1536 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Immie26

O zo herkenbaar! Vooral als ik onder de douche sta denk ik altijd dat ze hu ...
Haha ja ik heb met douchen al de babyfoon mee, zodat ik kan zien of ze huilt en niet voor niets onder de douche vandaan stap 😂

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Baby kwam om 3 uur alweer 🥲 Gelukkig deed m'n man die voeding en kon ik b ...
Ik heb net, toen hij uit bed kwam OM HALF 11, nog maar een keer uitgelegd dat het vanochtend om 6 uur dus buikpijn was en geen honger, en dat we met een extra fles elke keer het schema door de war gooien. Zijn antwoord: "Maar hij heeft toch 80 gedronken". Ja Hendrik en 90 laten staan. Klopt het schema dan nog denk je??

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ik heb net, toen hij uit bed kwam OM HALF 11, nog maar een keer uitgelegd d ...
Hoezo luisteren mannen niet altijd😅 Hier is het gelukkig niet zo. Gisteren 8 uur een fles gehad. Hele avond niet geslapen. Om 10 uur begon Robbie weer te zoeken. Ik zeg maak maar een fles hoor m’n vriend huh nu al hij heeft 2 uur geleden gehad. Bijna fles leeg gedronken. Hier is altijd wel goede overleg van wat wilt hij nou. En eerst even aankijken voordat we een fles maken. Ik vind het ook zonde om heel veel weg te gooien.

2 maanden geleden

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa We zouden vandaag met vrienden van mijn man afspreken. Had ik eigenlijk al geen zin in want slechte nacht. En wilde van tevoren zelfs helemaal niet afspreken want een van hun is verkouden. Maar goed, we zouden een socially distanced wandeling doen met baby in de kinderwagen. We zijn net bijna helemaal klaar, belt onze vriendelijke vriend of het niet gewoon morgen kan want ze zijn heel moe van de reis (uit VK) Zegt mijn man: ja hoor geen probleem wij zijn toch thuis. Kan ik morgen wéér hier tegenaan hikken dat ik geen zin heb. Also, we zijn moe van de reis??? Ik ben moe van het zorgen voor een newborn vriend houd je mond 🥲 Maar tuurlijk wij passen ons wel aan aan jullie??? 🥲

2 maanden geleden

Vanmiddag heerlijke wandeling gemaakt. Even langs de kruidvat en aldi. Broodjes gekocht en flesje drinken dus met ze 3en lekker op een bankje zitten smullen. Kleine man sliep hele reis.... bij thuiskomst brullen.... okee pak hem er maar uit.... zie ik dat zijn hele broek en het onderlaken onder de kak zitten😅🫣 dus wassen, schoonmaken en droge kleding aan. Kleine vent was in alle staten en papa was ook smerig🤣🤣

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Vanmiddag heerlijke wandeling gemaakt. Even langs de kruidvat en aldi. Broo ...
Het zijn de nationale doorlek dagen zeker haha

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ik heb net, toen hij uit bed kwam OM HALF 11, nog maar een keer uitgelegd d ...
Mannen zijn zulke irritante wezens

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Hier ook en een lucht, mijn god. Ze zeggen dat je de poep van je eigen baby niet vindt stinken… leugens..

2 maanden geleden

Reactie op Guchi

Hahahaa 😂😂

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ze lekte plas hier. Gelukkig hebben we een kleed over onze lichte bank 🤭Uiteindelijk bleek dat haar plas én poep was doorgelekt. En wij nog van de Kruidvat luiers naar Pampers overgestapt omdat we dachten dat Pampers minder zou doorlekken.

2 maanden geleden

Reactie op Guchi

Ze lekte plas hier. Gelukkig hebben we een kleed over onze lichte bank 🤭Ui ...
Zo fijn hè 🫣

2 maanden geleden

Vriendlief verschoond onze kleine vent.... ik zeg nog leg ff iets op zijn brandweerslang, want hij is aan het plassen..... viel wel mee volgens hem.... ah en flapjes vergeten.... Gelukkig heeft mama een schone/droge hoes op het aankleedkussen gedaan voor de nacht. En heeft ze de flapjes gedaan, want geen zin in nog meer ongelukken vandaag.

2 maanden geleden

Ik zit al een uur knikkebollen op de bank, die laatste fles komt gewoon een beetje te laat voor dit oude wrak 😅

2 maanden geleden

Geen klachten deze nacht?

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ik voed de kleine man, me vriend snurkt keihard🤬 als hij nou wakker werd.... kon ik ff plassen

2 maanden geleden

O no, Lina kotst net zonder halve fles over zichzelf en mij heen

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Pohhh, de kleine was de avond zó overstuur en aan het huilen. We kregen haar met geen mogelijkheid getroost en ik kon het niet goed aanzien: zoveel verdriet! Heb zelf wat traantjes moeten laten toen m’n vriend aan het douchen was (hij is niet emotioneel ingesteld, dus ik probeer mijn tranen voor hem te verbergen 😅). Ze was ook al zo’n 5 uur achter elkaar wakker, waarschijnlijk was ze oververmoeid of moest ze prikkels van haar eerste deelgenomen verjaardagsfeestje verwerken.

2 maanden geleden

😶

2 maanden geleden

Hmm zalig

2 maanden geleden

Gelukkig gebruik ik altijd een hydrofiele doek bij het voeden omdat ze nogal lekt met het drinken dus het meeste zit daarin