1536 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Oh noooo! Wat vreselijk schrikken! Sterkte ♡
Ja Robbie heel hard huilen. Ik daarna ook. Gelukkig heeft m’n buurvrouw me opgevangen en kon bij haar even zitten.
2 maanden geleden
Reactie op Charis91
Oh jeetje! Daar ben ik ook zo bang voor dat mij ook zoiets gebeurd 😨
Fijn ...
Je lichaam reageert automatisch. Normaal vang je je op met je armen als je valt. Maar nu alles met m’n knieën opgevangen dus die doen zeer😭. En m’n armen hebben niks.
2 maanden geleden
Reactie op Charis91
Ja dat geloof ik ook wel inderdaad maar toch spookt het door me hoofd als i ...
Ja. Vertelde dat toevallig aan m’n buurvrouw dat ik die angst ook heb. Hopelijk gebeurt dat niet
2 maanden geleden
Reactie op WeS187
Ohh dit heb ik ook altijd! Zeker als ik 's nachts vermoeid en half slaapdro ...
Ik ook🙈
2 maanden geleden
Ik wil hexagons aan de muur in m'n woonkamer, een combinatie van trouwfoto's en de foto's van de newborn shoot, een beetje door elkaar..
Had ze al bijna besteld, stonden al klaar in m'n winkelwagentje, bestelt m'n man (hartstikke lief bedoeld hoor) op Vakantieveilingen 2 kortingscodes voor hexagons van een hele andere website.
Ik ben daar al 3x aan begonnen, net voor de 4e keer, en die site werkt gewoon voor geen ene meter.
Alles blijft draaien, niks laadt...
En de klantenservice? Die is al weken niet bereikbaar, zomervakantie.
Canvascompany.nl is zéker af te raden, begin er niet aan want het maakt je bloedchagrijnig.
2 maanden geleden
Reactie op WeS187
Ik wil hexagons aan de muur in m'n woonkamer, een combinatie van trouwfoto' ...
Ah die heb ik vandaag ook via vakantieveilingen gedaan! Wij hebben van hen al een set op de muur zitten, kan me van toen geen vervelende dingen herinneren. Deze week maar eens kijken hoe dat nu is.
Wel leuke korting, 2*110 😊
2 maanden geleden
Vriend die elke maaltijd rustig zit te eten, terwijl ik bijna elke maaltijd met baby op arm eet, wat ook nog eens bijna altijd dan weer koud is. Hoe kunnen mannen dat niet zien?😅
2 maanden geleden
Reactie op Immie26
Volgens mij is sprong 1 begonnen 🤡
Hier ook volgens mij! 🥴
2 maanden geleden
Reactie op Linnie2024
Vriend die elke maaltijd rustig zit te eten, terwijl ik bijna elke maaltijd ...
Dat zien ze in de nacht ook niet als je aan het voeden bent🤣 mijn vroeg vannacht: wat ben je nou aan het doen het is 4uur! Uh nou een luier zat vol en hij heeft honger....
2 maanden geleden
Reactie op Chan98
Mischien fotocadeau.nl wij hebben daar ook wat dingen vandaan en het is goe ...
Ja maar daar heb ik dus geen cadeaucode van 🫠😬
Ik had ze al ergens anders bijna besteld, tot ik een soort van verplicht werd om ze dus bij Canvascompany te bestellen. Dit is al een uur mijn beeld. Ik klap de laptop zo gewoon dicht.
2 maanden geleden
Reactie op Linnie2024
Ja ze zien het totaal niet hè. Laatst had mijn man zijn eten al lang op. Mijn bord stond buiten handbereik en ik met een slapende baby op me. Dus ik zeg op een gegeven moment. Kan je hem even overnemen? Zegt ie: ik wilde nog even wat crackertjes eten. Dus ik: ik wilde überhaupt nog avondeten. Zegt ie: oh, heb je nog niet gegeten? 🤦🏼♀️
2 maanden geleden
Reactie op Linnie2024
Zo herkenbaar! Gaat hier ook zo hoor haha
Aangezien mijn vriend weer aan het werk is doe ik natuurlijk alle voedingen overdag. Ik zou het dan best fijn vinden als hij de voeding van 19 en/ of 22/23 uur zou doen. Ben ik dus net de fles aan het geven ( hij had hem dan welliswaar wel klaar gemaakt maar ik had onze zoon vast dus ik kreeg ook de fles ), zegt hij; ik ga slapen, dus ik lichtelijk geirriteerd weltrusten. Krijg ik de vraag; ben jij niet moe 😅 uhhh jahwel maar onze zoon kan nog niet zelf eten hé
Mannenlogica denk ik dan?😅
2 maanden geleden
Reactie op Charis91
Zo herkenbaar! Gaat hier ook zo hoor haha
Aangezien mijn vriend weer aan h ...
Mannenlogica is een ding idd....
Ik ging vandaag uur later dan normaal naar boven voor voeding (zaten film te kijken en tijd vergeten). Dus zei je moet ff helpen nu alles klaarzetten en kleine voor de nacht aankleden. Wil namelijk zelf ook slapen, want ben moe van de wandeling van vanmiddag
Dus krijg een kus en dan zegt hij: papa gaat nog even beneden zitten, want papa heeft ook vakantie🤷♀️
Tsjah ga jij nog maar ff beneden zitten dan