1536 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ik moet zometeen naar m'n controle in het ziekenhuis. Voor het eerst in m'n ...
Oja en koffieeeee!! Was ook lekker geweest, bedankt voor het zetten. 😒 Ik kijk zometeen wel of daar nog tijd voor is.

2 maanden geleden

Waarom hebben ze in het ziekenhuis niet een goede barista die langs de kamers gaat en een lekkere cappuccino met havermelk voor me kan maken 😂

2 maanden geleden

Reactie op Charis91

En als je een beetje onderuit zit/ ligt? Ik ben ook ingeknipt en wond was ...
Oh wat fijn om te horen dat ik niet de enige ben ☺️ Maar voor mij werkt dat helaas nog niet, dat gaat wel eventjes maar daarna doet het gewoon weer echt zeer.

2 maanden geleden

Baby is 4wk en er komen kennissen van mn mam op de koffie, het eerste wat ze vragen:"slaapt ze al door?" "Eh, nee, ze is 4 weken oud". "Oh, nog niet? Nou bij die en die sliep de baby bij 2 weken al door" Grrrrr 😤😡 Heb ze even haarfijn uitgelegd dat ik het heerlijk vindt dat ze snachts nog komt, doe normaal, het kind is 4 weken... Ze gaan vanzelf een keer klokje rond slapen. Nou daar had ze niet van terug..

2 maanden geleden

Reactie op saartje2024

Bij mn dochter zat ik in een mama app van geboorteclub en dan checkte we ‘‘ ...
Ja haha dat had ik met Niek ook. Allemaal zelfde tijd wakker. Nu heb ik dat niet pak nooit m’n telefoon meer ‘s nachts. Wat ik toen deed was boodschappen bestellen tijdens en na de nacht voeding.

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ja dat is grappig 😂 Hier zit de voeding er weer in maar er komt geen boer ...
Hier leg ik hem altijd al weg als er geen boer komt. Gelukkig is hij in diepe slaap snachts na z’n voeding dus leg hem eigelijk meteen weg. Scheelt weer 20 min.

2 maanden geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Hier leg ik hem altijd al weg als er geen boer komt. Gelukkig is hij in die ...
Ja, ik vind het soms lastig want de ene keer gaat dat prima en de andere keer resulteert het in een giga golf melk terug… en dan zit je daar weer mee ‘s nachts 😅

2 maanden geleden

Reactie op Bloempje51

Baby is 4wk en er komen kennissen van mn mam op de koffie, het eerste wat ...
Ja Greta natuurlijk wil ik meer nachtrust maar dit is zeg maar een PASGEBOREN BABY en die staan er nogal om bekend vaak gevoed te willen worden. Niet iedereen heeft zo'n superbaby zoals jij.

2 maanden geleden

Reactie op Bloempje51

Oh wauw... En welkom bij: hoe krijgen we ouders onzeker en creëren we onrealistische slaapverwachtingen.

2 maanden geleden

Ik dacht net: ik zal alvast maar ff een rondje lopen want vanmiddag gaat het regenen. 3x raden wie er net in de regen liep, zonder regen hoes 🤦🏼‍♀️

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ik dacht net: ik zal alvast maar ff een rondje lopen want vanmiddag gaat he ...
Van Buienalarm krijg ik altijd pas een melding als ik al in de regen sta. Plensbui op m'n kop en dan pas een pingeltje "Het gaat regenen". Ja joe. 😑

2 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Oh wauw... En welkom bij: hoe krijgen we ouders onzeker en creëren we onrea ...
Ja idioot. Ik geloof er persoonlijk geen fluit van, iedereen heeft ups en downs in die babyfase alleen vergeet je ook een deel. Op instagram zie je ook filmpjes van routine met een newborn. Die mensen staan de haren te krullen en make up op te doen terwijl de baby rustig in het bedje ligt. Ik ben blij als ik kan plassen momenteel 😂

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Van Buienalarm krijg ik altijd pas een melding als ik al in de regen sta. ...
Ja, thanks for de tip ☔️😂

2 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ja idioot. Ik geloof er persoonlijk geen fluit van, iedereen heeft ups en d ...
Haha nou idd. xD Laten we gewoon eerlijk zijn dat je soms gewoon echt een goede dag hebt als iedereen eten heeft gehad en je op tijd luiers hebt verschoond.

2 maanden geleden

En het is pas half 12 😭😭

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Van Buienalarm krijg ik altijd pas een melding als ik al in de regen sta. ...
Ja of 'geen neerslag verwacht' terwijl je in de regen staan

2 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Haha nou idd. xD Laten we gewoon eerlijk zijn dat je soms gewoon echt een ...
Ja precies. Ik zie over het algemeen wel dakloos uit met pads in de BH maar dat komt wel weer😂. Nu toevallig een jurk aan omdat ik een afspraak had, ik voel me herboren 🥳

2 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ja of 'geen neerslag verwacht' terwijl je in de regen staan
Ja, dit had ik dus maar ik liep gelukkig vlakbij m’n moeder dus daar geschuild voor de regen. Loop ik net naar huis want Lina moest eten en daar was ik niet op voorbereid, liep ik alsnog in de regen naar huis 😂😂

2 maanden geleden

Vanochtend voor m'n controle naar het ziekenhuis geweest, verloskundige vroeg hoe het allemaal ging en ik vertelde dat ik wel last heb gehad natuurlijk van m'n hechtingen en ook van m'n bekkenbodemspieren.. Toen vroeg ze of ik nog vloeide, dus ik zei "Nou, nou je het zegt.. Ja! Het was weg maar is weer begonnen" Doorgevraagd, kwam ze tot de conclusie dat het mijn menstruatie al is 🥴 Ik dacht dat dat pas ergens na 6 weken weer kon komen maar nee hoor, ik ben de gelukkige bij wie het in week 5 alweer aan de gang is. 🫠 Hiep hiep!

2 maanden geleden

Reactie op Bloempje51

Mijn zoontje is 6 weken en slaapt ook nog niet hele nacht door😅 is pas 1 keer gebeurd dat hij 5 uur er tussen had gelaten en sinds vannacht keer 4 uur maar anders komt hij ook nog om de 3 uur.. hij heeft het blijkbaar nog nodig, maar die mensen die inderdaad zeggen van oh mijne sliep allang door nou leuk voor je en nu?🙃🥲