1536 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ja meid hou op, hij ging als een malle tekeer. Ik werd er helemaal niet lek ...
Aaah, wat supergoed van Lina! Dit is een mijlpaal waar je zeker trots op mag zijn 🥰
Ughhh, ik krijg helemaal de kriebels bij het zien van die vieze vlieg. Wat een domme insecten ook, wat moet ie ook in je oor hè 🤔 Was zeker levensmoe.
2 maanden geleden
Reactie op WeS187
Man is morgen vrij dus dan splitten we altijd de nacht.
Baby komt normaal ...
Baby kwam om 3 uur alweer 🥲
Gelukkig deed m'n man die voeding en kon ik blijven liggen.
Toen om 6 uur begon 'ie weer met huilen maar ik zei tegen m'n man "Dit is poepen", (daar heeft ie nogal moeite mee soms en dan gaat hij ook jengelen).
Na een minuutje of zo zei mijn m'n "Dit is geen poepen hoor" en haalde hem mokkend uit bed voor wéér een fles.
Mag jij raden: 90 cc over, én m'n schema weer aan gort.
Het is een beetje alsof hij aan het dweilen is met een boterham met pindakaas.
Hartstikke lief bedoeld allemaal maar het maakt het alleen maar erger. 🥱
2 maanden geleden
Reactie op WeS187
Gelukkig deed m'n man die voeding en kon ik b ...
Typisch mannen.... mijne snurkt vannacht tijdens de voeding... dus hij kreeg een trap😁
Kleine voeding ik zo, dan maak ik me vriend wakker en kan ik douchen
2 maanden geleden
Reactie op WeS187
Gelukkig deed m'n man die voeding en kon ik b ...
Oei 🙈. Hier splitten we altijd de nacht. Sterker nog, mijn vriend heeft gisteren en vannacht de nacht alleen gedaan. Mannetje kwam maar 1 keer 🥰. Ik denk dat veel mannen echt geen idee hebben hoe zwaar het is om met een of meerdere kindjes te zijn, vooral in Newborn fase. Je wordt vaak compleet geleefd grote delen van de dag. Alsof dat niet een uitputtingsslag is. En dan niet te vergeten zijn we ook nu nog steeds aan het herstellen van de zwangerschap en bevalling. En als je ook nog borstvoeding geeft wordt je lichaam ook daarmee behoorlijk op de proef gestelds. Dat komt er allemaal nog even bovenop.
2 maanden geleden
Reactie op Guchi
Jullie baby’s slapen? 🫣 Ik voel me nogal eenzaam in dit topic op dit momen ...
Had ook een klote nacht…
2 maanden geleden
Reactie op kinderwens1995
Oei 🙈. Hier splitten we altijd de nacht. Sterker nog, mijn vriend heeft gi ...
(Gelukkig) geen borstvoeding, maar ik heb sinds de bevalling 7 weken geleden inderdaad geen nacht meer doorgeslapen.
Sommige dagen is het gewoon een automatische piloot overdag.
Net gaf ik de kat een zakje hondenvoer, gisteren deed ik een hooikoortspilletje i.p.v. een zoetje in m'n koffie..
Wij hebben echt een hele makkelijke baby - Behalve op regeldagen - is hij altijd lekker relaxed en tevreden.
Je kunt 'm alleen niet zomaar wegleggen want dan is het feest. Alleen als hij echt in diepe slaap is, lukt het me om hem in z'n bedje te leggen overdag.
Dus de was vouw ik vaak op met hem in de draagzak, zo laat ik ook de hond uit en doe ik een boodschapje.
En verder hang ik vooral veel voor de tv, 1. Zodat de baby op m'n arm tenminste slaapt en 2. Omdat ik heel eerlijk ook weinig zin en puf heb voor andere dingen.
Omdat ik dan op de bank hang ziet mijn man het denk ik makkelijk als "een vrije dag" maar ga maar eens vanaf het moment dat je opstaat, totdat je weer naar bed gaat 's avonds, met zo'n koalabeertje tegen je aan geplakt je dingen doen.
Ik vind het heerlijk hoor, dat knuffelen de hele dag en het feit dat hij mij zo nodig heeft, geeft me een heel speciaal gevoel eigenlijk.
Maar soms wil ik ook gewoon m'n handen vrij en rust in huis.
Vooral de rust in huis, die is ver te zoeken soms en dat maakt me op vermoeide dagen echt geïrriteerder dan ooit.
En dan zegt m'n man óók nog: "Je hebt geen kort lontje, je hebt überhaupt geen lontje meer. Je bent gewoon een strijker soms"
JA VAST NIET OMDAT IK ZO LEKKER UITGERUST BEN OF WEL GERRIT!
2 maanden geleden
Reactie op WeS187
(Gelukkig) geen borstvoeding, maar ik heb sinds de bevalling 7 weken gelede ...
Hahaha die laatste zin! En wat je vertelt over de automatische piloot is zo herkenbaar. Ik vind veel dagen ook een soort blur, dan weet ik heel kort na momenten al niet eens meer wat er precies gebeurd is🙈. En ik vind dat op de bank hangen de hele dag ook echt deprimerend trouwens. Op een gegeven moment wil je niet meer ‘vast’ zitten, hoe lekker het soms ook kan voelen. Mij helpt het om elke dag een flinke wandeling te maken (voor zo ver mn bekken dat leuk vinden :-) ).
2 maanden geleden
Hahaha die laatste zin! En wat je vertelt over de automatische piloot is zo ...
Yes wandelen helpt hier ook. Kleine slaap vaak in de wagen gelukkig. Dus vandaag wil ik naar de supermarkt en kruidvat☺️
Maar mannen zien idd niet dat je moet herstellen en borstvoeding veel vraagt. Die koala hier maakt meer geluiden als een dierentuin, maar geniet er echt van😍😍😍
2 maanden geleden
Hahaha die laatste zin! En wat je vertelt over de automatische piloot is zo ...
Ja ik ga veel met de hond naar het bos. Als het weer het een beetje toe laat ben ik weg.
Beestje is 13, dus de lange wandelingen van 10 km. die we voorheen maakten trekt ze niet meer (en mijn bekken en heupen trouwens ook niet nu, zeker niet met een draagzak met 5 kilo erin) maar kortere routes gebeuren hier toch wel minstens 1, vaak meermaals per week.
Rondjes van een kilometer of 5, 6 vind ik heerlijk en die zijn voor de hond ook nog goed te doen.
2 maanden geleden
Reactie op WeS187
(Gelukkig) geen borstvoeding, maar ik heb sinds de bevalling 7 weken gelede ...
Hier het gelukt gaat dat we 6 weken lang alles met z’n tweeën konden doen. Mijn partner werkt op een school dus had vakantie. Maandag sta ik er dus alleen voor, dat zal wel even wennen zijn😔. Ik vlieg bij veel thuis zitten normaal al tegen de muur op. Dus wandelen met de draagzak en Netflix wordt het programma, want ook hier een koalabeertje.
2 maanden geleden
Om te huilen gewoon... me vriend heeft hele nacht gesnurkt...
Kom je beneden zit meneer te ontbijten.... en ik kan de kleine vent nog voeden en me eigen koffie maken. En dan boven dus alles nog opruimen.
Mannen zien blijkbaar alleen hunzelf🤷♀️
2 maanden geleden
Haha ik sta in de badkamer m’n haren te doen en wist zeker dat ik een beginnend kleine prinsessen huiltje hoorde. (dat kan ze heel dramatisch doen, alsof ze zonder reden van de erflijst gehaald is en de hele wereld tegen haar is)
Dus ik dacht, oh die speen is er weer uit. Kom ik in die kamer, ligt ze gewoon heel vredig te slapen met die speen in der mond 😂
Fantoom geluiden 😅
2 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Om te huilen gewoon... me vriend heeft hele nacht gesnurkt...
Kom je benede ...
Jupp! Ik werd vanmogeen wakker om 7 uur van onze Kai. Dus mijn vriend zegt wat ga je doen, ik zeg ik ga de fles maken voor onze vriend. Dus hij vraagt zal ik de fles geven? Ik zeg oh ja is goed. Zegt die daarna doodleuk; ik had beter niks kunnen vragen want nu moet ik de fles geven terwijl ik nog zo moe ben en wil slapen.
Uhhhh vriend je hebt zeker 8,5 uur gemaakt 😴 *ik ook trouwens 🤭🙈* en denk je dat ik niet t liefste nog had willen slapen & moe ben. Ja denk t wel. PRECIES! HUP dat bed uit en ga je zoon verschonen en eten geven 🤣 mannen...