1536 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Me vriend die in bed blijft liggen...... moe en hoofdpijn 🤬 ja joh ik ben ...
Ik moet stiekum een beetje lachen om je berichtje 🤭 vind t ergens ook wel weer schattig van je man dat die gaat knuffelen i.p.v. een setje uit te zoeken waar die misschien commentaar op had gekregen omdat het niet bij elkaar paste 🤣 ( zo zou ik kunnen zijn )

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Me vriend die in bed blijft liggen...... moe en hoofdpijn 🤬 ja joh ik ben ...
Maar dat is vervolgens in bed blijft liggen is wel irritant 🙄

2 maanden geleden

Reactie op Charis91

Ik moet stiekum een beetje lachen om je berichtje 🤭 vind t ergens ook wel ...
Hahaha same, ze kunnen het ook nooit goed doen hé 😂

2 maanden geleden

Ik wil echt ff huilen maar ik krijg zo kraamvisite dus ik hou me maar in en bewaar het voor straks. Gisterenavond natuurlijk een moeizame avond met Lina, vannacht kwam ze ook eerder en ik kom na die flessen gewoon slecht in slaap. Vanmorgen was ze dus ook vroeger en wilde daarna niet meer slapen maar ook vast niet weggelegd worden en kon met vasthouden blijven jammeren. Gevolg: ik kan geen kant op maar krijg zo visite en alles in huis is ontploft, inclusief ikzelf. Uiteindelijk heb ik haar nu in het nestje in de box, blijft maar geluid maken maar ze huilt niet echt dus ik ga toch maar aankleden. Visite geappt of ze een kwartiertje later kunnen komen. Heb ik een voicemail van het consultatiebureau, dat m’n afspraak verzet is naar dinsdag om 9:30. 9:30?! Hoe de fuck moet ik op plaats van bestemming zijn op dat tijdstip?! Ik kan niet eens om 11 uur klaar zijn voor visite. Ik HAAT het als ik m’n shit niet op orde krijg 😢

2 maanden geleden

Ugh ik ben er even helemaal klaar mee! Ik hou ontzettend veel van mijn lieve mannen maar gisteravond/vanacht kon ik ze allemaal (incl man) wel achter het behang plakken! De dreumes heeft besloten momenteel alleen maar mama te willen,alles is mama, mama, mama mama mama mama.. Wou niet eten, niet spelen, niet drinken, zelfs geen Teletubbies kijken.. op de opvang super leuke dag gehad, thuis drama met veel boos doen en huilen. Manlief die denkt grappig te zijn door te zeggen 'Goh heb je het eten nog niet klaar, je was toch de hele dag thuis?' ja was maar een grapje hoor.. Nou vriend als jij je hoofd op je lijf wilt houden zou ik dat niet nog eens zeggen! Vervolgens is de baby de hele avond en nacht super onrustig, wil steeds drinken, om vervolgens alles weer uit te spugen en vlak daarna, hop, weer aan de boob te willen.. Het was 1u toen ik met de kleine boven was, meneer was een beetje rustig dus ik had hoop dat hij zo in slaap zou vallen.. begint de dreumes heeeel hard om mama te gillen.. iedereen weer wakker en alert.. Daar maar even mee geknuffeld want alleen mama was goed. Gelukkig was manlief daarna zo slim om de baby over te nemen zodat ik eindelijk naar bed kon.. Irritatie level is vanmorgen nog zeker aanwezig maar lekker alleen met de baby thuis vandaag. Lekker niks doen en vanavond mag manlief even voor de kids zorgen en ga ik eindelijk mijn nagels doen! 😅

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ik wil echt ff huilen maar ik krijg zo kraamvisite dus ik hou me maar in en ...
Knuffel voor jou. 🫶 Ik ken het! Wel 5 keer na de kraamvisite moeten huilen. En van die vroege afspraken is echt stom. Laatste keer moesten wij om 09:10 bij cb zijn. Hoe we dat hebben gered is mij ook een raadsel 🤫 You can do it!

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ik moet ook elke keer om 09.30 naar het 'Consternatiebureau'. De vorige keer was ik er al om 9 uur en heb ik daar de fles zitten geven omdat ik niet wist hoe ik het anders gepland had moeten krijgen. Ik snap dat zij hun agenda hebben maar gezien het feit dat ze er o.a. zijn voor ouders met pasgeboren baby's zou het fijn zijn om even te vragen "Welke tijd schikt jou?" in plaats van random een rottijd inplannen.

2 maanden geleden

Reactie op KMG

Ugh ik ben er even helemaal klaar mee! Ik hou ontzettend veel van mijn lie ...
O o o... Dat is zwaar klote zeg! Maar gelukkig heeft het een happy end 😁

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Oh lieve mama, je doet het maar mooi wel! Je kunt zoooo trots zijn op jezelf 😘

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

😅
Bedankt voor alle tips gisteren, ik heb daar blijkbaar precies niks mee gedaan. Ik durf niet eens te kijken 🫠

2 maanden geleden

Haha lang leve wasbare luiers! Nooit meer spuit luiers ❤️

2 maanden geleden

Reactie op kaarllieeen

Knuffel voor jou. 🫶 Ik ken het! Wel 5 keer na de kraamvisite moeten huile ...
Lief ♡ Ik ga kijken of ik die afspraak van het cb kan verplaatsen, ga mezelf die stress ff ontnemen 😅

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ik moet ook elke keer om 09.30 naar het 'Consternatiebureau'. De vorige kee ...
Nou dat dus, ik weet echt niet hoe ik dat moet doen en ga er niet m’n kostbare slaap voor inleveren.

2 maanden geleden

Wát een ochtend. Ik stond alvast het eten van de avond te koken met baby tevreden slapend in de tripp trapp bij me in de keuken. Begint ineens kei hard te huilen. Ik geef hem de borst (kwam veel eerder dan normaal, maar oké). Vervolgens valt hij na weinig drinken in slaap, dus besluit ik hem te verschonen om hem wakker te maken. Wat blijkt? Poep tot aan z’n nek. Ik neem hem mee naar boven, heb verschoond. Plast hij letterlijk over zichzelf en mij heen. Moet het aankleedkussen ook de was in en hij moest in bad. Ik hem even weggelegd, krijsen want hij had te weinig gedronken. Ik gauw het badje opgezet, alle vieze kleding in een emmer met biotex en verschoonkussen verschoond. Ik hem in de tussentijd honderd keer gesust want vriend zit op zolder in een call. Ik hem meenemen naar badje, weer krijsen want het water was te warm in alle haast. Ik koud water erbij met een hand en de baby op m’n andere arm. Overal water 🤣 ik inmiddels in voedingsbh en enorme onderbroek uit de kraamweek hem in badje. Eindelijk was hij weer relaxed. Na een paar minuten weer eruit, leg ik hem ingewikkeld in handdoek op het verschoonkussen, heeft hij ook in z’n handdoek gepoept. Man man man. Dit is moederschap voor gevorderden.

2 maanden geleden

Reactie op kinderwens1995

Wát een ochtend. Ik stond alvast het eten van de avond te koken met baby te ...
Dat noemen we nou een poepfestijn🫣🤣

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ik moet ook elke keer om 09.30 naar het 'Consternatiebureau'. De vorige kee ...
Dat doen ze bij de mijne wel. Tijdens de intake werd er gevraagd schikken de dagen en tijden voor jou? 1 tijdstip was niet handig ivm kleuter die dan mee moest en soms heel eigenwijs is na school dus verplaatst.

2 maanden geleden

Reactie op kinderwens1995

Wát een ochtend. Ik stond alvast het eten van de avond te koken met baby te ...
Oh my god, wat een struggles! Super veel respect voor jou!

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Nou dat dus, ik weet echt niet hoe ik dat moet doen en ga er niet m’n kostb ...
Uiteindelijk lukt het je wel geloof me. Ik moet over 2 weken Niek weer op school hebben om half 9. De tweede week nadat Robbie geboren was moest ik het ook al alleen doen en op de een of andere manier past het en was het allemaal gelukt dus me druk gemaakt om niks. En je huis hoeft echt niet op orde te zijn hoor voor kraamvisite. Leg de lat niet zo hoog voor jezelf. Als het je niet lukt dan ligt het er de volgende dag ook nog wel. En je hoeft zelf niet opgemaakt en wel op de bank te zitten. Je bent tenslotte nog gewoon kraamvrouw dat is echt niet alleen de eerste week. Belangrijkste is jou meisje. Hebben mensen commentaar dan ene oor in andere oor uit. Ik snap is lastig. Ik was/ben ook van de opruim maar kan het nu loslaten want vind m’n kinderen belangrijker en die was komt wel,stofzuigen ook. Het lukt je echt waar😘

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Nou dat dus, ik weet echt niet hoe ik dat moet doen en ga er niet m’n kostb ...
Ik weet niet of dit overal zo is, maar hier kunnen we via een portaal zelf de afspraken inplannen en dus ook de tijden kiezen. Scheelt misschien voor de toekomstige afspraken!

2 maanden geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Uiteindelijk lukt het je wel geloof me. Ik moet over 2 weken Niek weer op s ...
Het vliegt me vandaag gewoon allemaal ff aan, ook omdat Lina steeds aan het huilen is. Ik gier ondertussen van de honger, het zweet breekt me uit en dan de ‘tijdsdruk’ dat er visite komt. Natuurlijk hoef ik niet in m’n mooiste outfit met make-up op de bank te zitten maar dat is wel wie ik ben… en ik voel me vreselijk als ik niet ‘verzorgd’ ben. En tuurlijk, Lina gaat in alles voor maar ik vind dat wel gewoon lastig.. Wat betreft het CB, als het moet dan lukt het. Uiteraard. Maar ik vind het gewoon stom dat ze dat zo vroeg inplannen, dus ga het toch echt verzetten. Snap je punt mbt naar school brengen maar dan kan je kindje bij wijze van mee in de slaapzak en wassen komt daarna wel. Als ik naar het CB ga, wil ik toch wel met een schoon kindje aankomen. Dus als ik me daar niet druk om hoef te maken, dan ga ik dat gewoon niet doen en zoeken ze maar een ander plekje in de agenda 😅 Sorry hoor, heb ook gewoon echt niet m’n dag vandaag. Vind het vandaag gewoon allemaal ff veel en valt het gewoon tegen. Waar ik me dan ook weer vreselijk schuldig over voel.