1536 Reacties

2 maanden geleden

Grappig dat dus eigenlijk alle mannen daar wel hetzelfde in zijn😂 Het lijkt er soms wel op alsof hij er wel lekker op gaat dat ik vooral veel doe voor de baby😂. Al doet hij nooit moeilijk als ik hem iets vraag om te doen, maar zelf zien ho maar🥲

2 maanden geleden

Aaaaaarrgh. Ga gewoon fucking slapen kind. Niet de hele tijd halve slokjes, een uurtje slapen etc. Niet lopen drammen, drinken en weer tukken. Het is niet dat ik energie te veel heb ofzo. Jezus.

2 maanden geleden

Sure. Bij mijn man wordt hij wel rustig, terwijl hij mij de hele avond al loopt te pesten. Dus kan ik me straks lekker schuldig gaan voelen dat mijn man weer een stuk van de nacht doet terwijl hij morgen moet werken (jaloers) en ik thuis zit. Ugh. Kan niet wachten tot de baby fase voorbij is, wat een KUT fase.

2 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Sure. Bij mijn man wordt hij wel rustig, terwijl hij mij de hele avond al l ...
En mensen maar zeggen: geniet van elkaar 🤯 We hebben hier 5 dagen gebrul gehad en nu lijkt het enigszins rustiger, maar er is elke dag wel wat. Wij vinden de babyfase ook echt niet 'leuk'.

2 maanden geleden

Dat ZIEK harde gesnurk iedere nachtvoeding waardoor ik moeilijk weer in slaap kom.. En dan in de ochtend ‘ZO moe’ zijn.. want hij wordt ook wakker van het hongerhuiltje en licht wat aangaat. JA VRIEND EN DAARNA DRAAI JE JE OM EN VAL JE MIJ LASTIG MET JE GESNURK

2 maanden geleden

Mijn man had gisteravond vergadering van de carnavalsvereniging. Morgen is hij vrij dus vroeg hij "Zal ik er vannacht uit gaan?" Ik heb geen idee hoe laat hij thuis was, maakt me ook niet uit, maar als ik niet weet hoeveel bier erin is gegaan, ga ik er zelf wel uit. Dan laat ik je niet met baby de trap af gaan if you don't mind. Überhaupt heeft hij net van het gehuil niks gehoord..

2 maanden geleden

Reactie op Charis91

Zo herkenbaar! Gaat hier ook zo hoor haha Aangezien mijn vriend weer aan h ...
Precies dit!!! Pff en dan lekker oogmasker op en oordopjes in. ‘Maak me maar wakker als hij een flesje moet’ dan ben ik zelf al klaar wakker 😒😒

2 maanden geleden

Reactie op Bloemke13

En mensen maar zeggen: geniet van elkaar 🤯 We hebben hier 5 dagen gebrul ...
Oh jeetje, heb je enig idee wat er aan de hand was?

2 maanden geleden

Oke ik ben klaaaaaaaar. Fucking fijn ook. Een nacht niet slapen en de komende 2 dagen alleen met baby en peuter. Ik snap mijn kind ook gewoon niet. Waarom de fuck gaat hij niet gewoon slapen? Wat doe ik fout? Wat ben ik dan voor een waardeloze kut moeder.

2 maanden geleden

Lina begint geluid te maken en ik ga m’n bed uit, flesje maken en kom terug bij een slapende baby. Maar goed, evengoed gepakt en begonnen met flesje. Kijk ik naar de tijd, heeft ze 2,5 uur terug nog gehad. Normaal laat ze er na de nacht fles iets van 4-5 uur tussen. Ze kwam ook al eerder voor de nachtfles. We zijn gisteren bij de osteopaat geweest dus daar zal het wel door komen., ze heeft sindsdien ook bijna alleen maar geslapen.

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Lina begint geluid te maken en ik ga m’n bed uit, flesje maken en kom terug ...
Tis trouwens geen klagen over de tijden want honger is honger maar het viel me op dat alles gewoon anders loopt sinds gisteren. En uitgerekend vannacht heb ik nog maar 2x anderhalf uur geslapen 😶

2 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Oh jeetje, heb je enig idee wat er aan de hand was?
Ze had erge last van haar buik, en er zou ook een sprongetje zijn ... we hebben nu in overleg met cb andere voeding tegen krampjes en zodra we dat zijn gaan geven is ze rustiger. Blijft een beetje een zoektocht ☺

2 maanden geleden

Had ook niet anders gedacht dat er nog meer mama’s de nacht (bijna) hebben doorgehaald. Wel ‘fijn’ (weet even niet hoe ik het moet omschrijven) om te lezen dat ik niet de enige ben. Begin van de nacht ging goed, maar ze is uit haar slaap gehaald voor de voeding. Alsof karma ons daarna heeft gepakt door ons uit onze slaap te houden 😣

2 maanden geleden

Geen nacht doorgehaald maar wel een avond met 4,5 hazenslaapjes/huilen gehad. Ofja, krijsen. Iemand waarbij de huilpiek/krampjes al minder worden ? Nu 6 weken en hopelijk vanaf hier beter

2 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Oke ik ben klaaaaaaaar. Fucking fijn ook. Een nacht niet slapen en de komen ...
Dat ben je sowieso niet! Maar ik voel je wel 😘 Soms weet je het gewoon even niet meer, alles gedaan en niks is goed.. Misschien regeldag? Of sprongetje? Vaccinatie? Die verdomde krapjes?

2 maanden geleden

Reactie op saartje2024

Dat ZIEK harde gesnurk iedere nachtvoeding waardoor ik moeilijk weer in sla ...
Gewoon een por geven. En anders gaatie maar op de bank snurken 😉

2 maanden geleden

Reactie op Charis91

Dat ben je sowieso niet! Maar ik voel je wel 😘 Soms weet je het gewoon eve ...
Ik hoop een sprongetje. Aan de borst zat hij ook zo ontzettend te klooien 🥴 Baal er vooral van dat ik nog steeds zooooo getriggerd raak door slaap. Beetje een trauma van mn oudste dochter. 😕

2 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Geen nacht doorgehaald maar wel een avond met 4,5 hazenslaapjes/huilen geha ...
4,5 uur. Hopelijk vanavond rustiger.

2 maanden geleden

Baby om de 2 uur wakker vannacht. Wilde ook telkens niet in de co-sleeper 😴. Ik vind deze babyfase ook niet leuk. Wanneer wordt het beter?

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Lina begint geluid te maken en ik ga m’n bed uit, flesje maken en kom terug ...
Weer brullen na 2 uur. Heb het nog iets weten te rekken met wassen en aankleden maar normaal komt ze pas echt na 3-3,5 uur 🤔