1536 Reacties

2 maanden geleden

Heb de baby net voor het eerst in z'n eigen ledikantje gelegd voor een dutje. Ik weet dat dit uiteindelijk 'moet', zeker voor het creëren van rust en ritme e.d. Maar het voelt zo egoïstisch! "Zo, ga jij maar even alleen liggen - Dan kan mama tenminste ook iets voor haarzelf doen"

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Heb de baby net voor het eerst in z'n eigen ledikantje gelegd voor een dutj ...
Haha herkenbaar maar het is wel echt lekker… bij mij doet ze nu de meeste slaapjes in haar ledikant, dan heb je wel echt ff je handen vrij en het gevoel dat je wat kan doen. Want ook als ze in de box slaapt, ben ik de hele tijd alert. In haar eigen bedje kan ik dat toch wat meer loslaten. Nouja…. Nu uiteindelijk, in het begin zat ik vastgeplakt aan de camera 😂😂

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Oh dat had ik ook 🙈 vond het ook echt niet leuk. Maar voor hem is het beter want hij sliep in de box amper. In zijn bedje slaapt die wel heerlijk 🥰

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Hier steekt hij nog net geen middelvinger op als ik hem in bed leg 😅. Ik ben erg jaloers op jullie

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Sinds ik mijn dochter in haar ledikant leg slaapt ze veel langer, rustiger en is ze aan het eind van de dag minder overprikkeld. En ik ook. Hier alleen maar voordelen! Buiten dat, soms mag je ook egoïstisch zijn, dat móét zelfs ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Hier steekt hij nog net geen middelvinger op als ik hem in bed leg 😅. Ik b ...
Hahahaha xD ik denk dat dat hier ook zou gebeuren. Heb ook nog geen poging gedaan moet ik zeggen. Contact dutjes en s nachts samen slapen. Af en toe lukt de cosleeper dan. Scheelt dat ik weet dat het heel normaal is 😋

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Haha herkenbaar maar het is wel echt lekker… bij mij doet ze nu de meeste s ...
Iets kan doen? O, is dat de bedoeling ervan....🤔 Ik heb net 2,5 liggen pitten, net als de baby 🤣👌🏼

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Iets kan doen? O, is dat de bedoeling ervan....🤔 Ik heb net 2,5 liggen pi ...
Moet kunnen toch 🤣🤣

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Iets kan doen? O, is dat de bedoeling ervan....🤔 Ik heb net 2,5 liggen pi ...
Oja maar dat is zelf zorg, dat moet ook gebeuren. Dat is ook iets doen 👍🏼

2 maanden geleden

Dat ik dit type is een wonder want was echt klaar met zwanger zijn, maar ik had tenminste geen hoofdpijn meer. Nu weer een sluimerende migraine. Hopelijk straks alsnog weg. Dag begon heerlijk juist omdat onze dame echt goed had geslapen. We hadden haar uiteindelijk in de Puckababy Piep gehesen. Een rustige nacht zonder alle onrust. Gaan het vanavond weer proberen.

2 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Hier steekt hij nog net geen middelvinger op als ik hem in bed leg 😅. Ik b ...
Nou ik zou het heerlijk vinden als ze een dutje zou doen in haar bedje. Of inmiddels is dutjes op mij ook van de baan sinds vrijdag. Nu is het de hele dag een huilfestijn. Bah bah, dat gehuil word je echt knettergek van 🤯

2 maanden geleden

Leggen jullie de baby wakker in bedje?

2 maanden geleden

Reactie op tessroo

Ik probeer het wel maar als ze dan gaat brullen, dan ga ik haar wel even wiegen oid. De ene keer gaat dat beter, dan de andere keer! Soms slaapt ze al op m’n arm, dan geniet ik er even van en leg ik haar later slapend in der bedje.

2 maanden geleden

Reactie op tessroo

Nee, meestal "milk drunk" en dan gaat het goed. Als ik hem klaarwakker in bed leg wordt het feest

2 maanden geleden

Reactie op tessroo

Ik wel! Meestal 1 uur na de voeding. Vaak gaat het goed en slaapt hij zeker 3 uurtjes. Maar soms duurt het even voordat die slaapt 🙈

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Nee, meestal "milk drunk" en dan gaat het goed. Als ik hem klaarwakker in ...
Hier ook anders feest binnen 5min. Leg hem voorzichtig in de co sleeper en val zelf daarna om🤣🤣

2 maanden geleden

Roselien drinkt normaal om 10 uur het laatst om 11 uur nog niet gemeld dan maar wakker maken want ik wil ook op bed. Ze word makkelijk wakker gelukkig en drinkt snel. Terwijl Roselien drinkt gaat de kat overgeven op de vloerbedekking en natuurlijk is vriendlief nog niet thuis van het werk. Roselien de borst laten afmaken en eerst maar opruimen voor het in de vloerbedekking trekt. Daarna komt de luier wel en de andere borst. Nou inmiddels 00.20 en ik lig op bed. Vriendlief kwam thuis en heeft de vloerbedekking nog goed geboent. En nu ligt ze op bed en keek ze zielig toen we haar kamer uit liepen. (Gelukkig ligt ze nu lekker te slapen) en het fijne moment kreeg wel heel veel glimlachjes vanavond.

2 maanden geleden

Baby om 5.20 wakker, fles gegeven en luier verschoond, slaapzak weer aangetrokken en om 6 uur samen terug naar bed. Meneer sliep heerlijk verder in z'n co-sleeper, dus ik had me al helemaal rijk gerekend. Ik dacht straks maakt hij me om 9 uur pas weer wakker, dat zou briljant zijn! 🤭 Schoot me ineens te binnen dat ik met m'n zus heb afgesproken dat ik om 8 uur bij haar thuis ga zitten omdat ze voor haar zonnepanelen komen (en zij dan geen verlof hoeft op te nemen, ik had nog gezegd "Nee joh, kan altijd, laat maar weten als het nodig is! Moos is tóch vroeg wakker!) Baal ik nu toch stiekem wel een beetje van.. 🫠

2 maanden geleden

Mijn moeder oma en zusje zijn 10 dagen op vakantie in mijn huis. Ze verblijven bij mij omdat ze 600 km van ons vandaan wonen. Wij hebben echter maar een heel klein huisje en de bagage die ze mee hebben genomen lijkt wel alsof ze de hele maand blijven. Dit houdt dus in dat mijn woonkamer nu fijn volstaat met allemaal tassen, een honden bench ( ze hebben ook 3 hondjes ) Ik vind het zo fijn dat ze er zijn, maar ik krijg gewoon error in mijn hoofd van al die bende 😭😭

2 maanden geleden

Net voorover gevallen met Robbie😭. Stapte half op de deurmat half ernaast. Gelukkig Robbie alleen huilen. Maar ikzelf beide knieeen stuk en m’n enkel zeer en teen kapot. 😭😭 ben me rot geschrokken.