1536 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op BijDeMolen
Oke het is gewoon fucking oneerlijk.
Vrouwen moeten zwanger zijn, zich 9 m ...
Nog nooit zo naar verlangd om ook weer te mogen werken. Gewoon even iets anders dan 24/7 baby…
2 maanden geleden
Waarom slaapt m’n 6 weken oude baby langer dan mn kleuter😫 die stond om 7 uur al naast me te zeuren.
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Even benieuwd: hebben jullie tijd om te eten?
Buiten het feit dat ik echt ...
Ik snijd vaak als ik even de ruimte heb wat fruit en rauwkost als snack voor de hele dag. Dan kan je het makkelijk pakken. En verder eet ik meestal als de baby in de draagzak zit 🥴
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Even benieuwd: hebben jullie tijd om te eten?
Buiten het feit dat ik echt ...
Eten en drinken heeft prio. Na een voeding neem ik de gewone maaltijden en tijdens repen. De hele dag door water en af en toe een stuk fruit. Probeer het bijvoorbeeld s avonds al klaar te maken voor de volgende dag. Hoop dat het je lukt! Voor borstvoeding wel erg belangrijk 🍓😋
2 maanden geleden
Gister voor het eerst alleen op pad met onze zoon ( naar het centrum met de auto plus stukje wandelen)
Hij zit weer veilig in zijn autostoel, draai mij om op de kinderwagen bak in de auto te zetten poept een vogel precies op de schone hoeslaken + deken…. 🙃😕
Alsof je met een baby niet genoeg was hebt.
2 maanden geleden
Hier lekker met het hele gezin een buikgriepvirus om en om te pakken en ik ben de hekkensluiter. Met m'n emmer naast me borstvoeding geven/kolven. Ben het even letterlijk en figuurlijk spuugzat🫠 en mijn moeder dankbaar voor alle momenten dat ze mij heeft verzorgd als ik ziek was en zij waarschijnlijk zelf ook 😅
2 maanden geleden
Reactie op Suzzanne
Hier lekker met het hele gezin een buikgriepvirus om en om te pakken en ik ...
Beterschap!
2 maanden geleden
Reactie op WeS187
Ik heb net gewoon tranen gelachen om hoe kut het allemaal is vandaag 🤣🥲
M ...
Nou jongens!! Het wordt écht beter, beloofd!
Zo kut als gisteren was, zo heerlijk is vandaag ☀️
Lekker met baby de stad in geweest, goed gescoord bij Prénatal in de sale én ik had nog een cadeaukaart dus ik hoefde maar €15 te betalen 🥳
Bij Primark een mega schattig Simba-shirt voor m'n neefje gevonden, die is 1,5 en helemaal in to de Leeuwenkoning nu (Als Simba in beeld komt doet 'ie een leeuw na en dan probeert hij Hakuna Matata mee te zingen 🥹)
Ik had baby voordat we gingen z'n fles, een schone luier en z'n Paracetamolletje gegeven en die heeft gewoon heeeeeeeerlijk liggen slapen in de wandelwagen. Winkel in, winkel uit, ik heb zelfs nog een broodje carpaccio gegeten daar.
Pas tegen het einde werd hij wakker en begon hij een beetje te jengelen.
Daar op een terrasje een fles gemaakt, bitter lemon gedronken, en toen weer naar huis.
HEEEEER-LIJK! ☀️
Today was a good day ❤️
Oja en Philip Cocu nog tegengekomen (zie prachtfoto). Naar m'n man gestuurd om hem te fucken want die is Ajacied.
Prachtdag! 🌸
2 maanden geleden
Sjooooonge jonge…
Oké.. Lina en ik hadden een zeer relaxte dag. Zij had vet goed geslapen, meer verspreid over de dag ipv 1 lange ruk in de middag. Maar haar flesjes hadden er een beetje onder geleden, ze had afgelopen nacht al lang ertussen (6 uur) maar vandaag overdag ook een paar flessen 3,5-4 uur.
Ik dacht vanavond dus dat ik haar laatste fles had, ze heeft er altijd 7 maar op slot bleef ze maar huilen en het was geen kramp. Ontroostbaar.
Had m’n arme schaapje nog maar 6 flessen gehad 😅
Dussss flesje gegeven, kind in bed en viel eindelijk in slaap… gelukkig want ik was (ben) zoooo moe.
Hoor ik in 1 keer een heeeele harde scheet… nou, dan moet je rennen want dit meisje poept maar 1 keer in de paar dagen en dan is het explosiegevaar zeer hoog.
Lina weer uit bed, verschoond en is dus nu weer wakker.
Nou is Lina wel van het uitslapen dus ik zou wat langer kunnen blijven liggen morgenochtend maar ik moet naar de fysio. Dus we moeten ‘op tijd’ klaarmaken want Lina moet voor die tijd naar m’n moeder 🤦🏼♀️
Waarom slaapt ze uitgerekend vanavond (vannacht) dan weer zo laat 😶
2 maanden geleden
Het lijkt alsof alle andere baby’s in de nacht al wat langer kunnen slapen (3 a 4 uur of langer tussen de voedingen) en die van mij max 2 uur…en daarna ook niet meer willen slapen waardoor ik nog dik een uur bezig ben met hem jn slaap wiegen. Slapen doen we niet meer in dit huis. En dat is zwaar! Hij is 4 weken overigens. Wanneer wordt het beter??