1536 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Guchi
En dan zie ik nu een nieuw topic geopend: ‘Baby slaapt enorm veel’. Kon ik ...
We moeten gewoon 1 aanmaken: baby denkt al groot te zijn en blijft wakker🤭🫣
Hier sliep hij eindelijk een uur.... maakte geluidjes, maar ik laat hem liggen zolang het geen brullen is..... kom van de wc heeft me vriend hem op de arm.... ja hij had ogen open en was met de handjes bezig🤷♀️🤬 ja lieve schat baby's hebben ook soms een actieve slaap, zolang hij niet brult laat hem aan liggen....
Resultaat kleine ligt nu op mijn arm te slapen en hopelijk straks weer in zijn nestje
2 maanden geleden
Reactie op Guchi
Ik heb er ook zo een🙈 gisteren naar m’n zus op visite was ‘s morgens 10 uur weggegaan, Robbie slapen. Half 2 thuis en hij werd bij ons in de gang pas weer wakker. Zei nog is ook niet leuk om hem mee te nemen hij slaapt alleen maar😅.
Bij Niek onze eerste waren we wel continu bezig met hem in slaap te krijgen die sliep ook niet overdag en ‘s nachts.
2 maanden geleden
Reactie op WeS187
Ohhhhh FFS 🫠
Ja dat gebeurt hier dus precies zo.
En dat resulteert dan ...
Yes mannen🤷♀️🤬
Wel even heel hilarisch. De kleine vent laat dus net zon enorm harde scheet dat mijn been ervan trilt🤣 beide de slappe lach. Tot zo ver de schone luier van 5min geleden🤭🫣
2 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
We moeten gewoon 1 aanmaken: baby denkt al groot te zijn en blijft wakker🤭 ...
'Baby start met thuiswerken, slapen is voor baby's'
2 maanden geleden
Reactie op Koekoeksklok
'Baby start met thuiswerken, slapen is voor baby's'
Yes hier baby weer klaarwakker. Schone luier en nu tiet (zoals papa dat noemt) en zo maar in de wagen... misschien helpt een rondje wandelen wel🤷♀️ zal wel weer wakker zijn tot wij gegeten hebben. Hij is nog geen 2 weken oud, maar denkt soms dar hij al een paar maand is.... willen staan en klimmen etc
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Oja, om m’n gezeik nog ff compleet te maken.
Hebben er meer last van een v ...
Aaaaah Jaaa! Fuck al die grote en kleine kut vliegen! Heb ik alle vliegen vermoord, heb ik ineens weer een mug in huis!
Ik ben zo blij dat ik gister een aantal stukken Milka heb meegenomen, kanje wel zeggen, die halen het weekend niet. Ben moe na die kut nacht van vanacht maar wel blij dat ik visite kreeg vanmiddag daardoor is het huis aan kant (behalve de was, maar hey hey is schoon en met kreukels rechtstreeks uit de schone wasmand kun je het ook gewoon aan). Nu lekker met de kleine man even op de bank voor dat de andere twee mannen thuis komen.
Alleen vergeten de chocola te pakken en nu naptrapped😭
2 maanden geleden
Ik lig helemaal in een deuk van jullie berichten! Dank jullie wel 😁
2 maanden geleden
Oké, baby sliep dus in z'n ledikantje. Slaapkamerdeur én woonkamerdeur open gezet - Dan hoor ik eigenlijk altijd alles.
Zometeen aan het avondeten beginnen, eerst heel even één afleveringetje Will & Grace, dat kan best.
Word ik na een half uur wakker van de achterdeur (man kwam thuis), hoor ik de baby boven huilen.
En ik weet dus niet hoe lang al..
Moedermaffia, kom er maar in!
2 maanden geleden
Reactie op WeS187
Oké, baby sliep dus in z'n ledikantje. Slaapkamerdeur én woonkamerdeur open ...
Niet langer dan een half uur in elk geval. Dat dutje maakt jou weer geduldiger mocht hij een terroravond gepland hebben. Zie het als korte investering 🤷🏼♀️
2 maanden geleden
Reactie op Guchi
Zo’n topic moest verboden worden…
2 maanden geleden
Mijn broeken passen nog niet na de bevalling en vond het nu toch wat koud worden voor jurkjes, dus ik had een jumpsuit gevonden die nog past.
Maar... De baby slaapt uiteraard enkel in de draagzak. Hij sliep echt eindelijk en toen kwam ik er achter dat ik toch wel nodig naar de wc toe moest en dat natuurlijk niet gaat.. -_-