1536 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op saartje2024

Dat ZIEK harde gesnurk iedere nachtvoeding waardoor ik moeilijk weer in sla ...
Mijn vent zaagt ook een heel bos om in de nacht. Niet normaal hoe hard hij snurkt! Hij slaapt dus voorlopig in de logeerkamer😅 Ik laat hem mijn niet wakker houden tijdens die kleine momentjes dat ik KAN slapen. Romantiek komt wel weer, eerst overleven met slaap.

2 maanden geleden

Even wat luchtigs; vannacht was zoonlief erg gefascineerd door het balkenplafond van ons vakantiehuisje (licht/ donker). Hij is dus hartstikke afgeleid tijdens het drinken en laat ook meerdere keren het vacuüm los. Daarna natuurlijk een uur lang de hik 🫠

2 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Geen nacht doorgehaald maar wel een avond met 4,5 hazenslaapjes/huilen geha ...
Ik denk dat niemand die hoop durft uit te spreken dat de krampjespiek is geweest 😅😜

2 maanden geleden

Reactie op CarolineF1986

Even wat luchtigs; vannacht was zoonlief erg gefascineerd door het balkenpl ...
Hier leg ik altijd opnieuw aan bij de hik. Paar slokjes melk en het is gelijk over!

2 maanden geleden

Reactie op Charlotte1987!

Baby om de 2 uur wakker vannacht. Wilde ook telkens niet in de co-sleeper � ...
3 maanden is altijd mijn herinnering

2 maanden geleden

Reactie op AnneM90

Ik denk dat niemand die hoop durft uit te spreken dat de krampjespiek is ge ...
Haha nee inderdaad. Vandaag en gisteren overdag ook gedoe.

2 maanden geleden

Reactie op AnneM90

Ik denk dat niemand die hoop durft uit te spreken dat de krampjespiek is ge ...
Haha nee na nr. 1 houd ik in mn hoofd 3 maanden en dan gaat het beter 🙈 dan kan het alleen maar meevallen. Bij m'n eerste hadden we er echt zo lang last van en had ik ook vanaf 6 weken al hoop op verbetering 😅

2 maanden geleden

Lekker even lunchen en winkelen werkt zeker ontspannend op de darmen…

2 maanden geleden

😅

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

😅
Goedzo. Dit zou bij ons een 10 zijn op de luierbeoordeling

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Lekker even lunchen en winkelen werkt zeker ontspannend op de darmen…
Hahaha nou ja, ze is dr poep jn ieder geval kwijt. Die van mij js al 3 dagen niet geweest dus ik verwacht poep tot aan dr nekje!

2 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Goedzo. Dit zou bij ons een 10 zijn op de luierbeoordeling
Hahaha 😂

2 maanden geleden

Reactie op Charlotte1987!

Hahaha nou ja, ze is dr poep jn ieder geval kwijt. Die van mij js al 3 dage ...
Ik liep in de winkel en hoor haar scheten laten en ik hoorde precies wat voor scheetjes het waren, foute boel. En idd deze meid poept ook maar 1x per 3 dagen en haar poep is ook erg dun. Je moet haar al verschoond hebben voor het haar luier aanraakt, zeg maar 😅

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

😅
Ze kijkt echt zo van wat!!! 😂😂

2 maanden geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Ze kijkt echt zo van wat!!! 😂😂
Ja ze had daarvoor flink gehuild dus ze dacht waarschijnlijk: ga je nou nog wat doen, of hoe zit dat.

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ja ze had daarvoor flink gehuild dus ze dacht waarschijnlijk: ga je nou nog ...
Hahahahahaha, wat een dotje trouwens 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

😅
Voltreffer! 🤭🎯 (wat is ze trouwens knappppp! 😭😍)

2 maanden geleden

Ahh lief van jullie! Ik vind ook dat ik goed product heb afgeleverd maar ik ben misschien wat bevooroordeeld 😂

2 maanden geleden

Nou het hele schema is vandaag weer aan gort 😑 Ik zal niet zeggen dat het door m'n man komt, maar eigenlijk wel.. 🤭🤣 Ik probeer de baby altijd eerst te sussen.. Als hij bijvoorbeeld om 17.30 een fles heeft gehad, kan het eigenlijk niet zo zijn dat het om 19.30 honger is. Toch? Toch is dat, als je het mijn man vraagt, wel steeds het geval. Ik had baby vannacht om 3.30 een fles gegeven en bij het eerste kreuntje om 5.30 haalt hij hem uit bed en geeft hij hem een fles. Terwijl ik nog zei dat hij 2 uur eerder nog gegeten had, "dus probeer maar even met z'n speen anders". Maar goed, niet luisteren, waarom zou je ook.. Dus ik vroeg vanmorgen toen ik uit bed kwam: "Heeft 'ie vanmorgen om 5.30 eigenlijk gedronken?" Zegt hij: "Nee eigenlijk heel slecht" Ik zeg "Zou dat, héél misschien, kunnen komen omdat hij om 3.30 óók al een fles heeft gehad? 🤦🏻‍♀️" Toen straks hetzelfde verhaal.. 17.30u een fles, 19.30u begint 'ie te huilen, gaat hij een fles geven.. Terwijl ik gewoon aan alles merk dat het pure vermoeidheid is en geen honger. Maar dat wordt dan welles/nietes en daar heb ik geen zin in en ik wil hem ook niet de les lezen.. ( Dus dan laat ik hem maar doen. Maar dus met als gevolg, dat de fles van 22.00 nu wordt opgeschoven naar Christus weet wanneer... Zaten we nèt een beetje in een ritme.. 🥲

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Nou het hele schema is vandaag weer aan gort 😑 Ik zal niet zeggen dat het ...
Mannen........ die kun je dus echt soms achter het behang plakken 😅🤣