massaal vandaag een regeldag hebben e ...
Haha inderdaad 😅🤣

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Laten we hopen dat ze gewoon allemaal massaal vandaag een regeldag hebben e ...
Fles is al een kwartier leeg maar z'n speen hoeft hij niet en nu blijft ie tenminste stil 👌🏼

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Fles is al een kwartier leeg maar z'n speen hoeft hij niet en nu blijft ie ...
Hier ook geen speen en blijft maar hongerig. Niet stil te krijgen 😩😢 Hopelijk dat ze vannacht gaan slapen

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ik: Ik kan m'n kindje momenteel even niet in de draagzak, net geopereerd aa ...
Anders een draagzak proberen 🙈?