1536 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op WeS187
Nou het hele schema is vandaag weer aan gort 😑
Ik zal niet zeggen dat het ...
Laat hem het filmpje van dunsten babytaal kijken. Misschien dat dat helpt😉😬
2 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Mannen........ die kun je dus echt soms achter het behang plakken 😅🤣
Ja ik vind mezelf dan zo betweterig.
Zo'n IWAB.
Maar goed, ik ben er natuurlijk ook 24/7 mee samen, ook als hij aan het werk is.
Baby heeft vandaag 0 dutjes gedaan, dus die is aan het vechten tegen de slaap.
En op m'n arm valt hij dan in slaap (dus is het vermoeidheid en geen honger) maar als ik 'm weg leg gaat hij huilen (want vechten tegen de slaap)..
Maar volgens mijn man is het dan dus honger (en eerlijk, een fles werkt natuurlijk altijd tegen het huilen dus ik snap zijn beredenatie)..
En ik wil dan niet de "Ja maar ik ben er de hele dag mee bezig en jij bent dan aan het werk" - kaart spelen..
Daar moet ik nog even aan werken. 😅
2 maanden geleden
Reactie op WeS187
Zo'n IWAB.
Maar goed, ik ben er natu ...
Pfff hier ook precies hetzelfde.. ik ga vort de discussie niet eens meer aan want dan krijg je idd een wellus nietus spelletje en de kaart ik weet het beter wat ik ben er 24/7 mee samen wil ik ook niet opgooien. Alhoewel ik dat het liefste wel zou doen aangezien ik er dus vannacht weer uit kan omdat hij nu eerder de fles heeft gehad.
Dus heb net maar even een warme douche genomen, huilend 😅 terwijl mijn partner onze zoon een fles aan het geven is want hij heeft "honger"
Gelukkig is het bijna weekend 🤣
2 maanden geleden
Reactie op WeS187
Zo'n IWAB.
Maar goed, ik ben er natu ...
Hier huilde de kleine om schone luier en zijn tiet. Ik op de wc... dus zeg doe jij ff de kleine vast klaarmaken..... resultaat ik kon luier doen en kleine klaarmaken.... hij snapte niet wat ik bedoelde 😩🙄 thnx alle nachten doe ik ook en jij slaapt gewoon, want ja je hebt vakantie...🥴🤷♀️
2 maanden geleden
Vanmiddag naar de stad geweest en daarna natuurlijk de poepexplosie dus badderen, wassen etc.
Veel te veel activiteit en dus m’n hechting weer open, gloooooeeeiende gloeiende!
Nu al vanaf 18:45 in de weer met Lina. Honger, moe, krampen, moe, honger, kramp en moe maar slapen? Welnee.
Lieve schat, ga ajb slapen. M’n 🐱 doet zeer en ik ben moe. En ik wil wél slapen 🫣
2 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Hier huilde de kleine om schone luier en zijn tiet. Ik op de wc... dus zeg ...
Oops .. nou mijn man mag niet zo vaak de luier doen, want dan krijgen we vaker van die taferelen als op de foto's... Flapjes please 😉
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Vanmiddag naar de stad geweest en daarna natuurlijk de poepexplosie dus bad ...
Knuffel mama!!
2 maanden geleden
Reactie op CarolineF1986
Oops .. nou mijn man mag niet zo vaak de luier doen, want dan krijgen we va ...
Ja mijn vriend vergeet idd ook de flapjes of het goed in de liezen doen....
Nou de kleine heeft nu heel veel plezier en de slappe lach... de luier zit bomvol 🫣😅 leg je hem net weg na de voeding... en dan laten ze flinke scheten.... zo maar flink troosten
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Vanmiddag naar de stad geweest en daarna natuurlijk de poepexplosie dus bad ...
Ze slaapt en ligt in bed. Godzijdank.
Heb haar uiteindelijk nog maar een flesje van 70 aangeboden, die ging op en daarna coma.
Pfff, wat een avond. Ik mag echt niet zeuren want over het algemeen is ze echt wel makkelijk maar vind dit soort avonden wel zwaar en ben zeer dankbaar dat ik dit niet elke avond heb 😅
2 maanden geleden
Reactie op WeS187
Nou het hele schema is vandaag weer aan gort 😑
Ik zal niet zeggen dat het ...
Ik ga proberen er hier 1 wakker te maken voor de fles van 22.00...
Om 00.30 😑
Zal wel een slokje van 30 cc worden en dan om 3 uur zeker weer wakker.
Ik heb hier zó'n hard hoofd in!
2 maanden geleden
Me vriend die in bed blijft liggen...... moe en hoofdpijn 🤬 ja joh ik ben er vannacht 2x uit geweest en zit nu beneden te voeden met me bak koffie. Had hem gevraagd de kleine te verschonen en schone kleding aan te doen.... mama was beter in een leuk setje uitzoeken dus de mannen gingen in bed knuffelen 🤷♀️