1536 Reacties
2 maanden geleden
Man is morgen vrij dus dan splitten we altijd de nacht.
Baby komt normaal om 22.00 maar het is nu 23.45 en die fles geef ik nu pas.
Ik zei dat ik hem dan rond 04.00 verwacht, met een beetje geluk zelfs misschien pas 04.30 uur, en dan zou m'n man eruit gaan. Top idee, thanks 👌🏼
Zegt 'ie daarna, "Ja maar als' ie om 4 komt en dan weer om 6 of zo, dan ga ik er geen 2 keer uit natuurlijk, ik ben ook echt stikkapot"
Ja nee IK ben fit na 7 weken doorbroken nachten waarvan de laatste 4 weken ALLE nachtdiensten omdat jij moet werken.
Het hele idee is dat ik héél alsjeblieft gewoon één keer een aaneengesloten nachtrust wil pakken. Heel alsjeblieft..
Maar laat maar, werken zal wel zwaarder wegen (ik wist niet dat het een wedstrijdje was van wie het het zwaarst heeft maar de man wint dat natuurlijk altijd - Kijk maar naar hun griep) dus dan pak ik 6 uur wel weer, als ie dan komt, en dan kijk ik wel of de baby daarna nog wil slapen.
Bedankt voor het meedenken 👌🏼
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Het kan zijn dat ik wel de babyfoon naast me heb staan, zodat ik op de came ...
Hier moest ik wel even om lachen ‘of niemand haar steelt’, maar het ging onlangs een paar keer door m’n gedachte toen we hier de woonkamerdeur open hadden staan. Stel je eens voor dat iemand gewoon je baby steelt en je weet niet wie en waar ze heen is! Naah, ik zou doordraaien en tot alles in staat zijn!
Hopelijk slaapt Lina heerlijk in haar ledikantje, dromend over melk en badjes 💕
2 maanden geleden
Reactie op Guchi
Hier moest ik wel even om lachen ‘of niemand haar steelt’, maar het ging on ...
Hahaha ja, het zou wel wonderlijk zijn als ik het niet in de gaten heb als ze haar stelen. Je moet door mijn slaapkamer heen, langs mijn bed, om in haar kamertje te komen 😅
Maar inderdaad, stel je voor.. en dat je dan niet weet waar ze is! OMGGGG
2 maanden geleden
Jullie baby’s slapen? 🫣 Ik voel me nogal eenzaam in dit topic op dit moment, maar gun jullie de rust natuurlijk van harte! Kleine meid heeft sinds eind van de ochtend amper geslapen. Nu net in haar nestje weggelegd en hopelijk slaapt ze door tot haar volgende voeding.. maar dat zal wel niet 🙃
2 maanden geleden
Reactie op Guchi
Jullie baby’s slapen? 🫣 Ik voel me nogal eenzaam in dit topic op dit momen ...
Mijne slaapt alleen snachts! Overdag is hij wakker en denkt ie dat hij kan klimmen etc. Wil alles zien en meemaken..... maar mag idd niet klagen dat hij in de nacht slaapt
2 maanden geleden
OMG. WTF.
Er zat net een fucking vlieg, een levende, fladderende huisvlieg, in m’n oor. Vast.
Ik was doodsbang. Ik weet niet of iemand hier die aflevering kent van the X-files, waar een vlieg eitjes had gelegd in het hoofd van een jongen en de maden de hersenen ging opeten?
Daar moest ik gelijk aan denken! Doodsbang was ik, pffff 😱
Ik m’n moeder bellen, alsof die er iets mee kan maar in overleg zou ik de huisartsenpost bellen en toen vond hij toch z’n weg naar buiten. Thank the fucking lord want ik had echt blinde paniek.
Oké. Dat moest ik even kwijt.
On topic: Lina heeft net der fles gehad en ligt weer in bed, hopelijk gaat ze ook lekker slapen.
Succes, liefs en een knuffel voor de wakkermama’s ♡
Ik ga maar even Uno spelen om m’n adrenaline te laten zakken. Crisis, wat een ervaring.
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
OMG. WTF.
Er zat net een fucking vlieg, een levende, fladderende huisvlieg, ...
HOLY SHIT! Hoorde je hem ook dat vieze zoemende geluid maken? Ik zou ook in paniek zijn geraakt, ik HAAT insecten. Gelukkig is ie er vanzelf uitgegaan, anders moest je zometeen nog langs de huisartsenpost.
Heeft Lina begin van de nacht nog zoetjes in haar eigen ledikantje geslapen?
2 maanden geleden
Reactie op Guchi
HOLY SHIT! Hoorde je hem ook dat vieze zoemende geluid maken? Ik zou ook in ...
Ja meid hou op, hij ging als een malle tekeer. Ik werd er helemaal niet lekker van. Oh man, ik kan echt wel huilen weer 😭
Ik durf het bijna niet te zeggen maar Lina had tegen half 12 der fles, werd om half 5 wakker, flesje gedronken, weer naar der eigen bed en zoet gaan slapen.
Ik ben zeer trots op m’n meisje 🥹
2 maanden geleden
Reactie op Guchi
Jullie baby’s slapen? 🫣 Ik voel me nogal eenzaam in dit topic op dit momen ...
Hier ook gewoon iedere 2-2,5 uur voeding hoor 😉 Maar snap dat het nogal eenzaam voelt.