1536 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Het vliegt me vandaag gewoon allemaal ff aan, ook omdat Lina steeds aan het ...
Komt goed. Morgen weer en dag en de komende tijd misschien visite even afhouden ? Je doet het super 🍀
2 maanden geleden
Reactie op WeS187
Welkom bij onze cursus "Slapen is voor sukkels".
Poging nr zoveel..... schone luier, tiet gehad en bij papa op de borst.... daar slaapt hij wel, maar wegleggen ho maar
2 maanden geleden
Oké verklaar mij maar voor gek maar hier al 2 dagen op rij legergroene poepluiers, meneer wil niet slapen, heeft 1 rode wang en ik heb het idee dat ik een wit puntje zie in z'n tandvlees.
Het is natuurlijk 99% zo'n parel van Epstein en de rest is toeval, maar mocht 'ie morgen met 7 weken ineens een tand krijgen , dan heb ik het bij deze vast gemeld. 😅
2 maanden geleden
Reactie op Koekoeksklok
Komt goed. Morgen weer en dag en de komende tijd misschien visite even afho ...
Heb komende week gelukkig geen kraamvisite staan, dus dat is fijn.
Het komt ook allemaal wel weer goed en ik slaap zelf gewoon heel slecht, dat helpt vandaag ff niet 😂
Lina slaapt nu eindelijk, dus ik ga ook slapen. Heb net haar fles met 10cc opgehoogd dus hoop dat ze voorlopig ff verzadigd is want ze komt vandaag iedere 2 uur ipv 3,5 uur.
2 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Dat noemen we nou een poepfestijn🫣🤣
Hhahaha maar echt
2 maanden geleden
Reactie op WeS187
Oké verklaar mij maar voor gek maar hier al 2 dagen op rij legergroene poep ...
Hahahahahah
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Oja, om m’n gezeik nog ff compleet te maken.
Hebben er meer last van een v ...
Ik ben een enorme perfectionist dus heb het huis eigenlijk bijna altijd op orde. Anders ga ik mentaal daar aan onderdoor. Beetje overdreven maar waar. Misschien heb ik wel OCD 🤣
2 maanden geleden
Reactie op Guchi
Oh my god, wat een struggles! Super veel respect voor jou!
💕💕❤️❤️❤️❤️❤️
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ik ben onder behandeling geweest voor OCD en ben ivm zwanger worden gestopt ...
Oh meen je! Nou wel heel knap dat je het nu laat gaan (of geen keuze hebt 🙈🤪). Denk dat het sowieso wat gemakkelijker wordt om perfectionisme los te laten met een kindje.